Keresés

Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz Sundesz #48865 üzenetére

    Körülbelül; teljesítményre a GT autóknak általában erősebb motorja van, rendszerint 500-550 lóerőre előírva (leszabályozva; nem egyforma, függhet az autó tömegétől, légellenállási együtthatójától stb., hogy hasonló menetteljesítményt tudjanak) de a DTM autók jobban ki vannak hegyezve aeroban, több leszorítóerejük lehet, mert sziluett autók. Tehát ott nem a közúti autóból építik a versenyautót, hanem van egy 'vizuális héj' alatti egységesített prototípus.

    Nem is annyira túlzás, amit szoktak mondani, hogy közelebb vannak az F1-hez, mint sok formula széria, még a csalóka látszat ellenére is. Legutóbb is verték a Formula 3-as betétszéria köridőit Brands Hatchben. No meg a BTCC köridőket is rendesen alázzák. Nem igazán túraautók.

    Ezért is lehet az, hogy valaki DTM-ből jön F1-be vagy odamegy F1-ből.

    De a DTM-nek is megvan a maga hátulütője, pont a felturbózott aero miatt; nincs benne akkora versenyzés és annyi előzés, mint a jelenlegi GT1 World szériában (amiben a neve ellenére szintén GT3 specifikációjú autók versenyeznek, a GT1 specifikáció és csapatok halódása miatt).

    Itt van a tegnapi futam rövid összefoglalója.

    Vissza lehet nézni az egész közvetítést is; aki csemegézni akar nézze meg pl. az utolsó 15 percet, óriási fight alakul ki a 6-10 helyekért, van úgy, hogy három autó megy egymás mellett. Érdekesség, hogy a futam győztese a mezőny végéről rajtolt.

    [ Szerkesztve ]

    www.HunnyF1.com

Aktív témák