- Mozilla Firefox
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
emeritus
tag
válasz szabi__memo #3803 üzenetére
A Google saját telefonjain (Nexus) mindig fenn van a GPay: maga felé (is) hajlik a keze.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
Simple: csak OTP bankkártya digitalizálható közvetlenül érintéses mobilfizetéshez, ahogy tapasztaltad. Alternatívaként az alkalmazásban igényelt virtuális Simple kártya prepaid egyenlegéről fizethetsz mobillal: ezt az egyenleget már más kártyával is feltöltheted.
GPay: sem az OTP, sem a Revolut kártya nem használható GPay fizetéshez. (Szabályerősítő, ritka kivételek vannak.) A megoldás: Gpay-képes kártyát kell közbeiktatni, jelesül egy Curve kártyát, amely "mögé" az OTP és a Revolut kártya is berakható, így azok a Curve "mögött" használhatók lesznek GPay fizetésre. Nézz be a vonatkozó szakmai topikokba.Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz k.mark87 #3905 üzenetére
Az OTP Simple alkalmazása az egyszerűbb, a GPay/Curve kombináció az alternatív megoldás: Magnettel és Androiddal. A szakmai blogok olvasására szánt hosszabb idő nem lesz haszontalan. (simplepay.hu honlap, illetve Curve topic...)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz viktorhu #3911 üzenetére
Az érvényes kártyák többnyire UK binesek, plusz, ha az újak (illetve a cserék) magyar binesek lesznek az reményeim szerint még nem jelenti azt, hogy nem lesznek GPay képesek. (nem az UK bin jelenti a GPay képességet)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz szabi__memo #3961 üzenetére
Bár a kérdés G/A/bank akadémikus, szerintem a bankok (és talán ügyfeleik) távlati érdeke, hogy a legkevesebb közreműködő legyen a kapcsolatban, mivel minden szereplő pénzbe kerül, és ezt az ügyfél fizeti meg. Azért fejlesztenek potens bankok saját megoldásokat, hogy harmadik feleket - akár kártyatársaságokat is - gyengítsenek, esetleg távlatban kikerüljenek.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz SomethinWild #4095 üzenetére
Először ellenőrizd, hogy látható-e a fiókszolgáltatások között a Google Pay.
Beállítások/Google(Google szolgáltatások)/Fiókszolgáltatások: Google Pay(?)Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz SomethinWild #4107 üzenetére
A fiókszolgáltatások között szerepelnie kell, ahogyan a pay.google.com oldalon is. (Ott is hozzáadhatsz kártyát.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz SomethinWild #4131 üzenetére
GPay problémák ismertek egyes Galaxy telefonok, így S20 esetén is. Curve support segíthet.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz Lionking01 #4143 üzenetére
Elég különös a GPay megjelenése, amennyiben a "banki" alkalmazásokban lehet kártyát a Gpay-hez csatolni, nem a Google Pay appban, az még nem tölthető le. A változás észlelhető a Chrome használatában is: netes fizetéskor felkínálja a Gpay-ben rögzített összes kártyát. A mirroros appot többeknek letörölte, sokaknak nem, ez is jelzi, hogy dolgoznak a rendszeren.
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz SzabóTamàs90 #4183 üzenetére
A helyzet annyiban rosszabb, hogy a teljesen hivatalos megoldások, nevezetesen a Google - Nexus és Pixel - telefonok hivatalos GPay app és legális Curve Mastercard használata mellett sem biztosítják az eddig jog- és szabályszerűen működő érintésmentes fizetést.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz SomethinWild #4208 üzenetére
Egyesek szerint az EMUI 9 Gpay hibák vélt oka. EMUI 10 frissítés megoldja. Ez is lehetőség.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
-
emeritus
tag
válasz NoMagix #4315 üzenetére
OTPdirekt szolgáltatásokhoz tartozó alap telefonszám megváltoztatása lehet szükséges. Ezt kellene a saját számodra módosíttatni. Bankfiókban biztosan lehet, esetleg távolról is (Covid) a SmartBank, vagy az OTPdirekt telefonos szolgáltatás használatával. Utóbbinál érdeklődj.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz SomethinWild #4594 üzenetére
A GPay elérésével a pay.google.com oldalon is próbálkozhatsz, hacsak onnan is nem tünt el.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz SomethinWild #4604 üzenetére
A kártya hozzáadás Gmail, vagy Chrome irányból is elérhető, akár PC-n is: ott sem megy?
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz janakbacsi #4770 üzenetére
Elegendő a képernyőzárat feloldani azonosítással - ujjlenyomat, hasonlók - és a készüléket a terminálhoz közelíteni. (Az NFC értelemszerűen legyen bekapcsolva.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz Grande Ale #5145 üzenetére
Ráböktél a használt kártyára?
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz st3v3np3t3r #5322 üzenetére
Nem digitalizált/webkártyára vonatkozik az üzenet? (Úgy tűnik ott még lenne OTP feladat.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
Nálam korábban vélhetően az okozott fizetési hibát, hogy a feloldáshoz arcfelismerés (kétdimenziós) volt beállítva, míg a hitelesítés ujjlenyomattal történt. Mióta a feloldáshoz is az ujjlenyomatotot állítottam be a fizetési zavart már nem tapasztalom.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen