Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz outdoor #69847 üzenetére

    Akkor nem kell semmit sem csinálnod hanem várni.
    Szóval akkor idézek egy kicsit.
    A fizetés után ezt látjuk az adott vásárlásnál:

    Itt a példán amiről a szövegben szó van 2017 november 13.-a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery)

    Abban az esetben, ha a rendelt küldemény nem érkezik meg, vagy nem azt kapod, amit rendeltél (nem olyan minőség, eltérés stb.), lehetőséged van egy Case-t (ügy, vita) indítani, itt tudsz kommunikálni az eladóval, a kártérítés vagy refund ügyében.
    Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
    Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.

    A fenti terméket szeptember 13-án fizettem, ha nem lenne a novemberi dátum, akkor október 13-ig jöhetne, ha nem érkezik meg, akkor november 13-án van vége a vásárlói védelmemnek.

    A példánál maradva a vásárlói védelmem végső időpontja 2017 december 13. Ha november 13.-ig nem érkezik meg, várok még 10 napot. Ha november 23-ig nem jön meg indítom a nem érkezett meg requestet, ekkor még van a vásárlói védelmemből hátra 20 nap.

    De az eBay is segít, amíg szállítás alatt van (Estimated Delivery időszakon belül) nem lehet meg nem érkezett requestet indítani.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák