- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Max
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI internet
-
IT café
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
Szóval sikerült videós bizonyítékot találni, hogy a stutter a game engineből ered, nem jön kép a motorból.
[link]
Mit kell nézni? jobb alsó sarok a sysmon, megy szépen a GPU80-90% load, 65 fok, 2040MHz, mindenszupiszuper.
12:17kor nem stutter van, konkrétan megáll a render, két akadás fal. ÉS feltűnik a power limit temp limit hiba, 20% köré esik a gpu load és a teljesítmény is bezuhan. Namost ez általam ismert jelenség, nem power limit (310W nálam) és nem temp limit mivel akkor épp 58 fokra esett a hőmérséklet és 68 a hotspot, hanem leállt a képkockák küldése, és túlfutott a kártya. Minden alkalommal, ha a DR2.0-ból vége a pályának, és visszamegy menübe, 144fps-ről 60fps limitre beesik akkor emiatta a hirtelen leszabályzás miatt beriaszt a monitorozás hogy leállt a kártya. hirtelen esik be a teljesítmény, amihez magas lesz a feszültség, mert az meg nem tudja követni, out of range error.[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |