- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Milyen routert?
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrueGooner
senior tag
Már jelenleg is sokkal több a mobilos játékosa az eFootballnak mint konzolos és PC-s együtt. Én is kipróbáltam és egyáltalán nem rossz, szórakoztató. A mai generációnak pedig nem okoz gondot egy érintőkijelző.
Plusz ha már itt tartunk, az általad felsorolt játékokat sokkal nehezebb irányítani egy telefon kijelzőjén mint egy focis játékot.
A statisztikák és a számok beszélnek. Már az elmúlt években is volt PES mobile, és évről évre jobban szerepelt mint a “nagytestvér, konzolos verzió. Nem véletlenül váltottak üzletpolitikát. Kimerem mondani, hogy mobilon köröket ver a Fifa-ra minden tekintetben. -
TrueGooner
senior tag
Mindezek ellenére PS Store-on Top3 letöltött F2P játék, és 13. Best Selling. A hangos tömeg kifejezi a nemtetszését az interneten, a többi több millió pedig ezek szerint halkan játszik vele (és bizony költ is rá).
Hiába háborog több ezer ember a neten, ha több millió csendben marad és játszik. Tipikus esete, amikor “a látszat néha csal”.
Nem, nem tökéletes a játék. Én is látom hogy nem az igazi, de a 2.0 óta sokkal jobban élvezem mint a Fifát vagy a PES21-et. És mivel a FIFA idén sem tesz le semmi újat játékmenet terén, így újabb 1 éve van a KONAMI-nak csiszolni a játékmenetét. Labdafizika, test-test elleni kontaktok, játékvezetés, grafika, és van jónéhány dolog amin javítaniuk kell. De még mindig inkább ezen b.szom fel magam mint a FIFA-n! -
VinoRosso
veterán
Nekem a játékmechanika nagyon bejön. Szerintem a labdavezetés a legjobb az eddigiek közül, sokkal reaktívabb, dinamikusabb, mint a fifában, igaz fifa 20 óta azzal nem játszottam. Most lehet ütemcseleket csinálni, ha csinálok egy hirtelen ütem és vagy irányváltást végre normális sebességgel követi az inputot a karakter, emiatt lehet szlalomozni emberek között, a labda sem pattog el méterekre, hacsak nem valami gagyi játékost irányít az ember. Először érzem azt, hogy Messit irányítom amikor nála van a labda, ahogy ragad hozzá, ahogy irányt vált, felgyorsít, érezni lehet, hogy mitől olyan játékos a való életben, és miért olyan nehéz megállítani. A labdakezelés is jó egy-két szitut leszámítva. A lövőerő kicsit gyengébb mint kellene, a védekezés talán megint kicsit túl egyszerű, de mindezekkel együtt lehet egy jó passzos futballt játszani megfelelő taktikával és összeválogatott csapattal. Én quick counterre állítottam, mert ezzel megvan az opcióm mindenre, ha nem is első szándékból mert abból mindig elrohannak a játékosok, de ha hátra teszem labdaszerésnél és megvárom amíg felveszi a pozíciót a csapat akkor lehet tikitakázni is. Sőt szerintem jobban működik mint posession game esetében, mert abban nagyon statikus a csapatszerkezet, quick counternél meg vannak elmozgások következtében létrejövő területnyitások, ami nélkül csak eseménytelen passzolgatás a tikitaka. Altaktikákból egyedül a széles nyitást hiányolom, meg kár, hogy csak két játékosra lehet beállítani követő emberfogást.
A skillek egyedi eddzhetőségét bírom, így fel lehet edzetni olyan vagy akár jobb szintre a standard játékosokat is, mint a featured playereket. Nem költöttem 1 fillért sem a játékra, de így is OP csapatom van. -
TrueGooner
senior tag
Én is viszont Téged nem tudlak megérteni, mert MOBILON az eFootball egy kiemelkedő szimulátornak számít, és MESSZE a legjobb focis játék. Ezt bátran kimerem jelenteni. Szóval akkor engrm lehet sajnálni, de én élvezem mobilon ezt a játékot. Mobilról beszélünk… Nyílván a grafika olyan amilyen, de hogy játékmechanikában közelít egy konzolhoz, az szerintem elképesztő. A Fifa Mobile ehhez képest egy fapados vacak, szó szerint.
A játékon belüli vásárlás pedig sehol sincsen betiltva, a szerencsejátéknak minősített Lootboxok vannak betiltva, amibe ölöd a pénzed és cserébe nincs garancia.
-
VinoRosso
veterán
Felbontás beállítása:
If you want to Change Resolution go to: "Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\eFootball"
and click on "Settings.exe". Choose full Screen (third option).
After that go to "Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\eFootball\eFootball\Binaries\Win64" and Right click on "efootball.exe" and choose Properties.
Go to Compatibility and than click on "change high DPI Settings". Tick on all two boxes and than click ok and than apply. -
everest140
tag
Igaz a CP esete is, azt is szépen megcsinálták idővel. Viszont a CP-nek nincs akkora konkurenciája, mint a pes-nek a fifa.
A Konami csúnyán beégett a starttal és utána kipofozta a pes-t és lett belőle egy egész jó játék, de addigra még 1 fifa rész megjelent és behúzta a játékosbázis jó nagy részét.
Sajnos úgy néz ki továbbra is veszik a fifát a fut mód miatt mint a cukrot, tök mindegy hogy van-e benne új content vagy sem, ilyen konkurencia mellett nem könnyű érvényesülni. Főleg hogy új rész megjelenését sem nagyon lehetne átrakni máskorra a szezonkezdés miatt. -
everest140
tag
A fifa már régóta nem a szimulátorozásról szól. A pes-ben mindig is élethűbb volt a labdavezetés, passzolás, labda fizikája.
Viszont az online módja a fifának azért jobb, egyébként nem lenne rossz alapvetően a fut mód, ha nem lenne ennyire pay to win alapú a rendszer és nem ösztönözne a játék arra hogy vásárolj. Eleve 27 ezer ft a játék, és még fizess 1 csomót, hogy olyan minőségű csapatod legyen amivel tudsz érvényesülni. A fejlesztők ezen degeszre keresik magukat. Ezért nem is mernek a játék ezen részén változtatni az új részekben. -
everest140
tag
Ez tipikusan a Konami csaló script amiről már beszéltünk fentebb. A játék beleszól sokszor és eldönti az eredményt. Ez a script benne van a játékban, nem a játékos használ cheatet.
Nálam tegnap azt csinálta, hogy minden lövésemet védte a kapus, konkrétan lehetetlen volt betalálni ziccerből is. Egyszerűen nem engedett gólt lőni a játék, pedig az ellenfél nem volt olyan jó, lazán verhető lett volna.
Ellenpélda is volt amikor nálam sokkal jobb volt az ellenfelem, de tulajdonképpen megverte őt a játék és 1-0-ra én nyertem 1 csúnya bepattanós góllal neki meg semmi nem jött össze.
A fifában van hasonló régóta, kár hogy már itt is jelen van. -
ROBREGGAE
tag
Ó, nekem olyan is előfordult, hogy az összes belelépés visszapattant az ellenfélhez.
Van itt mindenféle csalás. Van az is amit te írsz, keresztülmegy a lába között.Tök mindegy, el van a meccs kezdeténél döntve ki nyeri a meccset. Ennyi.
Amennyiben meg igaz, amit írsz, akkor jó sok csaló van a játékban.
Én inkább hajlok arra, hogy szar scriptelt az egész Fifához hasonlóan. -
everest140
tag
Reális, nagyon valósághű mechanikával football játékot csinálni nem éri meg a Konaminak. Még lassabbnak és jobban türelemjátéknak kellene lennie a játékmenetnek ahogy te is írtad.
Viszont ha ilyen lenne, akkor a casual játékosok fél óra után megunnák és törölnék, mert unalmas nekik. Mostanában amúgy is a gyors, pörgős online játékok a divat, legyen minél színesebb, kapkodósabb és lehessen rá jó sok pénzt elkölteni, kb ennyi 1 mai online game.Mi itt páran vagyunk nagyon kis százalékban a játékosbázisból, akik valódi futball szimulátorral szeretnénk játszani, belőlünk nem élnének meg anyagilag.
A Konaminak az kell hogy a legbotkezűbb emberke, aki lehet azt se tudja mi az a foci, ő is tudjon nyerni (ha nagyon béna, majd kapja a hátszelet). Így majd maradni fog és lesz kedve fizetni a coinért és nem törli le a játékot sértődötten, mert a játék rásegítésének hála nem hagyja a rendszer egymás után sokszor veszíteni.
A sikerélmény megőrzéséért és a megsértődés elkerülése érdekében, nehogy megtörténhessen olyan hogy valaki mondjuk 10-szer kikap egymás után ezért beleszól a meccsbe a játék, de így meg nem olyan élvezetes az online rész.
[ Szerkesztve ]
-
TrueGooner
senior tag
Az eFootball pénzügyi megközelítése messze az egyik legjobban játékos-barát amit egy játékban kaphatunk. Vagy számodra mi lenne a kiegyensúlyozott? Attól nem esnek át a “túloldalra”, hogy minden héten kínálnak valamit. Senki sem kéri hogy vedd meg mindet…
[ Szerkesztve ]
-
everest140
tag
Fizetési résszel nekem sincs problémám, mert eddig még nem erőszakolja rám a játék szerencsére. Ingyenes fiókkal is tudok coint gyűjtögetni és pass-t venni. Ez így oké.
Viszont ha mondjuk a csalásnál figyelembe veszi esetleg a rendszer, hogy ki mennyi pénzt fizetett és azoknál nagyobb a hátszél, na az viszont már nem férne bele.
Ez egyébként nem kizárt, hogy a fizetősöknél jobban beleszól. Ingyeneseket meg nem engedi feljutni a játék div1-be ameddig nem hajlandóak fizetni. -
ROBREGGAE
tag
Nem piszkálódásból írom, de előbb tolj le 50-100 meccset folyamatosan online. Majd utána írd le mit tapasztalsz.
Mivel ahogy írtam már nem egyszer, a játék egyes esetekben működik, én is nyertem zsinórba 10-15 meccset, vagy ikszeltem kaptam ki akár igazságos találkozókon. Aztán meg sorozatban kapom az idétlenebbnél idétlenebb gólokat. Leginkább az efootball league-gel van probléma.
Tegnap előtt belenéztem PESEPLIVE streamjébe, érdekes mód ott is hozzám hasonló véleményekkel álltak elő a chaten.
Sokan már azt mondják leszarják a contenteket is, csak a gameplay lenne jobb.
Én állandóan játszok vele, de ennek ellenére kritizálom és fogom is, ha tényleg rossz.
Mivel focibuzi vagyok és szeretem az ilyen csapatépítős dolgokat nem tudom félretenni. A fifa meg még borzasztóbb, szóval nincs alternatívám.
-
VinoRosso
veterán
Szeretem irányítani, csak a csalás teljesen tönkreteszi a játékélményt. Most pl kb tizedikre tudtam megcsinálni a 2100-as kihívást, a meccsek felén kiléptem, mert egytől-egyig 20-30 perc után 2 kapuralövésből 2 gólt kaptam mialatt ezen kívül momentuma nem volt az ellenfélnek, a másik felén meg végig vezettem aztán az utolsó 5 percben egyenlített vagy fordított az ellenfél. Nálam meg meccsenként 3 kapufa, meg 2 méterről üres kapura fölé fejelés, vagy szögletzászló...rohadt idegesítő.
A játék technikai részével semmi gond nincs, Isten ments, hogy megint teletűzdeljék mesterséges technikai hibákkal, világklasszis játékosok tudjanak már normálisan labdát kezelni meg egyérintőzni kiszorongatott helyzetekben is. Ha amatőr csapattal akarsz játszani válassz 1* -os csapatot, meg rakd manualra a pass supportot, garantálom, hogy a passzaid 70%-a az ellenfélhez fog menni. Hogy ez neked miért jó azt nem tudom, de ha erre vágysz megoldható.
-
VinoRosso
veterán
Valóban nem?
[link] [link]
Ha nem abba az irányba áll a játékos mint amerre a passz megy akkor a PES-ben se pontos a passz, ha meg abba áll akkor miért ne menne az egyérintő? Nem nagykeresztlabdákról van szó, hanem max 10-20 méteres lapos passzokról. Sőt a videókban még pontosabb passzokat is láthatsz, látható, hogy klasszis játékosok oxival, háttal, lepörgetve, nyakatekert szituációkban is képesek pontos passzokra. A PES-ben ezek mind rossz helyre mennek.
A labdakezelést pedig nem tudja a user végrehajtani, mert a user csak a játékos tömegközéppontjának mozgását koordinálja. Ahhoz, hogy a user hajtsa végre a labdakezelést külön a lábát kellene tudnia valahogy mozgatnia a labdát kezelő játékosnak. Ha valahogy meg is lehetne ezt valósítani olyan nehéz lenne irányítani, hogy senki nem játszana vele...
A való életbeli futballt pedig egyébként nem csak ezért nem érdemes összemosni a PES-sel. Ha már a realitás hiányát kifogásolod kezdhetnéd azzal, ahogy a védekező csapat kergeti a labdát. Majd nézd meg a VB döntőn, hogy támadják-e folyamatos sprintben a védekező csapat játékosai a labdás játékost megállás nélkül, vagy az esetek zömében nem támadja senki, és van ideje kezelgetni a labdát. Mert az egyérintős passzokat többnyire az kényszeríti ki, hogy szűk a terület, ezért nincs idő babusgatni a labdát, mert 2 másodperc múlva labdavesztés a vége. -
VinoRosso
veterán
Úgy tudnak, hogy nem 'jól' modellezi a fáradtságot a játék. Az ember nem tud ilyen tempóban ilyen intenzíven futni, még rövid távon se. A legjobb sprinterek is csak pár másodpercig tudják fenntartani a csúcssebességüket. Bolt volt az aki egy kicsit tovább bírta. Bár 50-60 méteren voltak nála gyorsabbak, ők utána kifulladtak míg Bolt nem, és a maradék 40 méteren megelőzte a többit, ezért tudott a legjobb lenni.
A PES-ben ilyen nincs, ha zöld egy játékos staminája akkor egyenletes sebességgel tudsz vele futni bármeddig. A stamina csík nem olyan mint a valóságban, hogy futsz 100 métert aztán lemerül és várni kell 2-3 percet míg újra töltődik a szervezet és ugyanolyan intenzíven tudod futni azt a 100 métert. Ezek a játékosok olyanok mint a robotok, amíg van a tankban addig maxon pörögnek, aztán ha kiürült akkor meg végig a minimumot tudják csak, nem töltődnek újra ( félideji pihenőt leszámítva).
De lehet, ha olyan lenne a fárdatság modell, mint a valóságban akkor meg azért nyavalyognának a felhasználók, hogy nem lehet elvenni a labdát az ellenféltől. Hiszen gondolj bele a valódi futballban akár hosszú periódusokig tudja tartani egy csapat a labdát, itt meg 10 perc egy meccs, ebbe kell belesűríteni a 90-et...
-
Gabeszfoci89
aktív tag
Sziasztok xboxon játszik valaki akinek lenne kedve néha meccsezni?én div1 be vagyok most 120-140közt a ranglistán.ha valakinek van kedve edzőmeccseket nyomni írjon nyugodtan.
Amugy én a szar fifát cseréltem le erre ottis elite div voltam de undorító az egész ami ott megy..szerintem ez sokkal játszhatóbb nincs annyira szétcsalva és könnyen hozzá lehet jutni jó playerekhez pénz nélkül is simán.Mgplayz89
-
TrueGooner
senior tag
Rendben, akkor ezt még megmagyarázom, hogy ne mindenbe a lehető legrosszabbat lássátok bele. Attól, hogy valaminek vannak hibái, még nem feltétlen rossz. De kifejtem...
Azt mondtam, hogy ezer sebből vérzett, ma már "csak" száz sebből vérzik. Mert igen, vannak hibái. De mik ezek? Mert hibák alatt egészen biztosan mást értek Én, és mást értesz Te, mivel Neked teljesen mások az elvárásaid a játéktól. Én hibának élem meg, hogy nincs Crossplay támogatás. Hibának élem meg, hogy nincs Master League, és hogy PC-s mentésem nem tudom átvinni Mobilra. Számomra ezek hibák, hiányosságok. Igen, vannak játékmeneti gondok is, amiket feljebb említettem (de az is lehet, hogy csak a kontrollerem driftel). Az érezhető gyorsulást pedig kb. 10 Legendás nehézségű AI ellen vívott meccs után írtam. Ezt továbbra is tartom, ezen a szinten brutális presszinget tol az AI, és baromi nehéz megtartani a labdát. Viszont Online egész más a helyzet. A gyorsulás kevésbé érezhető, viszont alacsonyabb reakcióidőt igényel a játék, mivel az amúgy felgyorsult tempó mellé sokkal gyorsabb labdakezelés és passz sebesség is párosul, ami kiegyenlíti egymást, ha ügyesen játszik az ember... Meg kell szokni? Meg. Hiba? Nem.
A grafikai megjegyzésed meg... Mintha szándékosan nem értenéd mit akarok mondani. Kifejezetten a grafikával nincs gondom. Lehetne szebb (lesz is (UE5)), de egyeltalán nem ocsmány... Eső, hó, köd, mind dobna rajta, de nem vágok eret hogy nincs. Megmondtam... Ez a játék folyamatosan fejlődik, a Konami tempója nem egetverő ez tény, de kb 2 havonta jön egy verziófrissítés ami (számomra) eddig mindig javított az élményen.
Nem kell megsértődni senkinek. Nyugodtan szidjátok a játékot, nem a gyermekem hogy mindenáron kiálljak mellette. Nekem tetszik, Nektek nem, ez egy normális dolog, egyszerűen csak sok dolgot amit írtok, Én nem tapasztalok. Nem belemagyarázom... Tényleg nem tapasztalok, max nagyon ritkán, de messze nem minden meccsen.
A háborgók többsége (nem csak itt, Redditen, Twitteren, stb...) nem képesek elfogadni, hogy vannak akiknek bejön ez a game. De Én (Mi), megelégszünk azzal, hogy fejlesztik a játékot folyamatosan, és ha nem tetszik nem kell 1 évet várni az új részre, hanem elég 1-2 hónapot várni a változásokra.
A jókívánságot pedig köszönöm, meglesz!
[ Szerkesztve ]
-
TrueGooner
senior tag
A pontok újraosztása egy közelgő frissítésben érkezni fog, ez hivatalosan meg is van erősítve.
Más… Ha látom, hogy Zeiter az ellenfelem Menedzsere, instant állítom Playstyle-omat Long Ball Counterre. Elég meta taktikának tűnik, mert borzasztóan nehéz feltörni, hacsak nem félpályán labdavesztésből kontráznak le. De Sub-taktikának mindenképpen be kell tenni, és akár meccs közben váltogatni támadás és védekezés között.
[ Szerkesztve ]
-
TrueGooner
senior tag
De a fejlesztők alapelve az volt anno, hogy Cross-Play legyen. Magyarán ugyan azt a játékot szeretnék elhozni Mobil, Konzol és PC fronton is.
És ne érts félre. A játék alapjaiban ugyan az. Minden ugyan úgy működik mint konzolon, egyszerűen csak sokkal jobban, sokkal gördülékenyebben. A védekezés, a kapuraklövések, a kiugratások.. Nincs toporgás, nincs 2 másodpercre leblokkoló játékos..
Ha mobilra is lett kitalálva az egész (ami mostmár nekem is gyanús ), akkor miért nem lehet ezt 1:1-ben átültetni konzolra vagy pc-re?
Mobilon például nincs egyéni felállás sem, tehát nincs meta sem. Sablon felállások vannak, és nincsenek egyéni utasítások sem, csak alap taktikák. És sajnos emiatt az egyszerűség miatt, de sokkal jobban működik az egész.
Gondolom később bekerülnek ezek mobilra is, csak mintha sokkal óvatosabbak lennének ezen a platformon.
-
VinoRosso
veterán
Nincs két csapat, pénzkidobás lenne, de nyilván a mobilos build funkcionlaitásában is más, mivel más követelményeknek kell megfelelni.
Kisebb kijelző, korlátozottabb irányíthatóság, emiatt nyilván sokkal jobban rásegít a játék minden mozdulatra, talán lehet kevesebbet is csal mobilon, mert a célközönség kevésbé toleráns.
Anno mikor a mobil játékfejlesztésről tanultam úgy 2009 tájékán azt mondták, hogy az irányításának a lehető legegyszerűbbnek kell lenni, mert nem kockáknak készül, leginkább 1-2 ujj vagy gomb az amire redukálni kell az inputot. Na most képzeld el ezt egy olyan játék esetében ahol tíz-húsz vagy afeletti input van, na ilyenkor ezeknek a zömét kisebb-nagyobb mértékben az AI veszi kézbe ami kitalálja mit akar a felhasználó végrehajtani. Nem véletlen nincs AOE vagy Starcraft mobilra..
-
TrueGooner
senior tag
De jelenlegi körülmények szerint, szerintem mindenki az új EA Sports FC-t várja, hogy mennyit változtatnak a játékmeneten. De még az UFL-ben is nagyobb reménykedéseket látok, mint az eÍFootball-ban, ami iránt kb. mindenki kezdi elveszíteni a hitét.
Én azért gyorsabb fejlődésre számítottam a KONAMI-tól... 2 év alatt a játékmeneten kívül semmi sem változott, és ahol jelenleg tartanak, az sem egy úttörő, "next-gen" futball élmény. Szóval nem tudom mit hoz a jövő, a Szeptember környéke biztos izgalmas lesz ilyen tekintetben. eF24, EAFC, UFL...
-
ROBREGGAE
tag
Mondjuk a fifánál is meg van, hogy nem törekednek semmire, meg van ilyen sbc, meg amolyan pakli mittomén és kifújt, a játékmenet meg olyan amilyen, fosnak bele. Csak érdekes mód azt 10.000x többen játsszák. Nyilván a fifa volt az első focijáték, a fifa hozta be elsőnek az online részt, ennek van jól csengő neve, az emberek ezt ismerik 30 éve.
Megélnek belőle, mert rengetegen játszanak a világon vele és nem volt érdekük hozzányúlni.
Ellenben ezzel, amit senki nem játszik, max Ázsiában és Dél-Amerikában jobban. Én nem értem mi a cél ennyi idő elteltével, most vagy megy a levesbe a efootball, csak előtte amennyit lehet pénzt kivesznek belőle az epic lapokkal. Vagy ennyire idióták ülnek a vezetőségben, s szerintük ez a szint megfelelő, meg normális kihívó az érkező riválisok ellen.
Az ősz, meg az év vége szerintem úgy is vízválasztó lesz. Én gondolkodás nélkül átmennék másik játékra, ha az minden tekintetben megfelelne az ízlésemnek, meg persze pc-n is elérhető legyen.
-
TrueGooner
senior tag
Amit eddig láthattunk az UFL-ből az nem túl bíztató. De követem Őket twitteren, az mondják, hogy jelenleg Alpha fázisnál tartanak, és az animációs modelljüket teljes egészégen kifogják még cserélni. Grafikailag igazából szerintem elég pofás már most is, ott most a fizikán és az animációkon megy a meló. Meglátjuk.
Valószínűleg igazad van az EAFC-vel kapcsolatban, olyan pletykákat már lehetett olvasni, hogy marad a jelenlegi Frostbite motor a játék alatt, ami nem túl jó előjel. De lassan elkezdenek majd szivárogni a hivatalos infómorzsák, aztán meglátjuk.
Az eFootball 2024-től pedig egy hatalmas durranást várnék. Mert muszáj Nekik. UE5-re állást, co-op módot, jobb online élményt, esetleg a régen beígért offline módokat. De ezek inkább álmok…
-
akerbis
aktív tag
Annak idején imádva szerettük haverral Boxon a PES4, PES5 sőt Winning Eleven 8 részeket. Komolyabb mechanika volt annak idején mint a Fifa. Nem mondom, most is jobbakat lehet benne lőni mint a Fifaban, a grafon sem akadok fenn, de azért 2023ban már élő emberek ellen (IS) szeretnék meccselni. Mondjuk valós csapatokkal, valós csapatok ellen. Hogyjuteszembe!?!
[ Szerkesztve ]
IT Phone :) Gábor
-
Cambi
tag
PlayStation E-football online bajnokság és kupa! JELENTKEZÉS!!!
A The Hungarian Brigade 10v10 esport csapat szervezésében meghirdetésre kerül, az E-football PS magyar bajnokság 5. szezonja!A június elején befejeződő 4. bajnoki szezont (majd 30 aktív játékossal, köztük jelenlegi többszörös és volt válogatottakkal) követően induló bajnokságba jelentkezésre a friendly match opció bevezetése miatt földrajzi korlát nincs.Tudnivalók a bajnokságról:- továbbra is 2 osztály indul a jelentkezők várható száma miatt- az újonnan jelentkező játékosok értelemszerűen a 2. osztályban kezdik el a küzdelmeket- az osztályonkénti résztvevők, a kiesők, és a feljutók száma, a jelentkezők számától függ- kb. 12-16 résztvevő osztályonként- platform: PlayStation 4-5- match time: 10 perc-csapatválasztás sorsolt sorrend alapján az előre meghatározott csapatok közül lesz(Dream team csapatot nem lehet) a választás a bajnokság egészére vonatkozik- osztályonként 1 klubcsapat 1x választható- hetente 2 párharcot kötelező teljesíteni, ami 4 meccset jelent (párharconként oda-vissza vágó alapesetben egymás után teljesítendő)- olyanok jelentkezését várjuk, akik elért eredménytől függetlenül is végig nyomják a szezont, ezzel megtisztelve játékostársaikat- kapcsolattartás, információk, adminisztráció discord felületén történik, így a használata kötelező- várható indulási idő: 2023.06.14.!!!
Részvételi díj nincs!Jelentkezési határidő: 2023.06.11. !!!
Az első 4 bajnoki szezon alatt egy nagyon jó efootball közösség kezdett formálódni, amit kívánunk megtartani, és folyamatosan bővíteni, légy Te is a tagja, várunk szeretettel!
További információk és jelentkezés: privát üzenetben @Kovács Tibi felé
Üdvözlettel a szervezők:The Hungarian Brigade staff
[link] PES Magyar Facebook oldalán volt ez a kiírás, a csoporton belül megtalálod a Kovács Tibit aki útbaigazít. -
szTotyy
őstag
Én is Top playeren játszok, Valószínűleg nem is fogom feljebb tenni, bár még csak 2 hete játszom vele. De most ezt tűnik az én szintemnek, az erős csapatok ellen néha becsúszik egy-egy vereség, nem idegesítő ez az erősség.
Jó, hogy említed a kiugratásokat, üresbe futásokat. Erre nincs valami gombkombináció?? Nagyon hasznos lenne!
Ezt a kiugratást most úgy ügyeskedem meg, hogy "kényszerítőzés" passzkombónál a játékos elkezd a kapu felé futni és ezt próbálom kihasználni.[ Szerkesztve ]
-
TrueGooner
senior tag
A megfelelő játékosok alatt arra gondolok, hogy a saját stílusodhoz, illetve a taktikádhoz igazodjanak a személyiségek. Például ha a szélső nem Prolific Winger, hanem Roaming Flank, nem fogod olyan sokszor megtalálni a pálya szélén. Ezért mondom, hogy személyre kell szabni, kinek mi fekszik jobban, melyik elképzelés mit igényel jobban. Vagy hogy melyik oldalra milyen lábas játékosokat teszel. Ezek mind egyéni szempontok, én próbálok mindenre figyelni.
A kép alapján valóban 4-2-3-1nek tűnik, de Nuno Mendes LMF, ezért a középpályára soroljuk be Fernandes mellé, a támadó sor pedig SS Messi, CF Mbappe és LWF Ljungberg. Viszont mint írtam védekezésben tényleg 4-2-3-1, mert Nuno Mendes deep line utasítás miatt LMF helyett LB-t játszik.
-
szTotyy
őstag
Valóban elég sok múlik azon milyen hozzáállással ül le az ember játszani. Ezen simán múlik, hogy az ember szeretni vagy utálni fogja-e a játékot.
Engem csak egy dolog zavar a játékban, az a random megtorpanó játékosok. Főleg akkor torpannak meg, ha épp átveszem az irányításukat. Nyilván a legrosszabb pillanatban, mikor egy csatár meglép és utána kéne loholni. Ezen kívül nekem semmi bajom a játékkal.... még egyelőre.
-
TrueGooner
senior tag
Tehát azt mondod van abban bármi logika, hogyha valamit élvez az ember akkor arra hamarabb ráun? Számomra pont az benne a kihívás, hogy találjak egy jól működő taktikát amit aztán játékosokra lebontva feltudok építeni. Majd amikor ezt elérem, és sikeres emiatt a csapatom, akkor azt egyéni sikernek könyvelem el. És úgy éreztem, hogy ez meg volt, emiatt élveztem a játékot. De mint kiderült nem erről van szó, szimplán csak a hullámvölgy tetején jártam, most pedig azonnal a mélybe taszított. Pont hogy értelmetlenné teszi a játékosvásárlásokat, értelmetlenné teszi a taktikai elemeket, onnantól kezdve hogy rájövök arra, hogy bármilyen csapatom is van, csak periódusok vannak a játékban… Onnantól kezdve nem szórakoztat.
Szomorú ez az egész, mert tényleg nem lehet mással magyarázni ezt…
VinRosso, 30 meccs?! Annyit nem bírnék idegileg. Már így is, kínomban, magamban kuncogva ülök a TV előtt amikor akárhogy dominálok, az ellenfelem kis túlzással de felszabadításokból ver meg…
-
TrueGooner
senior tag
Hát már hogyne szórakoztatna a győzelmi sorozat? Nem hinném hogy a Man. City unja a szezont mert szarrá ver mindenkit. De azt maguknak köszönhetik. Ha sorozatban mindenkinél jobb vagyok, az igen is szórakoztat és játékban tart. De ha egy script miatt nyerek vagy éppen vesztek, akkor az így is-úgy is demotiváló.
Ugyanúgy kihívást jelent minden egyes mérkőzés attól függetlenül, hogy mondjuk megnyerem mindet. Lehet félre értettél, vagy nem tudom.A lényeg azon van amit én magam teszek bele. Ha én rontok el valamit és azon megy el egy meccs, akkor magamat okolom, de az, hogy napokig, hetekig izgalmas meccseken nyerem a meccsek 80%-át, majd zsinóron jönnek a bukták… Ezt nehéz nem a manipuláció számlájára írnom.
A legszomorúbb az, hogy már alig várom hogy holnap nyithassak egy World Wide Legendet, hátha kiesik Bergkamp.
-
TrueGooner
senior tag
De igen, nekem is átfutott néhányszor az agyamon hogy “ez nem ember”, olyan jó helyre húzgálta a védőket, már-már a gondolatomban olvasott 90 percen át. Még olyan is eszembe jutott, hogy az AI figyeli a bal analógom mozgását, és ez alapján még a passz gomb megnyomása ELŐTT elindul a védő a megfelelő irányba.
A realisztikához annyit fűznék hozzá, hogy valóban irtózatosan távol van a valóságtól, de akkor a FIFA hol van? Mert amiket felhoztál, abba konkrétan mindben jobb az eFootball… Nincs normális opció jelenleg…
És bár lehet reménykedni az FC24-ben, ott sem történt motor csere, csak tovább polírozták azt ami eddig sem volt jó. Viszont ezentúl 10x részletesebb lesz a játékosok zoknija meg cipője. Hát köszi, madártávlatból ez pont nem érdekel. :/ Egyedül a “PlayStyles” lesz újdonság a játékmenetben, amit meg valszeg pont annyira fogunk észrevenni mint minden egyéb taktikai elemet a FIFA-ba.
Én (naívan) sokkal nagyobb durranást várok játékmenetben az eFootball 24-től mint az FC24-től.
[ Szerkesztve ]
-
szTotyy
őstag
Nem kell bíznod az EA-ben. Az a különbség (szerintem) köztük és a Konami közt, hogy az EA esze ágában sincs fociszimulátort csinálni, ott az a cél, hogy a játékos jól szórakozzon, a valósághoz semmi köze nincs. Míg a Konami (legalábbis a PES-ekben biztos) inkább futballszimulátort szeretne (vagy inkább szeretett volna) csinálni, csak saját maguk cseszik el.
Az eFoci fizikáját csak azért szidod ennyire, mert nem játszottál mostanság Fifával. És onnan tudom, hogy nem játszottál Fifával, mert akkor nem szidnád ennyire az eFootball fizikáját. Félreértés ne essék, tudom hogy ez sem tökéletes, de a Fifáénál messze-messze élethűbb.Abban lehet igazad van, hogy a playerek is valójában az AI, ez nekem is megfordult már a fejemben, de gondoltam csak nem alacsonyodnak le ilyen mocskos szintre. Aztán lehet mégis..
Remélem eljön az az idő, mikor mindketten újra telepítitek a játékot és nem bánjátok meg!
-
VinoRosso
veterán
Fontos elem az tény de nem a legfontosabb szvsz. Sokkal fontosabb a taktika a futballlban. Rengeteg olyan csapat nyert trófeát amelyik nem volt technikás, viszont olyan amelyik taktikailag nem volt jobb a többinél egy sem.
A játékos lábának a sebességét a játékos mozgásàval tudod befolyásolni.
Az sem igaz, hogy a labát nulla sebesség különbséggel kell átvenni, mert az azt jelentené, hogy nem érsz a labdához hanem csak követed a mozgását. A nulla különbség ugyanis ugyanolyan sebességű mozgást jelent, ha ol 10 km órával futsz akkor valaki 10 km órával fut melletted a különbségetek nulla, viszont sosem fogod tudni így lelassítani a mozgást.
És az sem igaz hogy mindíg lassítani kellene. Én legtöbbszöe keményen veszem át a labát mert akkor folyik a játékoson a labda. A soft touch ebben a játékban szinte használhatatlan, mert annyira gyorsan odaér az ellenfél, hogy mire levennéd a labdát közbelép. 16-os előterétől kezdve jó esetben 1-2 érintésed van, sokszor még annyi se, mert egy érintőre is rögtön ott a védő lába. Rengetegszer kapásból ellőni nincs időm. És amíg ezen az OP védekezésen nem gyengítenek addig ez nem is fog változni.[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
Hát a lehető legkisebb különbség két szám között a 0, legalábbis a matematika szerint
Amit meg szeretnél fogalmazni az az, hogy a labda (negatív) gyorsulását (nem sebességét) kell fokozatosan nullává tenni addig a pontig ahol a labdát meg szeretnéd állítani. Ehhez bizonyos szintű (nem nulla) különbség kell legyen a láb és a labda gyorsulásában, pontosan akkora, amekkora gyorsulás tartozik az erőhöz, ami a lábat a labdaérintés pontjától a labda megállásának pontjáig mozgatja, figyelembe véve a labda rugalmasságát is.
Szerintem ez nem csak megvalósíthatatlan gamepaddal, hanem bármilyen egyszerű megvalósítás az irányítást is nagyon megnehezíteni. Képzeld el az, hogy csak egy gombot kellene nyomnod a labdakezeléshez, aminél nem számít más, csak hogy nyomva van, az is mennyire leterhelné az irányítást. Folyton csak ezt nyomogatnád, minden passz így nézne ki: x+lt,x+lt,x+lt. Nekem nagyon darabossá tenné az irányítást, és akkor még hozzá kellene adnod azt, hogy számítana, hogy milyen erővelnyomod a gombot. Próbáld meg manualon a játékot passzsegítség nélkül, itt csak a passz erősség pontosságát próbáld meg megfelelően eltalálni, azt nézd meg, hogy tízből hányszor sikerül pontosan végrehajtani a passzot. Nem véletlen, hogy senki nem játszik manualon.
Amit írsz, az ugyanez lenne, csak passz erősség helyett labda átvétel erősségét szabályozná manuálisan. Szerintem nem találnál olyan játékost aki hosszú távon ezzel szenvedne, mert a gépi rásegítés akkora előnyt ad a manuális irányítással szemben, hogy az simán eldönti a meccset.
Ha meg az egész játékban csak manuális labdaátvétel lenne akkor káoszba fulladna a játék és alig játszanának vele. A 2022-ben csak a védekezést tették manuálissá, kivették a lockot a játékból és magadnak kellett követni az ellenfél mozgását, ami analóg karral jóval egyszerűbb mint pl LT-vel eltalálni egy passz erősségheztartozó labdaátvételi gomblenyomás sebességét, azt annál jobban nem szidtak semmit a 2022-ben mint a manuális védekezést. -
VinoRosso
veterán
Pedig szinte minden technikai részletet a program dönt el a játékos skilljein keresztül. A felhasználói input egy irányzék és erő megadására alkalmas, részleteiben egy kontrollerrel nem lehet precíz mozdulatokat szabályozni. Lényegében egy aimbotnak megfelelő logika módosítja a kontrollerből érkező inputot, hogy az irányíthatóság precizitásbeli hiányosságait kompenzálja. Passzoknál, lövèseknél, labdakezelésnél.
Mondom próbáld ki full manualban, manual passz, manual lövés, nézd meg milyen rásegítés nélkül, és magad is rájössz, hogy rásegítés nélkül játszhatatlan a játék. Nem véletlen, hogy a konzolos FPS-ekben is mind ott van az aim assist, kontrollerrel egyszerűen nem lehet olyan precízitást elérni mint mondjuk egérrel, nem is beszélve a mobilos érintőképernyőről (mert ugye amit írsz annak mobilon is működnie kell valahogy a crossplatform miatt).
Ehhez a játékhoz még nem találtak ki olyan beviteli módot amivel a foci technikai részletei megfelelő pontossággal transzformálhatóak lennének. Kontrollerrelre ezeket átültetni nagyon fapados lenne, kb mint okostelefonon megírni egy regényt billentyűzet helyett. -
ROBREGGAE
tag
Szerintem máskor is állt már le a játék hosszabb időre, aztán szart nem javult...
Ez most az utolsó esélyük, hogy komolyan legyen véve a felhasználók részéről.
Attól, hogy nem mávos kinézete lesz a háttérnek, meg a game plan részét is mondjuk átvariálják, miközben a játékmenet továbbra is hulladék marad... megint nem értek el semmit.
(Habár én akkor is maradok és ezzel tolom tovább, mert számomra nincs megfelelő alternatíva. )
-
VinoRosso
veterán
Egyetértek. Én azért toltam pár meccset, de utána el is ment a kedvem gyorsan a script miatt. Az első meccsen vezettem 4-0-ra aztán bekapcsolt a script és az ellenfél amelyiknek addig kapura lövése nem volt feljött 4-3-ra a végén csak a labdát rúgdostam kifele és mázlival nyertem csak. Utána meg két vereség, midegyiknél jobb voltam az ellenfélnél, nem is kevéssel, nyomtam sok helyzettel és amint megszereztem a vezetést a kezdőrúgásból kiegyenlített az ellenfél. Szintén egy helyzetből. Ugyanúgy nyomtam majd egy helyzetből megfordította. És ugyanez a forgatókönyv mindkét meccsen, a gólok is szinte percre pontosan ugyanakkor estek. Na ezután letettem a kontrollert, és azt mondtam, kösz de ezt nem, nem hogy ingyen, még ha fizetnek érte se.
Új hozzászólás Aktív témák
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen