Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz .tnm #23710 üzenetére

    Tegnap még nem volt hétvége, és azt írtam, hogy kíváncsi leszek hétfőig fog-e látszódni, amiben a hétfő egész nap is benne van. :U
    Mi történt meg előbb, mint amire számítottam :F
    A digitális kártyát már április 20-án kellett volna látnom az appban, ha ez a digitális kártya.

    Itt semmi nem történt meg előbb, inkább később minden IS.

    Bő 3 munkanapig nem ment az ebank? Te viccelsz? A 6. nap este csinálták meg, és nekem ne gyere azzal, hogy az ünnep az jó kifogás nekik, mert ha nagypénteken hajnal 4:56-kor tudtak levelet írni a netbank felületre, akkor prioritásként kezelhették volna azt, hogy nem lehet ebankba regisztrálni, és megjavíthatták volna hétvégén, nem pedig csak kedden.

    Mi ez egy családi vállalkozás, hogy akkor írnak, ha épp kedvük van, és akkor csinálják meg a hibát, ha kiünnepelték magukat :F

    Nem voltam türelmes, és? Miért is kellett volna annak lennem ennyi összevisszaság, hibák, és várakozás után?
    Lehet, hogy te hozzászoktál ehhez a lassúsághoz, amit művelnek, de én nem igazán, és a telefonos ügyfélszolgálat meg konkrétan semmit nem ér. :(((

    Ezek 10-ből 9x még csak fel sem veszik a telefont, és majd hétfőn lehet, hogy visszahívnak..., ja nem, mert 13-a óta várom, hogy visszahívjon az ügyintéző, akinek név szerint üzentem, hogy szíveskedjen már visszahívni.
    Valamint április 19-én reggel elküldtem egy szabad f. levelet, amire 4 teljes munkanap alatt semmit nem írtak.
    Még mindig nem kaptam telefonos PIN kódot, amire azt mondta tegnap a kedves ügyintéző, hogy írjak egy szabad f. levelet, és kérjek új PIN.t, mert szerinte sms-ben kellett volna megkapnom, de egyáltalán nem kaptam.

    Mégis mi a fene folyik ezeknél :F

    Nehogy már én legyek a hibás, mert nem voltam türelmes..., elég volt naponta kb.12x tesztelni, hogy működik-e az ebank aktiválás... majd még türelmes is leszek szó nélkül nem? :(((

    Meg mi az, hogy végigpanaszkodtam?
    Leírtam naponta, hogy nem változott semmi, hátha valaki megírja, hogy neki már megy, ahogy meg is írta 6. napon, április 19-én este itt dptrsk.
    Amúgy meg az egyetlen "pozitívumot" is leírtam, hogy megkaptam a 10 ezret. :U

    Hirdessék magukat családi banknak, ne digitális banknak, és akkor majd türelmesebb leszek. :))

    [ Szerkesztve ]

  • sifarr

    senior tag

    válasz .tnm #23710 üzenetére

    az új tulajdonosnak én sem örülök, de hivatalosan nincs ráhatása a cégre,
    És nem hivatalosan? :D
    '17 nyarán szűnt meg a számlám a Gránitnál. Már akkor egyértelmű lett, hogy a bank ner-közeli lesz, és hogy előbb-utóbb tulajdonosváltás is lesz. Ezért hagytam ott. Idén a többi családi számla is megszűnt (1 kivételével). Akkor nem hittek nekem ... :O
    Hiába, senki sem próféta a saját hazájában. :N

    én jobban izgulok azon, hogy hosszabb távon ezt is beolvasztják a nagy megabankba.
    Nem fogják.
    Egy bank a saját tulajdonosi körét csak nagyon korlátozottan hitelezheti. Külön kellenek, kell a csikicsuki.

    [ Szerkesztve ]

  • István89

    tag

    válasz .tnm #23710 üzenetére

    Nem azért cserélte a beszállítókat a bank, mert más jóbarát kft "jobb" ajánlatot adott nekik? Köze nem lesz itt a minőségi javulásnak, a felvásárlás előtt is pl. szar volt az ügyfélszolgálat, de még a bankban és a westendben dolgozó ügyintézők stílusa is elég "érdekes" a többi bank ügyintézőjéhez képest. Sajna ez a bank tényleg egy NER kiszolgáló hely lett az elmúlt hónapok hírei alapján, a többi csak látszat lakosság felé.
    Szerintem külön marad még egy darabig biztosan, látszik a NER-nek erre a bankra is szüksége van, bankholding mellett. Ha megunja vejkó a bankolást, akkor majd bedobja a közösbe vagy továbbadja másnak, de azt se tartom kizárnak, hogy előbb vagy utóbb még kerül 1 bank a gránit alá. Bármi megtörténhet. :)

  • RR-13

    őstag

    válasz .tnm #23710 üzenetére

    Hétvégén nő fű a Gránitnál, ha ők is úgy akarják. :K
    Megjelent éjfél körül az Új kártya (főkártya) az appban, és ezt onnan vettem észre, hogy a korábbi kártyánál megjelent egy nyíl jobbra, ahol az új kártya néven van a főkártya.
    Van kártya aktiválási menü névre hallgató gomb, és a kártya adatok nem látszanak a kártyán.

    Viszont mindkét kártya egyforma alapkinézetű, így nehéz lett volna kitalálni (magamtól), hogy a pénteki az milyen kártya, de igen a digitális volt.
    Nekem még nem vonták le az 1.890 Ft-ot.

Új hozzászólás Aktív témák