Aktív témák
-
ronaldo
őstag
válasz hunnylander #20244 üzenetére
Szerintem nem 19-re húztak lapot, csak mert hamilton ellen muszáj ilyen eszközökhöz folyamodni. Már csak azért sem, mert az előtte levő 6-7 körben oda vissza pofozta az 'angolt'. Egyszerűen nem gondoltak az esőre. Ez még bocsánatos elbaszás lett volna, sajnos amit utána csináltak a Ferrarinál, már nem az volt. Még két pont lett volna, ahol ha lépnek, akkor előrébb kerülnek. Talán dobogóra felléphetett volna...
Amúgy nem tudom emlékszel-e, pontosan így (ahogy Kiminek nem jött be) mákolt egy futamot monacóban is hamilton.
Ezen a pályán összességében olyan 15-20 jó köre volt, azt leszámítva vagy Kimi vagy Heidfeld/Kubica illetve még előtte Webber a futam elején is gyorsabb volt nála. Ahogy láthattuk, hogy Kovánál egy szett gumi elbaszta a versenyt, úgy a csapattársának meg szerencséje volt. Ezért nem szeretem az esős versenyeket. Párszor jó poén, de ha így folytatódik, gyakorlatilag a lutri dönti el a végső vb címet.
-
#70869248
törölt tag
válasz !Overdose! #20310 üzenetére
?
remélhetőleg nincs Hamilton nevű reg a fórumon -
uszkart
tag
Most kellett volna Kiminek az a pár kör, amivel általában tovább kint szoktak maradni mint a McLaren. Csodálkoztam is, hogy egyszerre jöttek ki Hamiltonnal az első cserére, főleg az időmérőből kiindulva. Mi van, ha 2 körrel később kell kijönnie. Felrakhatták volna az extrém esőgumikat, pont akkor mikor leszakadt az ég.
Remélem most már egy jó széria jön Kiminél.
Hamilton meg imátkozhat, hogy ilyen versenyei legyenek, amiken senkitől nem tartva lehet autózni, mert nyomás alatt egyből elborul az agya. -
zolynet
addikt
megnyugtatok mindenkit h a az angol közvetítésen (ITV) is bakiznak a kommentátorok, pl webber kipörgésénél mondták rögtön h szorri de ez a ripléj volt, na nem mintha ezzel a magyar kommentátorokat akarnám mentegetni vagy az egekbe emelni, mert azt ugyan nem
Life is too short to stay stock!
-
enzodasilva
csendes tag
Úgy érzem, hogy Domenicali és Baldisserri nem urai tökéletesen a szorongatott helyzeteknek. Amikor 1 körön belül kell dönteni, megremegnek. Sajnos nem csak a hétvégi verseny volt erre intő példa. Talán egy csipetnyivel több kockázatvállalással nagyobb előnyre tehetnének szert hasonló helyzetekben. Természetesen megértem, hogy egy potenciálisan domináns csapat nem lehet túlságosan bevállalós.
FORZA!
@@@@@@@@ Loud pipes save lives @@@@@@@@
-
hunnylander
őstag
válasz uszkart #20312 üzenetére
Hat pedig itt aztan volt rajta nyomas rendesen. Hazai nagydij, media kikezdte, a hulye ellendrukkerek is akikben nincs egy fikarcnyi empatia sem.
O maga nyilatkozta, hogy nagyon feszult volt a futam elott, es amikor vegre a palyara hajthatott akkor nyugodott meg. Ezert klasszis! Meghogy nem birja a nyomast? Akkor senki sem. Zsenialisan ment a rajtol a befutoig, mig a kotelidegu rivalisai estek-keltek.
Lewis minden egyes futammal erosebb es tapasztaltabb lesz, a nem birja a nyomast urban legendre pedig nagyon sokszor ra fog meg cafolni palyaja soran, sot mar iden is. Ertem en, XY kedvenced azert hibazik mert tul sok a viz a palyan (megsugom o is azert hibazik mert nem az utviszonyoknak es a rendelkezesre allo tapadasnak megfelelo modon vezeti a jarmuvet), de ha Lewis akarcsak egy kicsit is hibazik, az mar csakis azert van, mert nem birja a nyomast es egy tehetsegtelen loser. (Lewist altalaban a nagy igyekezete sodorja hibaba, akarcsak Kimit.)
Messzemenokig egyetertek a szakemberekkel, akik meltatjak, hogy Lewis csattanos valaszt adott a kritikusainak, tobbek kozott neked is.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz enzodasilva #20314 üzenetére
én úgy éreztem, hogy mindenki óvatos volt, és inkább a Ferrari és a Renault kockáztatott valamivel többet, mivel ők vártak a 'river'-re, nem a 'board'-ból játszottak.
(most nyertem csak azért.. )Szal egy full esős gumival nagyon sokat lehetett volna nyerni a Ferrari-nál, meglett volna a kiállás és még hoztak volna sokat (Massa-nál meg is lehetett volna tesztelni).
Rubinho a Honda-val 10mp-t hozott körönként, szépen döntöttek a Honda-nál. -
hunnylander
őstag
válasz zolynet #20313 üzenetére
Bakizni bakiznak (neha), de az ITV kozvetitese nagysagrendekkel igenyesebb es szakmaibb, koszonhetoen annak, hogy ket korabbi F1-es pilota is reszt vesz a kozvetitesben (Martin Brundle, Mark Blundell), es a korites is sokkal igenyesebb. Mondom ezt en, akit pedig nem is szokott zavarni Palik vagy Czollner hulyesegei.
www.HunnyF1.com
-
[CS]Blade2
addikt
Akkor mindenkinek megint 0-ról, csak most 9 futam alatt kell....
Pálya____Tavalyi győztes____Csapatnak kedvez
GBR....Kimi...Ferrari
EUR...Alonso...Ferrari
HUN....hamilton...mclaren
BEL....Kimi....Ferrari
ITA....Alonso....mclaren
SIN.....................mclaren
JAP.....hamilton...mclaren
CHI.........Kimi...Ferrari
BRA....Kimi...Ferrari[ Szerkesztve ]
-
válasz hunnylander #20316 üzenetére
Valószínűleg az ellendrukkerek azért ellendrukkerek, mert nincs bennük empátia, sőt, teljes unszimpátia van.
A Ferrari meg mintha visszatérne a 21 év sikertelen időszakához. '79-től estek keltek, '95-ben odakerült egy angol-francia-német trió, akik befuttatták a csapatot ismét, visszaterelték a helyes útra. Most, hogy visszakerült az olaszok kezébe az irányítás, megint jönnek a hülyeségek; még az rendben, hogy elsőre nem cseréltek kereket Kimminek, de azt már nem fogom fel, miért nem hívták vissza, amikor a mögötte jövők körönként 5-8 másodperceket vertek rá... Persze Brawn megmutatta, hogy is kell taktikázni, le a kalappal!
https://www.coreinfinity.tech
-
Motion_Blur
félisten
Sztrego kolléga hol van?
Atlason Massa-nak 12 forgást számoltak össze
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
Az a vicc hogy vannak olyanok akik most is mákról beszélnek Hamilton győzelmét illetően. Nem kellene ezt túlmagyarázni meg szépíteni a a másik oldalt. Egyszerűen csak arról van szó hogy tegnap a McLaren csapat és maga Hamilton is jobb munkát végzett mint bárki más a pályán. Nem tudom pontosan hogy a McLaren melyik meteorológia szolgálattal áll kapcsolatban, de az eddigi versenyek alapján nem lehenek rosszak. Taktikából ötösre vizsgáztak, Hamilton pedig nem pörgött-forgott mint az összes többi közvetlen riválisa hanem amikor kellett megfelelő tempót tudott autózni. Talán ezért is nyert röpke 68 másodeperces előnnyel.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
[CS]Blade2
addikt
válasz sh4d0w #20320 üzenetére
Sztem nem volt az annyira rosz, mivel teljesen véletlen volt, hogy esni fog-e vagy sem, és a kopott köztes jó lett volna eső nélkül a vizes pályára, akkor ö hozott volna 20sec-et körönként a többieken.
Itt tippelni kellett, senki nem tudta, csak szerencse kérdése volt.
Nem egyszer bejött, máskor meg ez lett a vége...Ha felteszik az esőst, és mégsem esik, akkor ugyanugy mehetett volna vissza mindenki...
Ezért csak szerencse, mert tippelnek ök is... mindkét gépet feltették a pirosra, nem jött be, volt már rá példa szinte minden csapatnál..
A renyo állandoan feltesz mindent az 5-re, és nem jön be, de ha egyszer bejött volna, már behoztak volna idén egy gyözelmet...
-
BITBOYS
addikt
Nagyon jó volt ez a futam. Kár, hogy Kimi benézte a kerékcserét, de azért így is szépet ment.
Alonsoval viaskodva is igazi úriemberként viselkedett, gálánsan elengedte Hamiltont. Pedig nem lett volna kötelező a múltkori boxutcás balhé miatt[ Szerkesztve ]
Eladó DDR5 2x8GB memória: https://hardverapro.hu/apro/crucial_16gb_kit_2x8gb_ddr5-4800mhz/hsz_1-50.html
-
válasz [CS]Blade2 #20323 üzenetére
Nem azt tartom hibának, hogy meghagyták a kopott gumit, az bejöhetett volna adott esetben. Szerintem a hiba az volt, amikor látták, hogy mennyire lassú és nem hívták vissza, hanem hagyták, hadd veszítsen 5-6 helyet.
https://www.coreinfinity.tech
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #20321 üzenetére
Es raadasul sokszor ugy, hogy szembeallt a forgalommal vagy meterekre siklott el autuk elott. Nem sok hianyzott hozza, hogy egy tragikus balesetet okozzon. Az egy dolog, hogy a bukoterek biztonsagosak valamelyest, nade egy frontalis utkozes ket auto kozott, vagy egy belehajtasos tomegbaleset, az sokkal veszelyesebb, mintha valaki megy ki a bukoterbe es csak maganak okozhat nemi kart.
Lehet, hogy tulzasnak szantam, meg hulyenek neztek miatta, de egy black flag lett volna mindenkinek a legjobb megoldas. Indoklas: technikai es/vagy pilotai okokbol adodo sorozatos veszelyeztetes. A 4. hibanal mar meglehetett volna lepni, szava nem lehetett volna, talan meg halas is lett volna erte.
www.HunnyF1.com
-
helkis
addikt
válasz sh4d0w #20327 üzenetére
valszeg azért hagyták kint (ill, hagyták fent a kopottabb gumit) mert hittek az időjósuknak, aki valszeg egy gyors záport ígért.. a végére végülis "bejött" a dolog, ha kimegy extremesőért az 20s kimegy mégegyszer interér az is, akkor amit kiautózott volna mehetett volna a levesbe, így értelme nem sok lett volna a szummát nézve. szvsz ott rontották el, hogy nem új gumit raktak rá a kiállásnál, aztán az késöbb, ha úgy változik az idő úgyis bekopott volna, ill amig esett is tapadt volna.. McLaren-ék ezt tették (nem gondolkodtak nagyon előre, inkább a jelenre) és be is jött!
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
hunnylander
őstag
válasz #51736960 #20329 üzenetére
A McLaren taktikaja volt a konzervatvan esszeru, legkissebb rizikot vallalo, amit a legtobb csapat kovetett. Lewis tette zsenialissa, es senki sem tudta volna megfogni, akarhogy ugyeskedik, mert gyorsan nagy elonyt szerzett, es lett volna idotartalekuk valaszolni a vetelytarsak varatlan huzasara. Pl. ha egy rivalis elmeno extreme esogumival elkezdte volna fenyegetni ot, o is valthatott volna, legalabb ket-harom extra strategiai kerekcserere szerzett maganak idot.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #20333 üzenetére
Azért a nagy ömlengések közepette azt vágod, hogy azonos üzemanyag terhelés mellett, azonos gumikon, tiszta pályán Kimi körönként 6-7 tizeddel hazavágta a kis kedvencedet?
Ettől függetlenül nagy respekt Hamiltonnak, csak a tisztán látás kedvéért jegyeztem meg
p.s.: most viszont Te segíthetnél ki a race lap analysis-el pdf-el, mert nem találom
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #20335 üzenetére
ez nem feltétlen igaz...különben hogy szakadhatott volna el Hamilton?
Annak hogy nem emelte a tempót Kimi mellé annak sok oka lehetett, dumáltak a taktikáról.stb -
tuskooo
addikt
válasz hunnylander #20330 üzenetére
Hagyd már rá ezt a black flaget...soha nem intenek ki ilyenért senkit...a nyomás pedig...értem, volt rajta nyomás, de jó helyről rajtolt, utána a saját ütemében autózhatott, szval ez messze nem az a nyomás, mint ami pl akkor volt, amikor a 13. helyen volt (és ott hibázott is). Ne tartsd azért ugyanolyan nyomásnak a hazai pálya tényét meg pl azt, h nincs sehol, amikor nagyon kellene menni.
b-type: az elején Hamiltonnak kedvezett jobban az idő, utána Kiminek, nem hiszem, hogy sok köze volt ennek bármi máshoz.
[ Szerkesztve ]
-
Mezcal
addikt
[link]
Na erre büszkék lehetnek a Raikkönenesek!Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #20333 üzenetére
Egyébként érdekes ez a taktikai dolog. Pont gondolkoztam rajta verseny közben/után, hogy milyen apróságokon múlnak dolgok.
Pl ha a rajtnál Webber nem Kimire zár rá, hanem Hamiltonra és Kimi fordul elsőként, akkor az első boxkiállásra valószínűleg úgy érkeznek, hogy Kimi van előrrébb. Ebben a helyzetben lehet, hogy pont fordítva játszódik le az egész. Kimi választja a konzervatív stratégiát és lecserélni a kereket, hiszen Ő van pozicióban, csak őriznie kell, míg Hamilton kényszerült volna rá a kockázatosabb támadó stratégiára és lett volna kénytelen bevállalni egy kis rizikót az előzés érdekében.
Persze tudom, hogy nincs ha, meg lehet, hogy ebben az esetben sem így történt volna, nem is azért mondom ezt. Csak érdekesnek gondolom, hogy milyen apróságokon (Webber a rajtnál jobbra vagy balra húzódik) milyen sokminden múlhat.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
BITBOYS
addikt
válasz Mezcal #20338 üzenetére
Ha rátérdelsz valaki cuccára te is így járhatsz
Már voltMotion_Blur: Már nem is tudták követni hányszor pördült-furdult.
Mondjuk Kimi is majdnem becsúszott a boxutcába[ Szerkesztve ]
Eladó DDR5 2x8GB memória: https://hardverapro.hu/apro/crucial_16gb_kit_2x8gb_ddr5-4800mhz/hsz_1-50.html
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #20336 üzenetére
Gondolod, hogy simán felengedte 1mp-re, amikor egy taktikán voltak és együtt jöttek ki boxba? Honnan tudta biztosan Hamilton és a McLaren, hogy Kimi pl. nem spórolt meg 1 extra környi benyát?
Sztrego: mi volt Massa-val a verseny te jóember?
p.s.: az említett video ki lett tárgyalva, a pofátlan fotós a cuccán térdelt, úgyhogy szerintem ne égesd magad
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz #70869248 #20336 üzenetére
Hamilton akkor szakadt el, amíg Kova feltarotta Kimit. Ahogy Kimi leelőzte Kovát és tiszta volt a pálya, rögtön elkezdett felzárkózni és a boxkiállásig szépen le is dolgozta az előzéskor meglévő 6mpes hátrányát.
szerk: livetimingen jól látszott, hogy nem Hami vette spórolósra, hanem Kimi az előzés után egyértelműen begyorsult.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-
helkis
addikt
válasz #70869248 #20334 üzenetére
értem én, de most az első kiállásról volt szó, ott még csak kezdet esni, Hamiék, ha úgy vesszük nem vállalták be a döntést, hanem kitolták egy köztes megoldással, mivel megjósolhatatlan volt akkor, hogy esni fog-e a továbbiakban is, vagy felszárad a pálya.
ez bizonyult a helyes döntésnek, a Renault + Ferrari a felszáradó pályára tette le a voksát, ill a stratégiát, Barichello-nak ekkor még rengeteg üzemanyag volt, ha jól emléxem ő 1 kiálláson volt, így nem kellett elhamarkodott döntést hoznia, náluk sajna a tankolással volt valami gond ezért mégegyszer ki kellett jönnie maradhatott volna az extremeső a végéig is, ha van benya, akkor 2. lesz, de a javuló pálya miatt visszarakták az inter-t.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #20341 üzenetére
persze hogy gondolom...miér te tudsz valamit?
-
Oliverda
félisten
Kovalainen meglepően örült Hamilton győzelmének. [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #20346 üzenetére
Nálam nem elképzelhetetlen, hogy Kimi abban a periódusban szimplán gyorsabb volt Hamiltonnál (száradó pályán hagyományosan jobban megy a Ferrari, szakadó esőben meg a McLaren stabilabb).
És igazából ennyi volt a versenye, mert utána 10 körön át szopott, majd megtankolták féltávra => ismét szívás.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz #70869248 #20344 üzenetére
Én livetimingem figyeltem végig.
Kova sosem volt Kiminél 2mpnél messzebb, gondolom előzést nem akart kockáztatni Kimi és a vízfüggöny miatt így volt kényelmes követnie. Míg Hamilton miután leelőzte Kovát, szépen kezdett elszakadni.
Aztán, ahogy tiszta lett Kimi előtt a pálya hirtelen gyorsult kb 1mp-et és elkezdett felzárkózni Hamiltonra.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen