- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Látom, hogy most egyes Epson L szériás nyomtatókra +2 év garancia, valamint pénzvisszatérítés promóció is van. Ezek mennyire gyakran fordulnak elő? Tervezek egy ideje nyomtatót venni, de nem mostanra kalkuláltam a kiadással, ezért agyalok, hogy meglépjem-e.
Üdv:
Balázs -
Bazsee71
őstag
Többen írták korábban, hogy probléma volt az Epson nyomtató WIFI-s csatlakoztatásával. Hétvégén érkezett meg az L365 típusú nyomtatóm, a honlapról letöltött szoftverrel pedig percek alatt telepítettem 2 notebookra, minden probléma nélkül. Lehet időközben reszelgették kicsit a programot, de még USB-n sem volt ilyen sima telepítésem.
Egyébként nagyon szuper a nyomtató, nekem egyedül az fura, hogy a tartály elég lazán van rögzítve az oldalára, szerintem könnyen "leverhető", valamint hogy kicsit hangosnak érzem. Bár utóbbi lehet azért van, mert elszoktam a tintasugarastól. Jó lenne egy automatikus csendes mód, mint a régi Canonomnál, ahol meg lehetett adni egy idősávot, de nyomtatásonként itt is állítható.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Irodába keresek olcsón üzemeltethető nyomtatót, havi 4-500 oldalra hálózati csatlakozással. Előny ha színes, de nem mnden áron. Szkenner már nagyobb előny ha van rajta, de szükség esetén ez is elhagyható. Keret 120k, de jobb lenne 100-ba beleférni. Auto duplex viszont kellene.
Epson tintatartályos nyomtatóm van otthon, jó lehet szerintetek irodába is? Egyetlen bánatom, hogy csak az L655 tud duplexet, de az már 130k-tól indul.
Eddig a következőket találtam, van is dilemma. Vesztek valamit a sebességen kívül az EPSON WORKFORCE WF-7610DWF típussal az EPSON WORKFORCE PRO WF-5620DWF típushoz képest?
Az első, A3-as nyomtató 70-80k körül mozog, míg az utóbbi A4-es 90-100k körül. Van esetleg vélemény, tapasztalat ezekkel kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
L365-ös nyomtatóm van, nincs még egy éves sem. Az vele a problémám, hogy nagyon csíkoz, pedig már megcsináltattam vele mindkét fejtisztítási metódust. Továbbá a papír behúzásakor nagyon csúnyán nyikorog. Van valami egyszerű otthoni megoldás, vagy vigyem szervizbe?
-
Bazsee71
őstag
Egy pozitív szerviztapasztalatot szeretnék megosztani. L365 típusú nyomtatóm kezdett el csíkozni, melyen nem segített semmilyen tisztítás, ezért garanciális javítást kértem. A következő napon már a kijeölt szerviztől is megkaptam a tájékoztatást, onnantól a második napon jött érte a futár, ez volt múlt pénteken. Ma pedig jött az sms, hogy fejcsere történt, a készülék kiszállítása megkezdődött.
-
Bazsee71
őstag
Üdvözletem!
Érdeklődnék, hogy kinek milyen tapasztalata van a Profi Szerviz / Printer Comfort Kft-vel. Én tavaly küldtem be egy Epson L365-ös nyomtatót, mert durván csíkozott. 1 hét után visszakaptam, a hibát még mindig produkálta, pedig a szervizlapon fejcsere volt feltüntetve. Visszaküldtem, erre jött a kissé flegma válasz, hogy csak fejtisztítás kellett volna, meg magas minőségen nyomtatni. Természetesen ezt próbáltam otthon én is, de csak a festéket pazaroltam. Ilyenkor azért felmerül a kérdés, hogy első alkalommal csináltak-e bármit is, illetve ha tényleg csak erőltetni kellett volna, akkor azt miért nem a szervizes kolléga csinálta a fejcserét követően?
Egy hónap után egyébként megint elkezdett csíkozni, de mivel munkához használom (heti szinten 50-100 oldal, tehát nem sok), nem akartam újból a szervizben pihentetni. Az utóbbi időben azonban ez annyira elfajult, hogy most megint javítást kértem. Szerda óta jön érte a futár...
Egyedi eset lenne? Attól is tartok, hogy megint felesleges kört futok, pedig - számomra - nem egy olcsó, alsó kategóriás nyomtatóról beszélünk.
-
Bazsee71
őstag
-
Bazsee71
őstag
válasz Bazsee71 #7147 üzenetére
Kimaradt:
Írtam közvetlenül az Epsonnak, mert felháborít, hogy harmadjára van szervizben, és a helyi nyomdába kell járnom nyomtatásért. Ráadásul a családban másnak is ajánlottam, és ott is most ugyanez a hibajelenség jelentkezett, természetesen sem a fejtisztítás, sem az erőteljes átöblítés nem segít. -
Bazsee71
őstag
válasz Bazsee71 #7148 üzenetére
Első körben egy lekezelő válasz az Epsontól, meg különben sem rajtuk keresztül bonyolítottam a szervizt...
Megjegyzem, hogy mielőtt elküldtem volna a nyomtatót, felhívtam a szervizt, hogy az Epson Ügyfélszolgálaton keresztül kell-e intézni. Persze a válasz az volt, hogy nem.
Második kör folyamatban.
-
Bazsee71
őstag
Nekem még szerencsére garanciális, utólag örülök hogy a 3 évre kiterjesztett akcióban vettem meg...annak már kevésbé, hogy megvettem. Amíg megy, addig nagyon jó, de ez a szervizintervallum...
Epson levelezésnél a második kör ott tart, hogy jeleztem, én továbbra is megoldást várok a részükről, mert nem szeretnék a Fogyasztóvédelemhez fordulni. Így most bekérték a szevizes adatlapokat.
Annyit kértem tőlük, hogy vagy kínáljanak végső megoldást a problémára, vagy cseréljék egy olyan típusra, ami nem produkálja ezt. Ha ez nem megy, már teszem is meg az első lépéseket, mert tényleg nem egyedi eset (családon belül egy ugyanilyen nyomtató is ezt csinálja), egy ilyen szériát szó nélkül kéne visszahívni. Lehet csak rossz passzban vagyok mostanában, de elfogyott a türelmem, nem vagyok hajlandó már egy ilyet benyelni.
Szerk.:
Ha elfajulna a dolog, akkor innen is szívesen venném a "károsultak" jelentkezését, de egyelőre bízok benne, hogy olyan megoldást ajánlanak, ami alapján a fórumtársak is lépni tudnak.[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
Most is szervizben van, és ez az ami bosszant. Nem azért vettem, hogy a nyomdába kelljen járnom és külön fizetnem érte. Vidékről meg a szállítás is további napokat vesz igénybe.
A Canon csinál még tartályos nyomtatót, az ő termékeikkel eddig nem volt gondom.
Munkahelyemen van WorkForce Pro WF-5110DW, az is csíkoz. Illetve egy Epson WorkForce Pro WF-5620DWF, az meg nem hogy csíkoz, össze-vissza nyomtat vonalakat a papírra, színek szintén teljesen megkeverve, teljes kudarc.
Garis mind, de szerintem ez elfogadhatatlan.
-
Bazsee71
őstag
Ha minden igaz, akkor az 5620-as már javításon van, de ha nem vitték még el akkor egy képet nyomtatok vele, már csak érdekességképpen.
Az 5110-esnél múlt héten vettem észre a csíkozást, csak szoldian csinálja, de azt sem kellene. Itt beszáradásról csak akkor lehet szó, ha elég neki egy hétvége, mert naponta 50-100 oldal biztosan kijön belőle (de ugyanígy terhelve van az 5620-as is).
-
Bazsee71
őstag
válasz Bazsee71 #7159 üzenetére
Na ma visszaérkezett a nyomtató, holnap tudom kipróbálni, de ismét fejcserét kellett eszközölni. A szervizlap szerint ez eddig 2x28.829,- Ft = 57.658,- Ft, amiben a futár költsége nincs is benne. Ez már erősen "gazdasági totálkár" kategória.
Közben várom az Epson válaszát, mert nem kívánom 3 havonta fejcserére küldeni a gépet...
Az már csak extra, hogy a futár a dobozt élére állítva hozta meg. Természetesen rávezettük a szállítólevélre.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xbox tulajok OFF topicja
- Androidos tablet topic
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- További aktív témák...