Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • twine

    addikt

    válasz BB9000 #69827 üzenetére

    Ma reggel felhívtam a MediaMArkt ügyfélszolgálatot, mert már tűkön ültem a helyzet miatt!
    Elmondtam mindent a kedves kisasszonynak. Azt is, hogy sajnos nincs csomagolásunk, de a készülék valójában nem használt, csak beüzemelt a használati utasítás szerint!
    Mondta ne aggódjak ez nem probléma...
    Az előzetes rendelés miatt ugye minden adatom megvan náluk, telefonon fognak hívni, elviszik a sütőt, bevizsgálják, és ha úgy ítélik meg, csere, vagy levásárlás...
    Mondtam, hogy én szeretném ugyanezt a sütőt,hiszen az eszköz egyébként tetszik, biztos vagyok benne, hogy nem megfelelő a működése, ezért egy ugyanilyen típusra szeretném cserélni.(Ezt is leírta)
    Megkértem, hogy feltétlen írja bele a hibajegybe, hogy 4-5 perc melegedés után jelentkezik csak a hang, nehogy nekem az történjen, hogy bekapcsolják a bevizsgáló kollégák, nincs hangja , és visszaküldik, hogy márpedig ez f@sza...
    Kíváncsian várom a végeredményt... :U
    Köszönöm mindenkinek a segítséget :R :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák