- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- YouTube
- Bittorrent topik
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Béta iOS-t használók topikja
- Proxmox VE
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Windows 11
- Sweet.tv - internetes TV
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
-
IT café
A Crysis egy sci-fi FPS a díjnyertes Crytek fejlesztőcsapattól, a kritikusok által magasztalt Far Cry alkotóitól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagle16
addikt
Én még azért kibírom azt a 7 napot, hiszen mindjárt itt a Stranglehold is
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
No beszereztem még 1gb ramot, mert már közel van a demo megjelenése
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
Reggelt!
Este már 8-kor ágyban voltam, tehát jól lemaradtam a demórólDe már töltöm is, suli után kipróbálom...
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
No végigvittem a demót.
Nem csalódtam a kis 8600GT-ben, alapjáraton ment, felraktam az új béta drivert, 1024x768 2xAA, a volumetric cuccos meg a shadows volt low-on, shader high, a többi medium, és így 25-30 FPS megvolt
A játék amúgy nagyon tetszik, kellően nehéz, gyönyörű a grafika is.₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
Itt az egy szem kép amit csináltam a játékból
Amúgy csak az zavaró egy picit, hogy néhány tárgyat a szemem előtt rajzol ki az engine, de annyi baj legyen
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
Amúgy ezeken a katonákon, akik ellen megyünk, hány réteg kevlár van?
Mert a karabélyból vagy 3 rövid sorozat kell a testre, hogy megpusztuljanak...a shotgun közelről elég hatékony lett.₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz
Sirandrish #5672 üzenetére
Najó, de ha messze van? Mert a katonák engem 200m-ről is halálpontosan megsoroznak, de én még a fejüket se látom, olyan kicsik... Hmm...lehet hogy ezért jó 30"-os LCD-n tolni?
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz
Sirandrish #5688 üzenetére
Na akkor még kicsit állítok a grafikán, mondjuk az élsimítást kikapcsolom kezdésnek, és akkor hátha el is találok valamit
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz
Sirandrish #5705 üzenetére
Aha, hát akkor kénytelen leszek lentebb venni valamit, mert ez az átlag 25 FPS nem épp a legjobb...amúgy megette mind a 2gb ramomat a játék, a windows tálca még mindig nem jött vissza teljesen, hiányzik belőle egy darabka
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz
Sirandrish #5769 üzenetére
Fenéket, most telepítem a Clive Barker's Jericho-t
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
Na mostmár sokkal jobban megy, noAA, minden mediumon, 35 FPS körül van szinte mindig.
(az árnyékok is sokkal szebbek mostmár, és a katonák fejét is eltudom találni)
Normal-on tolom, de ha nincs maximum armor-on a ruha, 3 sorozatból megfekszek...[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz
LordAxwell #5880 üzenetére
Nálam a driverben a Texture Filtering Quality van performance-on, ez elvileg gyorsít valamennyit (van még maximum performance is, attól még gyorsabb, persze ez nem jelentős, max. +4-5 FPS talán)
Csapi007: nemértem, hogy hogy milyen szinten?
Sirandrish: bizony hogy jobb, nem is lett csúnyább, sőt, az árnyékok miatt szebb is lett
Jah, azt még hozzá kell tenni, hogy a vga-t tuningoltam is, 620/1600Mhz-en járt, a procit majd holnap felpiszkálom...
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
Azt tudja valaki, hogy a nanoruha miért merül le ilyen gyorsan? 100m futás, és már annyi neki...És hogy az elején, mikor kiugrottunk a repcsiből, minek ütköztem neki? Mert azt a részt nem láttam teljesen tisztán
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
Nos, hosszasan tesztelgettem...és arra a következtetésre jutottam, hogy főként a shader quality, és a shadows határozza meg a játék sebességét, egy átlagos vga-n. Ez a kettő opció külön külön is +10 FPS-t hozott, ha kikapcsoltam őket. A többi opciót elég feleslegesnek érzem...összvissz hoz vagy +5 FPS-t, ha lowra teszem őket...szóval szinte semmit nem számítanak. A blur ugyanígy...valamint még azt vettem észre, hogy néha gondol egyet a játék, és a tengerpart előtt állva 30 FPS-em lesz, kb. 1 perc múlva felugrik 60-ra, és tartja...ez máshol is előfordult. (lehet hogy csak játékhiba, és majd patchelik vagy valami)
Árnyék nélkül és low shader-ekkel elértem a 45-50 FPS-t, de így elég hülyén néz ki a játék, szóval a shaders-t feltoltam medium-ra, az árnyékot kikapcsoltam(pedig az árnyék is eléggé jót tesz a játéknak...), és szerintem így lett a legjobb.
Csináltam egy-két képet is.Szép víz.
Blur ezerrel.
Fizika rulz
Víz low-on
Ahogy beállítottamJah, és az AA megöli a játékot, már 2x is jelentős sebességcsökkenést eredményez, 4x-el meg 4-5 FPS a sebesség...ilyet más játékban még nem láttam, eddig mindenhol bírt a 8600GT legalább 2xAA-t.
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz
Csapi007 #6012 üzenetére
A physich-el sem láttam különösebb változást, mindegy neki hogy low- vagy high.
Ami még kellemes meglepetés volt, az az, hogy visszhangzik a fegyverek hangja, sőt, mikor észrevesznek, és kiabálnak, az is visszhangzik.
Ha shader low-ra teszem, akkor felhők jelennek meg az égen, medium-on eltűnnek.
Ja, és le lehet lőni a madarakat, miközben repülnekMegnéztem egyúttal a low-low beállításokat, is...hát iszonyat ronda úgy a játék, viszont medium-high között nincs nagy változás.
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
-
Eagle16
addikt
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz
p a s s e r #6611 üzenetére
Tudom, de én csak a fegyvereket akarom kipróbálni
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
No a mesterlövész fegyver elég használhatóra sikeredett
Talán túlságosan is, egy lövéstől 1m-t repül hátra a meglőtt katona₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
Na tunigoltam kicsit a masinán (proci +600Mhz, vga 620/1600), így sokkal, de sokkal jobb lett.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz
Sirandrish #7067 üzenetére
Jah
Jól kezdtem neki...
Kilépek a Crysis-ból, futott a háttérben az Everest, nézem a GPU-t, 82 fok...mondom he??
(Zalman van rajta...), benézek a gépbe, látom hogy véletlen 5 Voltra kötöttem...sok hülye csatlakozó...(csodálkoztam is, mintha halkabb lenne a gép). Átraktam 12V-ra, most 620/1600-on megáll 70 foknál. (az is atittol-os forgókocka, ami jobban terheli, mint egy crysis)
Majd mindjárt mérek cpu-gpu bench-et. Amúgy ezek a benchmarkok egységes grafikával mérik a Crysis alatti teljesítményt, vagy úgy ahogy én beállítottam a single-t?₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz
Sirandrish #7074 üzenetére
Megérte tuningolni, cpu bench-ben +6 FPS átlagban, GPU bench-ben meg +7 körül.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
-
Eagle16
addikt
válasz
Sirandrish #7083 üzenetére
Azért beírom, lehet hasonlítgatni
CPU
!TimeDemo Run 2 Finished.
Play Time: 51.92s, Average FPS: 28.89
Min FPS: 7.24 at frame 196, Max FPS: 42.70 at frame 125
Average Tri/Sec: 15105513, Tri/Frame: 522832
Recorded/Played Tris ratio: 1.38GPU
!TimeDemo Run 1 Finished.
Play Time: 51.81s, Average FPS: 38.60
Min FPS: 27.21 at frame 1948, Max FPS: 47.66 at frame 904
Average Tri/Sec: 21085386, Tri/Frame: 546226
Recorded/Played Tris ratio: 1.68Kb. minden mediumon, 1024x768.
Persze 4-szer futott le mindegyik, de mindegyikből csak a legjobbat másoltam be, mert így rövidebb
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
Szóval a fizikát minimum mediumra kéne tenni...
Ez az objects quality sem az, aminek mondja magát...ettől függ, hogy mikor rajzolja ki előtted a motor a sziklákat, embereket stb., magyarán ez a látótávolság...
Ha highon van, akkor 22 FPS a dzsungelben, ha low-on, akkor 36...szóval ez kb. ugyanannyira számít, mint a shader, vagy az árnyékok.[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz
Sirandrish #7093 üzenetére
Pedig elvileg 4-szer fut le alapból mindkét teszt, hacsak átnem írod a fájlát.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
Na egész szépen beállítottam most (már megint
).
Ha ráküldtem 2xAA-t, akkor magától megváltoztatta a medium shadert high-ra, ás ugye rajta maradt az AA. Kikapcsoltam az AA-t, és így szebben megy.
Ha nincs rajta high-os shader, akkor valahogy elveszti a hangulatát a játék. Valahogy nem érzem azt, hogy egy napfényes tengerparton sétálok. Úgyhogy a shadert hagyom high-on, akkor is ha kicsit belassul tőle, de így lehet csak igazán élvezni a játékot szerintem. Mikor mész a dzsungelben, és átszűrődik a napfény a lombok között, mikor úszol a víz alatt szintén átszűrődik a napfény, mikor bemész egy összetákolt viskóba, és kinézel az ablakon...(HDR). Szóval így mutatja meg magát igazán ez a játék, mikor a shadert mediumra raktam, el is ment a kedvem az egésztől₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz
Jhonny06 #7238 üzenetére
Felrakod a Sandbox-ot, betöltöd ugye az island.cry nevű fájlt, archetype entity --> vehicles és pickups. Bedobod őket, ctrl g és kipróbálhatod mind. A távcsöves fegyver nem semmi
Jah meg a másik...lézeres hurrikán(mintha lehetne vele pontosan célozni...)
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz
Sirandrish #7244 üzenetére
Sajnos nincs ötletem
Próbáld meg újra felrakni esetleg.
Mondanom sem kell, igencsak meglepődtek a koreaiak
(a helikopter textúrája elég ocsmány, nemtudom miért...)₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
-
Eagle16
addikt
válasz
Sirandrish #7272 üzenetére
Ja, ennyi lenne...és felnyílik egy ablak is, ami kidob egy csomó hülyeséget, azt bezárod, és ott a pálya. Próbáld meg betölteni a multis mapot. (MP mappa)
Amúgy nekem is kiír ilyen layer-es hibákat.[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
Új hozzászólás Aktív témák
Archívum I. - [link]
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen monitort vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Tudományos Pandémia Klub
- Viccrovat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Xbox series X+2kontroller+akku
- Samsung G9 Super Ultrawide Gamer monitor! 49"/5120x1440/240hz/1ms/G-sync-Freesync/HDR1000/Beszámítás
- ThinkPad 10.gen.core i5(8x4,2Ghz) FullHd IPS,Vil.bill.8GBDDR4,512GB SSD,Jó akku
- Slim Lenovo,15,6"HD,Intel Silver n5000,4mag!4x2,7Ghz,8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot
- Asus játékra is,7.gen.A9 (3,6Ghz),R5+AMD 8500m 2GB videokártyák, 8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot