-
IT café
Sziasztok kedves otthon barkácsolók!
A közelmúltban felmerült ötletek, reakciók alapján úgy éreztem, itt az ideje egy topik összefoglaló készítésének. Ugyanakkor a nyitó hozzászólás erre tökéletesen megfelel, így ezek után következzenek a topiknyitó fórumtársunk szavai:
Új hozzászólás Aktív témák
-
cinemazealot
addikt
válasz zsolt19900 #53425 üzenetére
1.3-as Suzuki WagonR+ gyermekbetegsége, hogy a motorból kijövő kipufogócsonk fölött lévő védőlemez idővel elkorrodál, a három felfogatási pont helyett idővel csak kettő (rosszabb esetben csak egy) ponton lesz rögzítve, és bizonyos fordulatszám mellett rezonál... nagyon csúnyán... és jó hangosan. A márkaszerviz (!) úgy "javította" a dolgot, hogy a lemezt egy-az-egyben levágta flexszel. Mással nem tudta volna, mert a megmaradt rögzítő csavarok teljesen begyógyultak a furatjukba.
Másik ugyanilyen típusú autónál szintén előjött ez a betegség, de ott már én voltam a doktorbácsi: flexszel sajnos nem fértem hozzá, ezért másfeles rézdróttal a (#53426) nézzbe által ismertetett módon odaszorítottam a lemezt a kipufogóhoz, így az megszűnt rezonálni. Néhány hónappal később persze után kellett húzni a dróton, mert a hótágulások miatt kicsit meglazult, de amikor legközelebb szervizbe ment az autó, a szerviz a fent említett módszerrel ezt is egyszerűen eltávolította.
Szóval... na. A Wagonnál ez a hővédő lemez inkább amolyan kőfelverődés elleni védelmet hivatott szolgálni, ugyanis hőmérsékletileg nem véd, inkább megoszt (felületet növel, mert tök olyan forró, mint a kipufogócsonk). Egyébként meg -- tapasztalatok szerint -- túl sok jelentősége nincs. De mondom, ez a Wagon. Nem tudom, Nálad mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen