Keresés

Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz TESCO-Zsömle #10001 üzenetére

    A KERS nem benzinnel működik és tökéletes lehetőség az utcai autókba való fejlesztéshez is... Ezeknél a motoroknál meg keményen számítanak a mp-ek is, hány mp-ig megy hány száz rpm-mel gyorsabban... persze bele lehet tervezni a pluszt... de nem ez lenne a lényege.
    Amúgy kár hogy más Bahrein, így nem lehetett összehasonlítani a mostani időket a tavalyiakkal, de Ausztráliában legalább lesz rá lehetőség. Kíváncsi vagyok, mennyit gyorsultak az autók tavaly év elejéhez képest.

  • Oliverda

    félisten

    válasz TESCO-Zsömle #10001 üzenetére

    Pedig nem volt izgalmas bármiért is kezdték el piszkálni.

    "A tankolás engedélyezése óta eltelt 16 esztendőben a csapatok stratégái szinte a tökélyre fejlesztették tudományukat. Két versenyző párbaját az esetek többségében az döntötte el, hogy melyikük tudott néhány körrel tovább a pályán maradni boxkiállása előtt. Mivel az istállók egymást is kiismerték, a gyorsabb versenyzők már csak azért sem próbálkoztak előzéssel, mert jól tudták, hogy néhány körrel többre elegendő üzemanyagszintjük révén úgyis vetélytársuk elé kerülnek majd. A futamok utolsó etapjára a legritkább esetekben maradtak eldöntendő kérdések."

    [link]

    Amúgy a biztonság volt az utolsó szempont. Ami még az egyik elsődleges szempont volt az a költségtakarékosság mivel így nem kell hurcolni versenyről versenyre a tankolóberendezéseket.

    A KERS azért kell mert környezetbarátabb és az amúgy pocsékba vesző energiát hasznosítja fel újra. A Willimas-féle hybrid cuccba pl. akksi sem kell.

    Más:

    "Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

Aktív témák