Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz outdoor #70700 üzenetére

    Ez volt az első vásárlásod? Mert ha igen, akkor értem a kérdést.
    Amikor megvásárolok valamit az eBay visszaigazolás azonnal látszik a képernyőn és jön e-mail is róla. Ha visszalépek a My eBay: Purchase history-ba már ott van. A PayPal visszaigazoló e-mail is pár percen belül meg jön. Nem igazán kell figyelni semmit.
    Ez jól működik, az elfogadhatatlan részedről nem világos. Hívjanak fel telefonon, vagy mit szeretnél?

    Az Estimated delivery-t az eBay rendszer számolja, nem az eladó adja meg, Ő ugyan választ szállítási módot és feladási időt, ezt adja hozzá a rendszer motor az értékelések során beérkező szállítási statisztikai adatokhoz az adott országra vonatkozóan.
    A szállítás esetén jön egy e-mail ORDER SHIPPED: .. tárggyal, a vásárlási sor szállítási ikonja (2. balról) szürkéről fekete lesz és megjelenik ez a szöveg is: This item has been shipped.. Ha van nyomkövetési szám, küldemény azonosító és beírja, akkor az is látszódni fog, nem mindegyik nyomonkövethető a mező megnevezésétől függetlenül.
    De itt is csak a képernyőt és az e-mailjeidet kell nézegetni és az figyeléssel történik, más módszert nem igazán tudok.

    Feladásra az általa vállalt a Delivery:-nél megadott Seller ships within X day after receiving cleared payment munkanapon belül van ideje, miután a pénzt megkapta.Ha ezaz idő letelt és nem adja fel, én rászoktam kérdezni, hogy mikor szeretné elküldeni.

    Még annyit, hogy lehet, hogy az eladó vissza lép a vásárlástól és az is előfordulhat hogy ez csak egy teszt (csaló) hirdetése volt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák