Keresés

Aktív témák

  • JColee

    őstag

    válasz #7681 üzenetére

    egyáltalán nem annyival jobb a hosszúkás autó, de mivel most nagyobb térfogatú lett a kasztni, ezért vagy kövéret csinálnak, vagy hosszút

  • #70869248

    törölt tag

    válasz #7681 üzenetére

    nehéz..Sztem leszimulálták, adva vannak a pályák, és az autó tervezett 'aeromegoldásai'..így valszeg bele kellet férjen 20 centi.
    Sok mindentől függhet, mondjuk segíthet központosítani a súlypontot, ezáltal semlegesítve a menettulajdonságban bekövetkező változásokat amit az változó üzemanyag mennyisége okoz.
    A nagyobb tengelytáv valóban eredményezhet kedvezőbb gumikopást, szűk pályán nem..de a pályák nagy többségén igen.

    Most megnézték a riválisok autóit, hogy a hosszabb etapokon hogyan változnak a köridejeik, ez segít eldönteni hogy mennyire járnak rossz úton.
    De sztem 20 centi csak akkor okoz valós problémát, ha nincs meg az autó harmóniája, annak a 20 centinek kifizetődőnek kell lennie, aerodinamikai előnyben, gumikezelésben..valamiben.
    Mert ha nem akkor mellékvágány, 20 centi önmagában nem okoz katasztrófát, csak az értelmetlen 20 centi.
    Amennyiben egy versenyre kivetíthetően van lényeges előnye, legalább annyi mint hátránya, akkor az autó jól sikerült, ha pedig több előnye is van akkor pláne.
    A 'b' terv emlegetése sosem jó jel.

Aktív témák