Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cyberkind

    félisten

    válasz Laraxior #1671 üzenetére

    Amúgy nem olyan csúnya, nem is olyan rossz, de akkor sem ezt ígérték ! :N

    Paranormal Cocktivity

  • oriic

    HÁZIGAZDA

    válasz Laraxior #1671 üzenetére

    Este jössz játszani? Küldtem ám pm-et is még tegnap. :D

    Elvileg magyarítás kész, és úgy néz ki hogy megoldódott a pak fájlok kicsomagolása is.

    Akinek kiírja hogy a kulcs már használatban annak itt a megoldás:
    [link]

    [ Szerkesztve ]

    Live-Die-Respawn

  • Silenzio

    addikt

    válasz Laraxior #1671 üzenetére

    Azt mondod, inkonzisztens a véleményem? :) Szerintem simán megállja a helyét. Persze hogy átbaszás, ahogy a dx10 volt az első részben. Mégis megvettem és 5x végigtoltam. Mert mocskosul jó. Ezek a sirámok csak a grafikára vonatkoztak. Azzal se lenne gond, ha elmondták volna az igazat:
    "figyi srácok, a konzolokra koncentráltunk. Ez a játék nem lesz grafikailag előre mutató, de összegezzük mindazt, amit a játékkészítésről tanultunk, vili? Ennél jobb motort nem fogtok találni a piacon. Racionális és effektív, nem úgy, mint az előző. Dx11 ugyan egyelőre nem lesz, de a grafika már most fasza. Akinek nem fog tetszeni, az elmebeteg, vagy csak az a baja, hogy erre nem verheti a nyálát, hogy milyen jól fut, mint az első részre. Mert mindenkinél jól fog futni. De valahol ez lenne a minimum, nem?"

    Persze, mondhatod, hogy ilyet sosem fogok hallani, mert a marketing az marketing, de a marketingbe beletartozik a hatékonyság fogalma is. Ha átlátszó hazugságokkal bombázzák a szerencsétlen játékosokat, abból nem lesz profit, sem reputáció.

    Amúgy most direkt mindkét Crysist futtatom, hogy lecsekkoljam a különbségeket. Azt kell mondjam, a Crysis 2 nem csak látványosabb -ezt eddig is megmondtam-, de gazdaságosabb is. Néhol csúnyán spóroltak - mint az árnyékolásnál és a fizikánál, máshol viszont magasan veri az első részt - mint az arcok megjelenítésében pl. Ebből a tesztből kiderülnek az előnyei, én meg felsoroltam a hátrányait. Egyszerűbb, gyorsabb, látványosabb a végeredmény.

    Tény, a bétából nem tűntek ki ezek a finomságok, csak a játékmenetben lévő fokozatosság. A pályatervezést már akkor is a legjobbnak tartottam, amit valaha láttam, ezt le is írtam a fórumban. A sztori viszont nem jött be annyira. Hiába élőbb a végleges játék (ezt el is vártam, mivel pl. hallom a hangokat, a bétában csak a felét hallottam), mocskosul a falra mászok attól, ha egy játékban a sztori rádión bonyolódik. Ez már a FEAR-ben is mocskosul ciki volt. A HL2 után mindenben nagyon ciki. Itt még inkább. Meg herótom van a néma leventéktől is. Sykes-nak a Warheadben sikerült karaktert adni. Ez óriási visszalépés. Labdába sem rúghat pl. a Halo mellett.

    Viszont a játék összességében eddig is tetszett. Azért siránkozom, mert ennek ellenére kihagyott ziccernek bizonyult. Viszont nem fogok beállni a "miért egy mocskos konzolport" táborba, mert a grafika kiváló, a teljesítmény meg szintén. A belbeccsel van problémám. Az a sima Crysisban sem volt túl erőteljes, de személyes preferenciám, hogy imádtam gyepálni a KPA-t, és tetszett a hangulat. Itt is tetszik, de a "füligrobot" külsejű CELL csávók mocskosul unalmasak, nem látni a félelmet az arcukon. Van még kérdés, vagy tesztet is írjak róla? :) Úgyse írtam a Gamepodra már vagy 2 éve. :U

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák