Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz madstunt #42054 üzenetére
Véleményem szerint is számít a pilóta vezetési stílusa ilyen téren is. Ott van a McLaren ami kifejezetten nem kedveli a finnek vezetési stílusát. Hakkinen alatt is sokszor áltt meg a vas, Raikkonen-t asszem nem kell kifejtenem, és Kovát sem igazán kedveli a technika. Ellenben furcsa mód Hamilton alatt nem szokott köhögni mint ahogy MS alatt sem túl sokszor állt meg anno a Ferrari.
"I just want to say that the whole team has done a fantastic job - they really have, since I've been in this team I've maybe had one or two reliability issues with the car in 40 races. And touch wood that will stay the same."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
barnam_
nagyúr
válasz madstunt #43569 üzenetére
Szerintem ez az: Le Mans (1971)
-
[CS]Blade2
addikt
válasz madstunt #43966 üzenetére
Igazából rengeteg pontja elment műszaki hibával és büntetésekkel, több mint bármelyik másik pilótának. Nem egyszer kellett feladnia versenyt az első helyek egyikén. Simán 600 pont körül kellene lennie.
Az üzemanyag-mennyiségeknél nem szabad kifelejteni, hogy a renyo valószínűleg kevesebb benyával is beéri, így a Redbull-okhoz és Alonsohoz simán hozzá lehet adni 1kör-t.
-
proof88
addikt
válasz madstunt #44201 üzenetére
Én is hibáztatom a KERS-et, bár szerintem nem lett volna sokkal izgalmasabb a mai futam nélküle sem... tavalyi szezon egyik legjobb futamja Silverstone volt, remélhetőleg most sem lesz unalmas... egyébként köszönetet mondhatunk Piquet-nek... legalább egy kicsit feldobta a hangulatot Hamilton elengedésével, majd visszaelőzésével...
Egyébként továbbra is békén lehet őt hagyni, mert ennek a kocsinak botrányosan rossz a tapadása (Renault) és időmérőn Alonsonál is elfordult, mondjuk ő megfogta, de nem annyival rosszabb Piquet... Alonsoban sokkal több a gyakorlat és nem mindegy a reakcióidő sem, amikor megindul a háta az autónak, lehet hogy Piquet csak századmásodperccel reagált rá lassabban és a sóderben kötött ki...Szerintem 3 dolog miatt fikázzák Piquet-t az emberek:
1. - rosszabb, mint csapattársa és sokszor kiesik, ill. rossz megmozdulásai vannak, de nem vagyok benne biztos, hogy egy jobbnak vélt pilóta ne szerencsétlenkedne ezzel a kocsival;
2. - Piquet-nek hívják, és könnyű azt mondani, hogy a neve miatt van benn... ok, tegyük fel, hogy segített ez neki bejutni... és? Hangsúlyozom, hogy jelenlegi eredményei nem olyan rosszak a kétszeres világbajnok mellett... ne felejtsük el, hogy Alonso egy igazán kitűnő versenyző!
3. - a kommentátorok mindig lehordják, és sok ember azt hiszi, hogy amit mondanak, az úgy is van. Pedig nem.Amúgy meg Palikot is hagyjátok már, tudjuk milyen, megszoktuk már, ma szerintem még tűrhetőbb is volt, mint úgy általában , viszont abban csalódtam, hogy volt reklám futam közben, pedig eddig csak olyankor volt, amikor nem volt Palik...
szerk.: ja és az LG igazán csinálhatna már valamit, mert unom, hogy a motor hangját nem lehet kiélvezni, mert néha visszaugrik egy pillanatra a hang pár mp-vel előbbre...
[ Szerkesztve ]
-
bdav
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz madstunt #44257 üzenetére
Hát igen, Buttonnak mindig minden összejön, Barika meg szív mindkettőjük helyett. Idén ez a második váltó.
De hagyjuk Palikot, akinek hiába adják be kétszer is a képen, ahogy Barika 3x indit a rajtnál, de az utolsónál már a fulladásgátló nélkül - fel se fogja. Az se villan át az agycsökevényén, hogyha a boxból szólnak a felzárkozó Vettelre, hogy Webber gyorsabb, akkor nem hazudnak, hanem neadj isten látják a monitoron, hogy az ausztrál már vastagon lecsavarta a fordulatszám maximalizálót. De nem is Palikot, hanem Gyulámat szidom, mert mondjuk nem csak udvariasan kijavítgathatná, hanem el is magyarázhatná neki, hogy a Red Bull orra sárga, a Torro Rossoé meg arany szinű. Annyi baszogatás után egy magaslabdát sem leütni - hát ember az ilyen?Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz madstunt #44374 üzenetére
Jó kiborulni ki is lehet. Heidfeldnél is ki tudta verni a biztosítékot Sato, pedig Nick egy eléggé acélsodronyidegű úriember.
Lonzi egy primadonna, viszont tegyük hozzá, a vacak verdában a nyavajgás mellett 100%-ra oda is teszi magát, míg mondjuk az ifjút titánok nagy része...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz madstunt #44385 üzenetére
No azt inkább ne! Akkor valszeg a F(IA)-1-et fogom smúzolni, mert már amúgy is lúdbörzik a hátam a 3 pilótástól! Egy csapat kibérelheti a pódiiumot! Veszekedés a csapaton belül ki az 1. a 2. és a 3. pilóta! Kell ez? 2 Pilótát minden csapatba, és csábítsák vissza a Williamset és a Force Indiát, meg még néhányat a hasznavehetőbb jelentkezők közül - biztos lenne akinek a 100M-t kapsz a közvetítésből jobban tetszene, mint a 40M-t költhetsz!
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz madstunt #44438 üzenetére
Nem hiszem, bár könnyen lehet hogy a Cosworth-osok majd előnyben lesznek mert ugye ők most olyan motort fejlesztenek ki amilyen csak akarnak illetve tudnak. Rájuk (még) nem érvényes a motorbefagyasztásos szabály. Majd összehoznak egy mindenkinél 50LE-vel erősebb motort aztán a többiek majd csak lesnek.
Idén a Brawn GP lesz a bajnok de jövőre már a Manor GP.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
SaNyEe
aktív tag
válasz madstunt #44472 üzenetére
a palikékon legalább néha lehet röhögni. Ezeken meg . . .
Jha és közvetítés közben meg még magyarázzák is, hogy mi nem tudunk ám annyira idegen nyelveken, csak angol
Ez vmi magyarázkodós műsor, vagy autóverseny közvetítés? Na mindegy inkább élvezem a versenyt, az mondjuk nem rossz English stream rulz!-- end of transmission --
-
wildrain
addikt
válasz madstunt #44596 üzenetére
Nem biztos. Egyrészt a légellenállás (és így az ebből fakadó leszorítóerő) nem lineárisan növekszik a sebesség növekedésével, tehát ha 100-ról fékeznek 50-re, akkor az nagyobb g-erővel lehetséges, mint 50-ről megállni, mert 50 körül alig van már leszorítóerő.
Másrészt ugye az sem mindegy, hogy milyen a pálya, mert ha kanyarban fékeznek, akkor elnyújtott féktáv van, valamivel alacsonyabb g-erővel, mintha egyenesben fékeznek, habár az erők összege (oldalra+előre ható) nagyjából ugyanannyi, mert a gumikat így is tapadáshatáron kell tartani. -
hunnylander
őstag
válasz madstunt #45407 üzenetére
Akkor az FXX mit keres ott?
A leggyorsabb "road legal" autó még mindig a Gumpert Apollo.
És a Caparo T1 meg 1 tizeddel veri az FXX idejét. Ha azt is Schumi vezette volna, lehet, hogy mégtöbb lenne. Érdekesség, hogy olyan fickó áll az autó tervezése mögött, akinek a McLaren F1-ben is benne volt a keze.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz madstunt #45418 üzenetére
A leggyorsabb autó közúti közlekedésre engedélyezett állapotban (a Top Gear műsorában) ez.
Az FXX már csak azért sem lehet a leggyorsabb, ha a ranglistára engedélyezzük, mert ez is megelőzte, nem csak a Renault F1-es. A DBR9 ugyanannyira szabályos közúti autó, mint az FXX.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz madstunt #45423 üzenetére
A Harriert is feltették oda az akkori adásban, attól az még "non-qualifying", mint az R24, a DBR9, a Caparo T1 és a Ferrari FXX.
Amikor a FXX-et feltették a listára (az aktuális adásban), de ott volt felette a Caparo T1 és a DBR9? Nem, kozmetikázott Ferrari reklám volt, ez óriási üzlet, a legnézettebb autós műsor.
Még mindig a Gumpert a leggyorsabb utcai, és kettő autó is veri az FXX-et a nem szabályos autók között.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- LEGO klub
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Cyberpunk 2077
- Futás, futópályák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Hardcore café
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- További aktív témák...
- Apple iMac 27" 5K 2015 i5"-6500 , 5120x2880, 16GB / 256GB SSD, Radeon R9 M390 garanciával ,üzletből
- Eladó! GA-Z170X-Gaming 3 (rev. 1.0) alaplap+i5 6400+2 8gb 3200mhz ddr4 (Foxpost az árban!)
- PowerColor Red Devil RX 6600 XT - garancia 2024 november - eladó!
- Lenovo Thinkpad T420, 14" HD+ Kijelző, I5-2520M, 12GB DDR3, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad L440, 14" HD+ Kijelző, I5-4200M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen