- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- DIGI kábel TV
- Milyen routert?
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #20016 üzenetére
Igen, én is így tettem, de még nem tudom, hogy a 3 hónapot hogyan számolják.
Zárlati naptól a következőig tart az 1 hónap, vagy minden megkezdett hónap számít, vagyis mivel én július 13-án aktiváltam, akkor július, augusztus, és szeptember 30-ig díjmentes-e, vagy október 11-ig
Tehát nem tudom még mikor mondjam le. (kb.szept.29., vagy október 10.) -
RR-13
őstag
válasz axioma #20030 üzenetére
A Budapest Bank elvileg minden hitelkártyájánál ad a csop. beszedési megbízás után 1% -ot, de a kártyás vásárlással kifizetett csekkekre, postai kártyás tranzakciókra nem ad.
Mi 2 fajta hitelkártyát használunk (Standard, és GO!), ezeknél mindig adják az 1% csop. beszedés utáni visszatérítést.[ Szerkesztve ]
-
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #20097 üzenetére
Nem vagy egyedül.
Az Erste "szándékosan" bénázik, és nem fejleszti a funkciókat, ahogy a régi felületen pl. éveken át működött pár dolog, az most nem fog. Pl. Állandó bankkártya limit módosítások....Érdekes példa a kérés, szándékos figyelmen kívül hagyásra, hogy kétszer is kértük őket írásban 1 hét alatt, hogy a kártyás vásárlások zárolt tranzakciós tételeket is lehessen pdf-be menteni, mert azok több infót mutatnak, mint amikor könyvelve van már..., erre jött 2 db béna válasz 3 hét különbséggel, hogy nem tervezik fejleszteni ezen részt a jövőben.
Mi a bánatot kellene fejlesztenie ehhez Kb. 3 perces beállítás lenne a fejlesztőknek..
Kértük, hogy továbbítsák nekik a kérést, de biztos, hogy nem tették meg.Megjegyzem, hogy ez évekig tökéletesen működött a régi felületen.
A George soha nem fogja elérni a régi felület szintjét..., eddig több felesleges baromságot tettek már bele, amit senki nem kért.
Ami nagyon érdekes, hogy nem érdekli őket, hogy több ezer felhasználót kikészítenek a George felülettel, funkciókkal, hiányosságokkal, hibákkal, és azért sem teszik bele azokat, ami régen már működött a jól megszokott, átlátható Erste Netbank és Mobilapp felületén. -
RR-13
őstag
válasz MasterMark #20127 üzenetére
Igen, de szolgáltatói számlaművelet, és ezt vásárlásnak tekinti a Budapest Bank.
Ellenben ezeknek a szolgáltatóknak a csekkjeinek, a kártyás befizetése után meg nem adja az 1%-ot sem. -
RR-13
őstag
Szia.
Egyelőre csak ennyi infó van ezzel kapcsolatban:CIB Bank: 2021 második negyedévében jöhet a Google Pay!
"7. Mikorra tervezitek az érintésmentes fizetésre alkalmas androidos mobiltárca bevezetését?
dr. Ákos Tamás: 2021 második negyedévében szeretnénk bevezetni a Google Pay-t, hogy az androidos telefonnal rendelkező ügyfeleink számára is legyen mobilfizetési megoldásunk."
Forrás: fintechzone.hu
Vagyis kb. bármelyik pillanatban jöhet a Google Pay.
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #20137 üzenetére
Lehet, bár annyira még nincsenek elcsúszva.
"Kommunikációs szempontból, most kb. Gránit szintre estek vissza…"
Ez biztos nem így van.
Azért mert késik a bevezetése a Google Pay-nek, nem egyenlő azzal, amit a Gránit csinál sok hibával kapcsolatban, mert azok hibák, míg ez nem hiba, csak "késés", ráadásul nem írtak konkrét dátumot, hogy 2021. július 01-el bevezetik majd.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Lackooo84 #20140 üzenetére
Az utalásoknál működik az appban igen, de internetes vásárlásra nem használom a Debit VISA kártyát, így ott nem tudom, hogy működne -e a biometrikus tranzakció jóváhagyás.
Visszanéztem, és utoljára 2020. október 03-án vásároltam neten a CIB VISA kártyával, és akkor sms-ben érkezett a jóváhagyó kód.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #20178 üzenetére
Számlatörténet exportálás valóban nem működik az appban régóta.
Amennyiben ezt szeretnéd exportálni, akkor a CIB új netbank felületén van a Számla---Részletek---Tranzakciók felületen egy kis ikon, ahol lehet pdf-ben is menteni a számlatörténetet.Itt a link:
https://online.cib.hu/responsive/bankAccountTransactions/fetchBankAccountTransactions/2/0/348/summaryamit belépés után bemásolsz, és pont oda visz ahol lehet menteni pdf-ként a történetet.
Nekem csak PC-én működik, appban is van ugyanez, de ott nem töltötte le nekem...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
CIB Bank:
"Fennakadások a CIB Bank Mobilalkalmazás működésében!
Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a CIB Bank Mobilalkalmazás működésében technikai okból fennakadások lehetnek. A probléma elhárítása folyamatban van. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük, és köszönjük megértésüket, türelmüket!
"
Rendszerfejlesztés - 2021.08.25.
Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt
2021.08.25. (szerda) 22:00-02:00 óra között
- a lízing funkciók a CIB Bank Mobilalkalmazásban, CIB Bank Online-on és a CIB Internet Bankon
- CIB Business Online és az eBroker
nem lesznek elérhetők.2021.08.25 22:00 - 2021.08.26. 02:00 között elindított e-számla generálás és hiteles kivonat generálás 2021.08.26. 02:00 után fog megtörténni.
-
RR-13
őstag
válasz w.miki #20205 üzenetére
Ez nem egyedi eset. Nagyon sok esetben nem engedi a hozzárendelést a PP.
Nekünk a CIB számlát nem engedte a rendszerük csatolni....Az adatokat, ha így adtad meg, akkor az jó:
Bank névnél ékezet nélkül kell beírni: GRANIT BANK.
A számlaszámnak a fő számlaszámot kell megadni 3x8 szám, kötőjelek nélkül, ami egy pénzforgalmi bankszámla, nem kártya alszámla.Ha nem fentiek szerint tetted, akkor próbáld meg így. Amennyiben nem sikerül, akkor telefonon kell kérni a számla hozzáadás blokkolásának feloldását.
08:00-16:30 GMT idő szerint (ha jól gondolom nálunk 09:00-17:30-ig) hívhatod őket (csak munkanapon), magyar telefonszámon:
1 777 7944, de angolul beszélnek majd.
A hívás előtt a gyorsabb beazonosítás miatt célszerű a kódot lekérni ezen a linken a Call US -re lenn, jobb oldalon kattintás után látod majd a saját kódod, a telefonos ügyfélszolgálat felhívásához. Óránként új kódot generál a rendszer!Egyébként érdemes beállítani a számlaszámot, ha majd bármiért szükség lesz később visszautalásra.
Remélem tudtam segíteni.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #20266 üzenetére
Attól függ melyik betétre gondolsz?
A withSAVE megtakarításnál jelenleg is "feltörhető" az appban, a betét típus megnyitást követően, a jobb oldalon lenn található befőttes üvegre történő érintés után megjelenik 2 opció: Megtakarítás - Felszabadítás.
A Felszabadítással lehet feltörni, de gondolom ezt kitaláltadA többi betét fajtánál nem tudom, hogy feltörhető -e, de a legutóbbi app. verzióban kicsit változtak ezek elérhetősége, de elvileg neked is ott van a lehetőség az összes betétnél, hogy feltörhető.
A withSAVE az egy kiindulási tanács, hogy kb. mit, és hol kell keresned a "másik típusú" betétnél.
-
RR-13
őstag
válasz Nordik #20297 üzenetére
Igen, annyit tudok, hogy a CIB Bank "elkezdte" a GPay szolgáltatás bevezetésének első lépéseit, a háttér folyamatok már elkezdődtek.
A GPay rendszerében már benne van a CIB Bank adatai, és a digitalizációs szerződés feltételei, tehát akár "napokon belül" indulhatna az éles üzem.
2021. szeptember 08-a óta elérhető a Magyar felhasználók számára is a GPay app itt a Play áruházban
A CIB Banknál "hamarosan bevezetésre kerülő" GPay alátámasztására, mellékelek 2db alkalmazás képet az "elkezdett háttérfolyamatról":
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #20311 üzenetére
Ez egy nagyon jó kérdés.
A Gránit Hős (új) csomagja elég jónak tűnik a "FULL" díjmentes opcióival, és állandó díjmentes éves kártyadíjával, ha EÜ dolgozó vagy, ha nem akkor a Gránit nekem nem annyira jó irány...Mi úgy oldjuk meg januártól, hogy a családban más nevére nyitunk majd CIB BM ECO számlát 2 évre, akinek még nem volt, és oda utaltatjuk a jövedelmet, ezzel nyerünk még 2 évet. (ha addig nem jön valami jó banki ajánlat, vagy 0Ft-os számla)
Mindegy az, hogy kinek a nevén fut a családon belül, az a lényeg, hogy én kezelem aztán is a számlát.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #20314 üzenetére
Az elmúlt bő 1 évben 1x sem voltam CIB Bank fiókban. Utoljára akkor, amikor egy 5 ezrest elnyelt az azonnal jóváírós ATM.
Pl. befizetni a számlára más nevére is lehet személyesen, csak ez szokott történni, más ügyintéznivaló nem volt. Olyan ügyet most nem tudok hirtelen, amihez kellene a számlatulajdonos jelenléte is.Rendelkező (meghatalmazott) is lehetsz a számlán, így utalást stb. intézhetsz személyesen, ha nincs más mód éppen.
Ezek nem nagy kényelmetlenségek, cserébe 2 év díjmentességért, ráadásul ez a hirdetménybe nem ütköző megoldás a díjmentességre. -
RR-13
őstag
CIB Bank "Rendszerfejlesztés - 2021.09.14-15.
Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt
2021.09.14. (kedd) 22:00 és 2021.09.15. (szerda) 02:00 óra között
- a CIB Internet Bank, az eBroker és a Business Terminál nem lesz elérhető.
Szíves megértésüket köszönjük!"
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #20401 üzenetére
Most benne vagyok a GPay - Budapest Bank NFC ütközés problémában tövig.. és azzal foglalkozom sokat, hogy mi lehet a probléma.
Ide is be akartam írni, csak nem tudtam, hogy egyedi hiba, vagy tömeges, és várom a fejlesztők válaszát..., de ők se tudják egyelőre mi okozza a hibát.
Erre a Hsz-edre meg azért nem írtam akkor, mert addigra más már válaszolt kb.
De figyelemmel kísérem azért ezt a Topikot is.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Aki használ Budapest Bank mobil appot, androidos telefonon, annak egyelőre NEM javaslom , hogy telepítse a GPay appot, amíg a kompatibilitási hibát meg nem oldják!
Akinek a CIB Banknál van MasterCard típusú kártyája, az esetleg kipróbálhatja, hogy lehet-e már digitalizálni a GPay abban a CIB-es MC kártyáját, mert VISA-val egyelőre nem fog működni, ha jól tudom, és én így nem tudom tesztelni, hogy mikortól éles, de talán már megy a MasterCard-osoknak a digitalizálás...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz LógaGéza #20406 üzenetére
Neked biztos nincs 2 éve fenn az a verzió, amit 2021. szeptember 08-án tettek ki a Magyar régiós Play áruházba.
Ugyanis én azt telepítettem elsőnek a telefonomra, soha korábban nem volt fenn a GPay.És lehet, hogy telefon vagy android függő az ütközés, de jelen van az biztos, mert kb. 30x le van tesztelve..., most már a beszerzett POS terminálon is folyamatosan:
a GPay törlése után egyáltalán nem működik a BBank NFC fizetése, a GPay visszatelepítés után meg kb. csak órákig, aztán soha többet nem, a GPay újratelepítéséig. -
RR-13
őstag
válasz Gtaati #20405 üzenetére
Szia. Jó helyen kérdezted meg ezt.
Megoldás lehet, ha a kártyát tiltod igen, az a lényeg, hogy az új kártyát ne a korábbival azonos számon adják ki, amit a K&H Bank, és az Erste is így tesz (letiltott kártyánál más lesz az új kártya száma), ha a kártya lejárt, általában azonos kártyaszámmal küldik az új kártyát, és csak a CVC/CVV kód lesz rajta más, meg persze a lejárati dátum.
Vannak oldalak, ahol a CVC kódot nem kérik, és így terhelnek, azért lehet fontos, hogy teljesen más legyen a kártya száma, amit kapsz a tiltott helyett.
-
RR-13
őstag
válasz LógaGéza #20409 üzenetére
Hát ez azért ez nem egy sima "szólás" volt:
"és köszönik szépen, jól elvannak"Mindenesetre jó tudni, hogy a 10-es androidon elvileg nincs ütközés, nekem 9-es van fenn, és azon meg elég durván jelen van a probléma, és 2 éven át soha nem volt probléma a BBank NFC-és fizetéssel.
Lehetséges, hogy egyedi rendszerütközés, de nagyon nem hiányzott... -
RR-13
őstag
Hogy érted azt, hogy nem valid
Nem az összes android verzióra értettem, amit írtam, de pár helyen ezt le is írom, hogy lehet csak a 9-est érinti.Nekem nagyon is valid az, és én 9-es androidot használok, és bármit csinálok nem működik a BB NFC fizetés, ha letörlöm a GPay appot, de hiába telepítem vissza, csak pár óráig működik a BB NFC, aztán "kicsinálja" a GPay. (kár volt feltennem 12-én, addig semmi probléma nem volt a BB app. NFC-vel)
Azt azért hozzátenném, hogy a Mate 20 Pro telómban is alapból fenn van sajnos a GPay (az NFC menüben 2 éve látom), de egyébként nem látható, és nem törölhető alkalmazásként van fenn alapból, és nekem sem volt 2 évig semmi bajom a BB NFC-vel, amíg a most megjelent GPay appot fel nem tettem.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Megírtam mindkettő irányba a hibát, de még a Play-re sem tették ki eddig...
Igen érdekes hiba, de mivel az Erstés-el nem akad össze csak a BB NFC részével ezért érdemes lenne nekik vele foglalkozni, sokan még 9-es androidon vannak, én is azon vagyok "kénytelen" lenni, de eddig bajom sem volt vele.
Igazából az tudná tesztelni a hibát, akinek 9-es android fut még a telefonján, és aki használ BB appot, és a GPay appot telepíti majd letörli, és elvileg azzal a törléssel valamit átír a GPay app a BB NFC részén.
A sorrend úgy volt, hogy szept 12-én telepítettem a GPay appot, majd 13-án annak ellenére sem tudtam fizetni a BB NFC-vel, hogy az volt alapértelmezettnek beállítva, és, akkor boltban rájöttem, hogy lehet bekavar a GPay app, amit előző nap telepítettem, ezért leszedtem a boltban, és aznap mindenhol tudtam fizetni a BB NFC-vel.
Majd szept. 15-én amikor legközelebb mentem vásárolni, már sehol nem tudtam fizetni a BB NFC-vel, ezért kezdtem el tesztelni, hogy miért lehet ez, és akkor visszatettem a GPay appot, és akkor tudtam fizetni, de 2 órával később már akkor sem, ha fenn volt, és ha letöröltem akkor meg egyáltalán nem ment a BB NFC része.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Új 0 Ft-os számla 3 évig a Bankmonitor - UniCredit Partner Aktív Zéró csomagja!
Nagyszerű hír ez nekünk, akik szeretik az ilyen csomagokat, és érdemes volt várni azoknak is, akik a BM ECO 2 év kedvezmény vége felé járnak.
A BM UniCredit Partner Aktív Zéró Csomag (mobilbank használattal) bemutatása:
- Garantáltan 0-Ft-os bankszámla 3 évig: 0 Ft-os tranzakciós díj, 0 Ft-os átutalás, 0 Ft-os csoportos beszedés, 0 Ft-os bankkártya!
- 75.000 Ft-os havi jóváírás esetén 3 évig 0 Ft-os számlaElső évben - Második évben...
Alap díjak 0 Ft
Számlavezetési díj 0 Ft
Kedvezménycsomag díja 0 Ft
Számlanyitási díj 0 Ft
Postai kivonat 0 Ft
E-kivonat 0 Ft
Állandó átutalás 0 Ft
Mobilbanki utalás 0 Ft
Csoportos beszedési megbízás 0 Ft
Kártyahasználat éves díja 0 Ft
Kártyás vásárlás 0 Ft
Netbank éves díja 0 Ft
Netbank éves díja 0 Ft
Netbank egyszeri díj 0 Ft
Netbank belépési jelszó 0 Ft
Bankkártya éves díja 0 Ft
Bankkártya kibocsátási díj 0 Ft
Bankkártya éves díj 0 Ft
Bankkártya kigészítő éves díj 0 Ft
Bankkártya adatok:
Termék neve Partner Aktív Zéró Csomag (mobilbank használattal)
Bank neve UniCredit Bank
Bankkártya típusa MasterCard
Bankkártya neve Mastercard Standard
Bankkártya kategóriája Dombornyomott
Paypass funkció igenFeltételek és kedvezmények:
Az UniCredit Partner Aktív Zéró Csomag igénybevételére azon természetes személy lakossági ügyfelek jogosultak, akik a Bankmonitor Partner Kft. független közvetítő weboldalán regisztráltak és Bankmonitor Partner Kft. által kiküldött linken keresztül a Bank online számlanyitási felületén igénylik a Partner Aktív Zéró Csomagot, és a Banknál nem rendelkeznek, és számlanyitási szándékuk jelzését megelőző 12 hónapban sem rendelkeztek lakossági bankszámlával.
A számlacsomag normál zárlati díja 1 166 Ft/ hó/bankszámla.
A számlacsomag zárlati díja az adott hónapra vonatkozóan minden esetben terhelésre kerül az ügyfél bankszámláján. Amennyiben a tárgyhónapban legalább 75 000 Ft jóváírás érkezik átutalásból (amelybe a saját számlák közötti átutalások nem számítanak bele) a számlára, akkor a zárlati díj teljes összege jóváírásra kerül a bankszámlán. Amennyiben a fenti jóváírási feltétel nem teljesül, akkor a zárlati díj nem kerül jóváírásra.
A Bank a számlacsomag tekintetében a fenti jóváírási feltételek teljesülését a számla nyitásának hónapjában, valamint az azt követő hónapban nem vizsgálja, és ebben a két hónapban a számlával kapcsolatban a havi zárlati díjat nem számítja fel.Az eseti átutalások mobil alkalmazáson keresztül 2024.10.31-ig díjmentesek.
A kártyás vásárlások 2024.10.31-ig díjmentesek.További feltételek és részletek itt a BM oldalán.
Mindenkinek sikeres igénylést kívánok!
Hamarosan várható a fenti ajánlat, az összefoglalóba történő beszerkesztése is.
[ Módosította: Intruder2k5 ]
-
RR-13
őstag
Kiegészítem azzal, hogy a fenti BM UniCredit Partner Zéró csomag csak azoknak előnyös, akik a 3 éves kedvezmény után bankot váltanak.
Fontos változás a korábbi kedvezménykörhöz képest, hogy a vásárlási jutalékot 2021. szeptember 01-el teljesen törölte az UniCredit bank, tehát nem csak akciósan engedte el!
Korábban, főleg ezen díj miatt nem került ajánlásra a Topik összefoglalóban ezen BM UniCredit csomagja.
Említést érdemel még, hogy korábban, 2021. áprilisban, talán szűkebb díjmentes opciókkal már ajánlás alatt volt itt a Topikban a fenti BM Unicredit Partner Zéró Csomag, amit siffar ajánlott itt.
Majd ugyanezt ajánlotta 2021. június elején dptrsk is itt.
Azonban mára már kiforrott kedvezménykör látható fenti új csomagnál, és a kedvezmények is a fenti részletezés szerint tovább bővült.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Nem láttam ilyen díjat sehol.
Továbbá jó hír a BM CIB ECO-val szemben, hogy az UniCredit Partner Zéró csomag hirdetményében rögzíti, hogy a 3 év letelte után eltérhet az ügyfél javára, és a kedvezményes időszakot előzetes bejelentés után meghosszabbíthatja, ami a CIB-nél eleve nincs benne lehetőségként sem.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Viszont alább láthatod, hogy 0 Ft a számla zárásának díja is, ahogy a nyitás díja is:
További jó hír, hogy van Push értesítés a jóváírásokról, és a tranzakciók aláírásához is, egyelőre csak ezekhez a Mobilapp leírás szerint.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Pontosan, az első 2 hónap feltétel teljesítés nélkül is díjmentes, nem kell teljesíteni a 75 ezret, ami egyébként egyedülállóan alacsony feltétel főleg a Rafihoz képest.
És a díjmentes megszüntetéshez sincs 6 hónapos kivárási idő.
Azt gondolom, hogy ez az ajánlat az utolsó 3 év legnagyobb kedvezményes ajánlata, és a 3 év kedvezményes időszak sem kevés.Kiegészítő infó, hogy az UniCredit NFC-és fizetés bevezetése folyamatban van, dolgoznak rajta.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz K Norbi #20444 üzenetére
Nem kell megvárni, hogy lejárjon a CIB 2 éves kedvezményes szerződéses időszakod, mellette is nyithatsz már most is UniCredit Zéró számlát:
"... a Banknál (UniCredit) nem rendelkeznek, és számlanyitási szándékuk jelzését megelőző 12 hónapban sem rendelkeztek lakossági bankszámlával."
Tehát csak az UniCreditnél nem szabad, hogy legyen 12 hónapra visszamenőleg, 12 hónapon belül számlád.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz kuksa90 #20445 üzenetére
Semmi ilyenről nincs szó.
Nekem nincs bajom a CIB-el, de ez a mostani ajánlat kimagaslóan kedvező a BM - UniCredtittől.
Egyébként majd lesz költséged, amikor az éves kártyadíjat terhelik, ami már nem kevés, mert megemelték a díjat...
És azért egy 120 ezres utalás díja sem kevés, főleg, ha havonta több is van...Az UniCreditnél a dombornyomott MasterCard sem kis dolog, hogy teljesen ingyen adják a 3 évre.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen