- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Mesterséges intelligencia topik
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- PHP programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
Hát a lehető legkisebb különbség két szám között a 0, legalábbis a matematika szerint
Amit meg szeretnél fogalmazni az az, hogy a labda (negatív) gyorsulását (nem sebességét) kell fokozatosan nullává tenni addig a pontig ahol a labdát meg szeretnéd állítani. Ehhez bizonyos szintű (nem nulla) különbség kell legyen a láb és a labda gyorsulásában, pontosan akkora, amekkora gyorsulás tartozik az erőhöz, ami a lábat a labdaérintés pontjától a labda megállásának pontjáig mozgatja, figyelembe véve a labda rugalmasságát is.
Szerintem ez nem csak megvalósíthatatlan gamepaddal, hanem bármilyen egyszerű megvalósítás az irányítást is nagyon megnehezíteni. Képzeld el az, hogy csak egy gombot kellene nyomnod a labdakezeléshez, aminél nem számít más, csak hogy nyomva van, az is mennyire leterhelné az irányítást. Folyton csak ezt nyomogatnád, minden passz így nézne ki: x+lt,x+lt,x+lt. Nekem nagyon darabossá tenné az irányítást, és akkor még hozzá kellene adnod azt, hogy számítana, hogy milyen erővelnyomod a gombot. Próbáld meg manualon a játékot passzsegítség nélkül, itt csak a passz erősség pontosságát próbáld meg megfelelően eltalálni, azt nézd meg, hogy tízből hányszor sikerül pontosan végrehajtani a passzot. Nem véletlen, hogy senki nem játszik manualon.
Amit írsz, az ugyanez lenne, csak passz erősség helyett labda átvétel erősségét szabályozná manuálisan. Szerintem nem találnál olyan játékost aki hosszú távon ezzel szenvedne, mert a gépi rásegítés akkora előnyt ad a manuális irányítással szemben, hogy az simán eldönti a meccset.
Ha meg az egész játékban csak manuális labdaátvétel lenne akkor káoszba fulladna a játék és alig játszanának vele. A 2022-ben csak a védekezést tették manuálissá, kivették a lockot a játékból és magadnak kellett követni az ellenfél mozgását, ami analóg karral jóval egyszerűbb mint pl LT-vel eltalálni egy passz erősségheztartozó labdaátvételi gomblenyomás sebességét, azt annál jobban nem szidtak semmit a 2022-ben mint a manuális védekezést.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox Series X|S
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Nők, nőügyek (18+)
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Energiaital topic
- Yettel topik
- További aktív témák...
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
- HP 255 G8 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5700U 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen