- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
odorgg
addikt
Akkor máshogy teszem fel a kérdést:
Mi értelme van 2 külömböző archihtekturáju VGA fogyasztását vizsgálni max OC esetén, a következő tények tükrében?
680 ref kártya, 7970 lighting non ref, megerősített táp áramkörrrel, ami több alkatrészt ezáltal nagyobb fogyasztást eredményez+ gyárilag kiiktatták ennél a típusnál az OCP-t, ami ugye a max fogyasztást hívatott kontrolálni. Ezen tényektől függetlenűl, mindenki tudja hogy az OC az lutri kategória, és csak a mázlin mullik hogy adott GPU-ból milyet fog ki az ember (ugye kisebb fesszel ugyanezen órajel kisebb fogyasztást eredményez), a feszeket elnézve lightingból gyanítom nem épp a legjobat sikerült a tesztelőknek kifognia.
Éppen ezért, fenti tények tükrében, ez a teszt teljesen értelmetlen. Alapon átlag 30W-van a 2 refkártya között, ennyi.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
odorgg
addikt
A teszt valóban érdekes, és jól példázza hogy 3d markban a 2 VGA közel azonos tudással rendelkezik. Viszont fogyasztásban ennyierővel 1 kávéfözővel is összehasonlíthatták vólna, ahol a 680 szintén kikerülne győztesként
A gyenge VRM az élettartamot nem éppen jó irányba befolyásolja, pláne tartós tuning esetén, viszont a kártya előállítási költségét annál inkább jóirányba tereli, ezáltal jótékonyan hat a gyártók profitjára.
Ha visszaveszed az órajelet, akkor azon játékokban ahol most is gyengébben szerepel a 680 mint a 7970, még gyengébben fog teljesíteni, tehát ennek megint csak semmi értelme nincs.
Tényleg több értelme lessz majd 1 OC kihegyezett 680-at, 1 szintén OC-ra kihegyezett 7970-el összehasonlítani, viszont a 7970 lighting esetében még mindíg kilessz iktatva a hardveres OCP, mig ugyanezen funkció Nv-nél ha jóltudom driverből működik.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az 1500 MHz-hez nagyjából 1,35-1,4 V kell. Ahhoz minimum két 8 tűs csati kell. De kiépíthető, mert vízzel el lehet vinni a hűtést. Korábban meg már láttunk olyan tápáramkört, ami bírt 450 wattot.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
senior tag
Itt már csak az ára kérdéses nem ér annyit az egész
► Ryzen 9 5900X (ARCTIC Liquid Freezer II 420 (V.7) + Artic MX-5) ► EVGA RTX 3080Ti Ultra 12GB GDDR6X ► Samsung 990 1TB Pro Raid 0 ► 2x16GB G.Skill Tri Z Neo DDR-4 32GB/4000 CL16-16-16-34 + ►ASRock X570 Steel Legend / ► 60TB HDD / ► Be quiet Pure Power 12 M 1200W 80+ Gold ► Creative Sound AE-9
-
ÁdiBá
addikt
Ne beszéljünk már hülyeségeket.
q6600 @3.6 560ti in sli
crysis WH = 61fps
3dmark 11 = p6400q6600 @3.6 560ti sli disabled
crysis WH = 52fps
3dmark 11 = p41002600k @3.8 560ti in sli
3dmark 11 = p82002600k @4.4 560 ti in sli
crysis WH = 102 fps
3dmark 11 = p9100
Ráadásul ez egy mezei 560 SLi, itt 680GTX ről beszélünk... Proci kell neki előbb.
Nah offnak vége!#780) ricshard444 Én?! Ugyan sehol!
[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
Keksz03
senior tag
persze érthető, nem kérdőre akartam vonni a tulajokat csak érdekelt h ki miért döntött ref mellett! azért én kíváncsi vagyok mit tudnak majd kihozni egy DCU TOP-ból! 7970-ből elég jól sikerült!
Samsung Galaxy S23+ 512GB / LG CX 48" OLED / PS5 / Ryzen 5 5600X, 16GB, RTX 3060 Ti
-
front3r
őstag
Köszi! Ez megnyugtató.
Viszont jó lenne a CPU-kra irányuló tesztet is olvasni a GTX 680-al kapcsolatban! Ilyet sajnos nem nagyon találtam.
Ha valaki tud, az szóljon!
Bár gondolom ez inkább a jövőben lesz érdekes, mikor majd jönnek azok a játékok is, amelyek a CPU-t is jobban megerőltetik. Talán a C&C Generals 2, SimCity 5, esetleg a GTA 5(ha jön PC-re)?PS5, PSVR2 - iPhone 14 Plus, Watch S7, iPad Pro(2021)
-
Tirexi
addikt
Pont most néztem meg:
Metro 2033:
Minden max, 4XAA, DoF on, 16XAF, DX11, PhysX off.Average Framerate: 53.26
Max. Framerate: 254.13 (Frame: 3085)
Min. Framerate: 11.13 (Frame: 419)Elég gyér. Vagy ezt nem így kéne mérni?
Am GTA4 is kiválóan megy HQ textúra pack-al és Enbseries-el.
Crysis az egy olyan game amiben elég gyengén skálázódik az SLI.
Tehát ha van egy jól leterhelt rész ahol egy kártya 25FPS-t mutat akkor két kártya vagy ugyan ennyit vagy 27-30-at fog mutatni.
De ha mondjuk a levegőt nézed ami 1 VGA-val 50FPS akkor az 100FPS lesz kettővel.
Eléggé gyér egy skálázódás. Annó GTX570 SLI-vel legalább is ez volt.
Még 680-al nem teszteltem.A Metro 2033 viszont elég jól skálázódik.
-
Vigilante
őstag
gV: A legjobb textúra? hát 1,3-1,4 GB-os képes lekapni Vram-ból Metróba. Tirexi akkor nézd meg, hogy mennyit eszik max Vram-ba és máris kiderül, hogy többet mint 1,5GB v nem!
Én spec már vagy 3-4x kipörgettem, nagyon fain kis game! Van egy hangulata, nah meg picsaszép!
[ Szerkesztve ]
△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha az AA be van kapcsolva, akkor semmilyen kártyán sem aktiválódik a legmagasabb textúraminőség. Sima AAA-val, vagy bármilyen AA nélkül a Radeonokon, és a DX10/10.1-es GeForce-okon igen. Ez amúgy a sebességre nincs hatással, mert a mintavételek száma nem változik, csak a textúra felbontása nő.
A Metro 2033-ban a Diffuse DoF eszi arányaiban a legtöbb sebességet. Az egy nagyon komplex effekt. Ennek kikapcsolásával lehet a legtöbbet nyerni fps-ben. Ez egyébként tipikusan nem megy a Keplernek a Fermihez és a Terascale, valamint a GCN Radeonokhoz viszonyítva. A shader memory teljesítmény kevés hozzá. Az említett architektúrák közül a FLOPS-onként mért shader memory teljesítmény a Kepleren a legkisebb. Egészen pontosan 0,33 bájt/FLOP. A GF100/110-en 1 bájt/FLOP, míg a GF104/114/106/116/108/119-es Fermin 0,66 bájt/FLOP. A GCN Radeonokon 1,5 bájt/FLOP ez a tempó. A Terascale Radeonokon ez az adat sok dologtól függ, de lapkától függően 0,5 és 1 bájt/FLOP között alakul a shader memory teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
subaruwrc
félisten
-
F e Z o
veterán
Ahogy olvasom, kb ennyit tudnak a 770-ek. Ez sima giga wf3 nem OC, ott nem tudom mennyi az alapfesz. Lehet ez egy ilyen példány, órajelet emelhetem felé, de heavenben is zöld csillagok jelennek meg, tehát ott már hibázik, s több mint valószínű pár perc játék után kivágna bf4-ből is. Tehát marad így : 1241/7300MHz
H2O über alles!
-
regener
veterán
Köszi.
(#31008) flymi
Köszi.
Elvileg ezek a számítási sebességei a kártyának ami pl. munkához előny, de a CUDA magok száma, sebessége és a memória tulajdonságai is (meg nemtudom még mi) határozzák meg.
Egy cikket csinálok amiben felsorolom az 5xx szériától felfelé ezeket NV fronton képekkel.Viszont most ez érdekes hogy a 770 memória másolása lassabb mint egy 680-é míg a többi érték magasabb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210