- Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Aliexpress tapasztalatok
- Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
- Proxmox VE
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- JavaScript topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Aktív témák
-
Celtis
veterán
Törölve
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz preacher #6387 üzenetére
Felhívtam az üszi-t. Halványlila segédfogalma sincs az új internet csomagokról. Még én magyaráztam el neki, hogy a / utáni érték az nem a feltöltési sebesség.
Az a sejtésem, hogy best effort jelleggel adják a nagyobb sávszélességet. Ha van sávszél használhatod, ha sokan használják és csökken a sebesség, akkor így jártál.
Különösen érdekes ez abból a szempontból, hogy a jelenlegi csomagok garantált sebessége is jóval alacsonyabb a meghirdetettnél.Ha van valakinek infoja, kérem ossza meg mielőbb.
-
Celtis
veterán
Én is megrendeltem, de csak a szerény 4 megás Fitt csomagot. Nekem az is hatalmas előrelépés lesz.
Pedig már úgy nézett ki, hogy dobom a Fibernetet, és megyek csupasz ADSL-re, de ezek az új csomagok jónak tűnnek.A tapasztalat hasonló: 5 perc telefon, és várni kell max. 30 napot.
-
Celtis
veterán
Én is két hete várok a sávszélesség bővítésre. Rájuk telefonáltam, de azt mondták, hogy várjak a műszakis kollégák jelentkezésére. De hát mi a túrót akarnak csinálni? Küldjék ki a szerződésmódosítást, aláírom, és üssék be a konfigba a nagyobb sávszélességet...
Nem értem.
-
Celtis
veterán
válasz Csabee. #6530 üzenetére
Ma megint megkérdeztem, hogy mégis mi lesz. Azt mondja a droid, hogy nem sürgetheti, mert még nem telt le a 30 nap. Jó, mondom: ezek szerint karácsonykor akarják majd csinálni? Igen, mert az nekik munkanap
Végül azzal biztatott, hogy akár már az ünnep előtt megcsinálják... -
Celtis
veterán
válasz Csabee. #6532 üzenetére
Hát igen, ha úgy vesszük már az új csomagban vagyok, és akár számlázhatnak is többet, lhiszen az új csomag garantált sávszélességét most is elérem.
Tegyük azért hozzá, hogy a garantált értékek eddig is meg voltak adva, jó alacsonyra, tehát abban is azért lesz komoly növekedés. -
Celtis
veterán
válasz Csabee. #6540 üzenetére
Nem gondoltam komolyan, hogy már az új csomagban lennék. Hivatalosan még nem csináltak semmit.
A garantált minimumra nem úgy kell tekinteni, hogy most majd csökken a sávszélesség. Ez csak egy fék a szolgáltatókra, hogy ne ígérgethessenek fűt-fát. Na meg a felhasználóknak, hogy ne higgyenek el mindent.
Biztos vagyok benne, hogy az új csomag tényleg gyorsabb lesz.
-
Celtis
veterán
Nekem is 26-a a határidő, és eddig lófax sem történt azon kívül, hogy időnként felhívom őket. Én is csak arra tudok gondolni, hogy műszakilag nem is tudják nyújtani az új csomagokat.
Figyelembe véve az eddigi haladást, idén már valószínűleg semmit nem fognak csinálni. Kíváncsi leszek, hogy január 1-től milyen havidíjjal fognak meglepni. -
Celtis
veterán
Nincs utólagos elszámolás akit betudnak palizni és nem megy be személyesen szerződést módosítani, vagy kötni annak amig nem lesz beállítva az új csomag annak a régi árát szerződés nélkül a teljes árát kell fizetni!!!!!!
Na ezt nem fogom lenyelni...
Ma megint hívtam őket telefonon, de semmi értelmeset nem tudtak mondani. "Szabadságon vannak a kollégák. Majd szólunkk nekik, sürgetjük őket" stb.
Az agyam kezd eldurranni. Persze a mail-re sem válaszoltak, még csak olvasási visszaigazolás sem jött róla. -
Celtis
veterán
Ma én is bementem az irodába. Jó 20 perccel hamarabb érkeztem, de így is csak kb. 10. voltam. Nyitásra szép kis tömeg gyűlt össze.
A lényeg, hogy a szerződésmódosítás aláírása után az ügyintéző ott helyben be is állította az új csomagot. Az egész papírmunkával nem volt 5 perc. Otthon egy modem reszet és máris hasít a net.
- Mondták is, hogy telefonon hiába rendelem meg, személyesen kell intézni. (De ez így kinek jó? És ha így van, akkor minek hirdetik az online és telefonos megrendelést, és minek hitegetnek szerelőkkel meg munkalapokkal)
- Kiderült, hogy email-t hiába küldök, azt nem tekintik hivatalosnak ezért szó nélkül kukázzák, csak a fax-ot és postai levelet olvassák el.[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
A telefonos ügyfélszolgálathoz képest háttércsoport végzi a kattintást, ez igaz. De ők csak telefonos kisasszonyok.
Az irodában lévők el is tudnak járni az ügyekben.Szomorú, hogy egy telefon és internet szolgáltatónál telefonon és interneten nem lehet érdemben ügyet intézni.
-
Celtis
veterán
válasz GrandeP #6608 üzenetére
Ez egy digitális kábelt TV vevő (DVB-C) fibernetes kártyával.
-Szerintem nem ajándékba kaptad.Eladhatod, de ha felmondod a szerződést, akkor vissza kell adnod, vagy ki kell fizetned. Lásd ÁSZF.
-Más nem tudom mit kezdene vele. Ha fibernetes előfizető, ugyanúgy kaphat dekódert, mint Te, ha nem az, akkor a hajára kenheti.
-Lehet, hogy havi dekóder bérleti díjat is kell fizetned, nem? -
Celtis
veterán
A telefonos ügyfélszolgálat csak valami fantomszervezet. Bármit megígérnek, de ebből soha semmi nem fog megvalósulni.
Ha komolyan gondolod a megrendelést, menj be a XXII. kerületi irodába. Úgy tűnik, hogy ott megy az ügyintézés.
Én is több, mint egy hónapot küzdöttem telefonon egy csomagmódosítás miatt. Személyesen 5 perc (plusz egy óra várakozás ) alatt megvolt. -
Celtis
veterán
Nekem eddig nem volt különösebb problémám a szolgáltatással. Átmeneti hibák előfordultak, de elég stabil.
Az ügyfélszolgálat viszont egy vicc. Szerencsére az egy évvel ezelőtti megrendelésen és a mostani csomagváltáson kívül nem volt dolgom velük. Pontosabbna a legelején volt még egy műszaki kérdésem, de arra válaszoltak. -
Celtis
veterán
Miért van az az érzésem, hogy nekem is rossz számlát fognak küldeni?
Novemberben kértem a csomagváltást, amit a decemberben kiküldött januári számláig nem sikerült feldolgozniuk, és magasabb számlát küldtek, amit meg is reklamáltam e-mailben, személyesen, és faxon. Az üszis javaslatára a helyes összeget azért átutaltam.Papíron most van párezer elmaradásom, valóságban nincs. Tekintettel az előzményekre képtelenségnek tartom, hogy ezzel a problémával csont nélkül megbirkózzanak.
Van a fibernetnek ISO9001-e vagy zárt számlázási rendszer tanúsítványa? Azt lehet megpiszkálni. Az fáj, ha elveszik.
-
Celtis
veterán
válasz F_Zolee #6723 üzenetére
Erről jutott eszembe.
ÁSZF 12.2.
Ha az Előfizető a bejelentést a díjfizetési határidő lejárta előtt nyújtja be és a Szolgáltató a bejelentést nem utasítja el 5 napon belül az alábbiak szerint, a bejelentésben érintett
díjtétel vonatkozásában a díjfizetési határidő a díjreklamáció kivizsgálásának
időtartamával meghosszabbodik. Amennyiben a Szolgáltató számlázási rendszere
zártságát az illetékes miniszter által kijelölt tanúsító szervezet tanúsítja, a díjfizetési
határidő nem hosszabbodik meg akkor sem, ha az Előfizető a díjreklamációt a díjfizetési
határidő előtt nyújtja be, vagy ha a Szolgáltató a bejelentést 5 napon belül nem utasítja el.
A tanúsítás meglétéről a Szolgáltató az Előfizető kérésére tájékoztatást ad.Ha meg költenek rá, akkor biztos nem örülnének egy felfüggesztésnek.
-
Celtis
veterán
Valószínűleg azt sem lehetne kideríteni, hogy van-e tanúsítványuk, mert az ügyfélszolgálat arra sem válaszolna.
-
Celtis
veterán
válasz akkerfeld #6755 üzenetére
Sohasem fog eljutni a "munkalap" a "technikusokig"! Ez csak egy kamu szöveg. Magyarul azt jelenti, hogy "hagyjál már békén, ha akarsz valamit, intézd el személyesen". A tapasztalat azt mutatja, hogy nincs belső kommunikáció a telefonos üszi és az adminisztrátorok között. Ezen kívül pl. az email, és a fax sem jut el a számlázási osztályra.
Be kell menni az ügyfélszolgálatra, ahol 2 perc alatt bekapcsolják neked. Csak egy klikkelés az egész, technikusra nincs szükség.
-
Celtis
veterán
válasz tread777 #6790 üzenetére
Mégis, hogy kéne működnie?
A kábelmodem routolni nem tud, privát címet nem oszt, viszont képes több klienst kiszolgálni. Az én motorolám pl. 32-t.
"Supports up to 32 users (1 via USB
and 31 via Ethernet, or 32 users on
Ethernet)"Az IP-(ke)t nem a modem kapja, hanem a rajta lógó eszköz(ök).
-
Celtis
veterán
Egy ismerősöm még tavaly novemberben rendelte meg telefonon a csomagváltást. Na, szerintetek megcsinálták neki? Türelmes ember, nem mondom.
A poén az, hogy felhívták az üszit, akinek van pofája azt mondani, hogy látja a megrendelést, de nem tudja, hogy mikor kerül sorra!!!! -
Celtis
veterán
válasz Kisbubuska #6885 üzenetére
Soha nem értettem mi értelme van jóskapista@szolgáltatóneve.hu emailcímet használni.
Különösen, ha a szolgáltatót fibernetnek hívják.
Kötve vagy a szolgáltatóhoz, és akár napokig nem működik. Ott a gmail meg egy rakás megbízható free szolgáltató. -
Celtis
veterán
December óta küzdök a Fibernettel, hogy váltsák a csomagomat nagyobbra. Online megrendelés, sokszori telefonos érdeklődés, írásos panasz megvolt. Eredmény egyelőre semmi.
Tavaly ugyanez volt. Akkor végül bementen az ügyfélszolgálatra, ahol két perc alatt (+másfél óra sorbanállás) megvolt a váltás. Az ismerősöm csak fél év után ment be, addig nem csináltak semmit, akkor aláírt egy szerződést, de utána sem csináltak semmit, mert mint kiderült a szerződést is elvesztették az irodában.
Hát micsoda kupleráj van ezeknél????
-
Celtis
veterán
válasz Balage^ #9757 üzenetére
Nyugodt lehetsz, hogy rádverik a késedelmi kamatot is. Velem is ezt csinálták. A számlázási rendszerük megbízhatóságáról csak annyit, hogy ugyanarra az időszakra két hónap eltéréssel kétszer is kiszámlázták ugyanazt a késedelmi kamatot.
Mondom, kupleráj!!
És az milyen, hogy az írásos panaszomra fél év után válaszoltak, hogy nekik milyen fontos az ügyfelek visszajelzése, és látják, hogy tulajdonképpen minden rendben van, mert átkerültem az új csomagba. Hogy milyen körülmények között, az persze nem érdekes.
-
Celtis
veterán
Na, a reklamációmra nem válaszoltak, de a most érkezett számla alapján hó eleje óta átraktak az új csomagba.
Természetesen nem azon áron, amit meghirdettek. Mehetek be személyesen is reklamálni... -
Celtis
veterán
Dolgoztam nagy telko cégnél. Ilyen hosszú kiesés elképzelhetetlen volt. Eleve minden rendszer redundáns kellene hogy legyen. Ha esetleg kisebb kapacitással is de rövid időn belül helyre kellett volna állítaniuk a szolgáltatást.
Kíváncsi vagyok, hogy írnak-e majd valami tájékoztató, elnézést kérő levél félét.
Aktív témák
További kérdésekkel az Invitel topikba fáradjatok!
- Lenovo Thinkpad P70 " szép állapot "
- MacBook Pro (15", 2019 Mid)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (41)
- DELL 7070 SFF Core i7 8700 vagy i7 9700 8/16GB DDR4 250GB M.2 SSD számla + gari - több db
- Lenovo ThinkPad T470s, I5-7300U, 16GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (39)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen