Új hozzászólás Aktív témák

  • rtitusz

    őstag

    válasz Phobion #11445 üzenetére

    Próbálj meg úgy tervezni, hogy a távolság osztható legyen az ugrótávoddal, akkor a központban is gyorsan tervez. Ha nincs meg az útvonal 5mp alatt, akkor egy darabig nem is lesz. Ilyenkor ki kell lépni a térképből, majd egy másik csillaggal próbálkozni. Az a gond, hogy a központban nagyon sűrűek a csillagok, és a tervezés utolsó fázisa az utolsó pár ugrás optimalizálása. Azaz mikor már csak 3 ugrásra vagy a céltől, akkor azt a három ugrást megpróbálja a játék a lehető legegyenletesebb távolságokra elosztani, mert úgy a legkisebb a fogyasztás. A központban több ezer lehetőséget is végig kell esetleg számolnia a programnak, mire megtalálja a legjobbat. Erre megoldás, hogy ha pl. 30 fényév az ugrótávod, akkor megpróbálsz olyan csillagot választani úti célnak, ami az ugrótáv egész többszöröse, pl. 990 fényév, ebből levonsz kb. 5 fényévet és ebben a távolságban keresel csillagot, azaz 985 fényévre. Ez azért működik, mert ilyenkor az utolsó pár ugrás is a maximális ugrótáv közelében lesz, emiatt nem sok opció marad optimalizálni az utat. Részletes magyarázat: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=151389

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák