Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Thoty

    senior tag

    válasz Gömbike #69166 üzenetére

    Köszönöm, végül írtam nekik, másnap reggel jött is a korrekt válasz:

    "Sajnálattal olvasom, hogy hibát tapasztal készülékén. Ellenőriztem a csatolt fényképet. A fotón egy túlfolyó látható, amin keresztül normális esetben nem lenne szabad víznek távoznia a készülékből. Ebben az esetben arra szeretném kérni, hogy ellenőrizze a készülék szűrőjét. Amennyiben a szűrő tiszta, úgy kérem jelentse be a készüléket ügyfélszolgálatunkon keresztül a 061/5454-054-es telefonszámon, hogy minél hamarabb ki tudjunk tölteni Önnek egy munkalapot a készülékre. A bejelentést követő 24 órán belül szervizes kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot, először telefonon, és minden részletet tudnak egyeztetni a készüléket illetően. A bejelentéshez szükséges adatok: típus, gyártási/- szériaszám, vásárlás helye és ideje. Bízom benne, hogy tudtam Önnek segíteni. "

    Szűrőt kitakarítottam, tömítéseket ellenőriztem, ma nem jött rajta ki víz, csak gőz, meglátjuk.

Új hozzászólás Aktív témák