Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • veze

    őstag

    válasz Freddycom #36227 üzenetére

    fizetés helyett,írj neki minél hamarabb, kérd meg hogy törölje, mert csak bénáztál, véletlen volt. Én is jártam már igy, és minden további nélkül törölte eddig még mindenki. Kapsz mejd egy levelet amiben ott lez a link a visszavonásrol, rákattintasz, aztan ott irja hogy az eladó vissza akarja vonni az üzletet ( van aki okot is megad , pl hogy a termék meghibásodott mittudomén, ez nem lényeg) elfogadod és az ügy lezárul.
    Jellemzöen nekem egy valaki nem akarta elfogadni a törlési kérelmet, mégpedig olyan aki free shippingel hirdette aztan mikor megnyertem 3 dollárárt a dolgot, hirtelen már 2 dollár postaköltséget is felszámolt...ez pedig a leirásban nem volt. több levélváltás volt és "értetlenkedett" mire ügyet akartam nyitni a megváltoztatott leírás(feltételek miatt) erre aztan visszavonta :) Itt nem is én voltam a b@lfasz... ahol én voltam , ott az eladók mindig készségesek és együttműködők voltak

    mikk2000 Viszont case-t nyithatsz simán a megadott időn belül, ami időtartam pont most változik,
    ez mennyiben és hogyan is fog változni?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák