Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz venember83 #269 üzenetére
dehülyeeee;))))
[Szerkesztve] -
-Mike-
addikt
válasz manutdzoli #276 üzenetére
nem, spa short.....
[Szerkesztve] -
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #340 üzenetére
The current MotoGP speed record of 347.4 km/h (215.864 mph) was set by Loris Capirossi on a Ducati Desmosedici GP4 at IRTA Tests in Catalunya in 2004 with a 990 cc bike, while the speed record for a 800 cc bike is held by Casey Stoner on a Ducati Desmosedici GP7 at Grand Prix of China warm-up with top speed of 337.2 km/h (209.6 mph)
-
-Mike-
addikt
válasz venember83 #451 üzenetére
csak egy kicsit gondolkoznotok kéne Motionnal, h ha törökben mentek 320at akkor itt mi lesz és nem egyből fejetcsóválni minden részeredményre..... nokomment.
szerk: ugylátom ezt mindenkinek címezhetem, nagyon befolyásolhatók és ****** vagytok sajna.....
menjetek vissza hűtőbordát számolni hátha ahhoz jobban értetek
[Szerkesztve] -
-Mike-
addikt
18+ [link]
-
-Mike-
addikt
Karthikeyan 2
[link] -
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #1776 üzenetére
a fénymásoló dolgozója azóta egy enzoval jár dolgozni ;))
-
-Mike-
addikt
[link]
Ferrari
A The wheelbase of the F2007 is 3135 mm, the longest of all cars. A solution that garantuees an advantage on aerodynamic circuits with fast corners, but can be a handicap on circuits with the opposite characteristics.
B The drivability is closely related to the wheelbase of the car. The F2007 suffers on tracks with a lot tight and slow corners like Monaco but feels at home on circuits with wide and fast corners (and a good rythem can be attained on) like Istanbul and Spa.
C The geometry and choice of bars/dampers (inside the car) are fundamental for the suspensions. Usually Ferrari opts for a very stiff set-up with hard settings of the dampers that work well on smooth and fluent circuits.
D Ferrari can struggle a lot when there are high kerbstones on the sides of the circuit (which is usually the case on slower circuits). The car tends to heighten with the tyres not having full contact with the track going through corners.
E Compared to McLaren, Ferrari has a more 'traditional' aerodynamic package, that is most suited to obtain downforce levels on a nice flowing track with a, more or less, constant airstream throughout the lap.
McLaren
1 The MP4-22 is exactly the opposite when it conerns the wheelbase: it's the shortest of all cars. This greatly enhances the drivability on circuits like Monaco and the Hungaroring.
2 The typology and moreover the placement (horizontally at the underside) of the brake spring pliers, offers greater braking stability and a lower point of gravity. Usually McLaren opts for soft settings of the suspensions and dampers etc., especially on tracks with a lot of corners with high kerbstones.
3 Mechanically the MP4-22 is strong and with these soft settings the car is able to go over bumps and kebstones smoothly and keep a good contact patch with the asphalt.
4 On circuits that require heavy braking, and thus consequently, strong accelerations out of corners, the MP4-22 offers great traction.
5 Compared to Ferrari, the aerodynamics look more sophistacted, perhaps even exasperate. The package is most efficient in obtaining downforce levels at low speeds (think about Monaco once again).
[link]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #2020 üzenetére
jééézusom :)))))
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #2048 üzenetére
király vagy..;)
-
-Mike-
addikt
válasz manutdzoli #2123 üzenetére
legalább nem csak a csapat vb-t nyerné meg a ferrari
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #2136 üzenetére
inkább azt mond meg h fujiban melyik kanyarban/kerékvetőn lesz baja a ferkának? :))))
-
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #2800 üzenetére
én ilyet még nem olvastam csak azt h a szezon végén ha megnyeri a bajnokságot akkor fizet
de mint mondtam ősidőktől ez van a fiúknak is kevés az h hátbaveregeti őket verseny után h kösz mindent;)) kell egy kis ösztönzés nekik is.
hamilton is fizet ha akar v ha telik(sok jegyet kikell még lyukasztania a faternak ehhez amugy) azt csinál amit akar,de itt mekin belül is két csapatról beszélünk, ami hamilton mellett van szerelők meg ki tudja milyen stáb meg ami alonso körül van az is egy másik, szal hamilton kinek fizessen többet?;)
-
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #2805 üzenetére
rossz kitalált szitu.
ugyanis hamilton vagy akárki nem szívessget tesz azzal h ha fizetne meg ez nem úgymond bónusz pénz. természetesen kapnak fizetést a csapattól, ezzel csak honorálja az egész évben elvégzett munkájukat. egymásra vannak utalva teljes mértékben. egy gyors pilóta is meglenne lőve ha hányaveti módon készítenék fel az autóját vagy egy tiptop kocsit adnak pl yamamoto alá. nyílván ezek a pénz kiosztások nincsenek szerződésben leírva, az magától érthetődőek szerintem.
az hogy ez most vetődött fel és pár firkász ezt tudta csak leírni csak azt jelenti h nincs nagyon már mondanivalójuk és nem lepődnék meg ha angol tollból származnának ezek a sorok és a times-ban jelentek volna meg pl. -
-Mike-
addikt
válasz venember83 #2832 üzenetére
vannak ennél durvábbakis, akkora objektívvel mint a focimeccseken szokták 20centiméterről a motort meg a belső dolgokat fotózni amikor szét van kapva a kocsi...lol ;)
-
-Mike-
addikt
válasz venember83 #2861 üzenetére
maradjunk annyiban h te csak szeretnél fele olyan jól vezetni f1es kocsit mint ő
-
-Mike-
addikt
válasz venember83 #2888 üzenetére
-
-Mike-
addikt
írd be h port.hu vagy f1.com és convert to my local time ja vagy gyűjtöd a hozzászólásokat bocs akkor nem szóltam
amúgy reggel 8
-
-Mike-
addikt
válasz venember83 #2907 üzenetére
rég fórumoztam már itt, kettő ilyet minek megkérdezni nem tud utánanézni? azt nem hiszem el... téged meg senki nem vesz komolyan majd pont most fognak hm? ,)
-
-Mike-
addikt
Kínai Nagydíj - verseny - 8:00
Győztes
Fernando Alonso (ESP/McLaren) 2.65
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 2.85
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 3.70
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 6.40 -
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
poén h azon még rajta van albers, meg speed ;))
-
-Mike-
addikt
a nagypályás le se fekszik
-
-Mike-
addikt
gumi hőmérséklet jelzés élő egyenesben rulez!
-
-Mike-
addikt
ralf poénból megnyeri a kínai nagydíjat
-
-Mike-
addikt
válasz venember83 #3379 üzenetére
használj(atok) letöltésvezérlőt
-
-Mike-
addikt
"championship back in our hand now"
-
-Mike-
addikt
"JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAA YEEEEEEEEEEEEEEEEES" S. Vettel
xD
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
válasz venember83 #3664 üzenetére
nem csak már ez a palik téma számomra is unalmas.
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #3963 üzenetére
mielőtt még kiszámolnád azt is h mi lenne ha itt lenne schumacher javaslom menj vissza szimulátorozni és küld el emailben maranellonak a ferrari beállításait, nyílván nagy segítségnek vennék a teszten általad alkalmazott be/kirugózás értékeket;)
[ Szerkesztve ]