- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Docker konténerizálás
- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
Deller2010
tag
A BTEL a mai nappal előzetes értesítés nélkül megváltoztatta az ADSL kapcsolathoz tartozó felhasználóneveket.
Az eddig használt (azonosító)@btel.hu helyett ma (2014.10.16.) estétől már csak az új, (azonosító)@3c-hungary.hu felhasználóval lehetséges az ADSL kapcsolat létesítése a BTEL előfizetői számára.
---
Délután még rendben működött az ADSL kapcsolat, kora este viszont minden weboldal helyett egy BTEL logós weboldal és egy "Azonosítási hiba. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a 1442-es telefonszámon. www.btel.hu" üzenet fogadta az ADSL előfizetőket.
A 1442-t hívva előbb 1óra 58 perc, majd később már "csak" 59 perc várakozási időt jósolt az automata.
Az ADSL modemet újra indítva és egy böngészőben tetszőleges weboldalt megnyitva a btel egyik weboldala nyílt meg, alábbi tartalommal:"Kérjük, hogy internetkapcsolatának zavartalan működéséhez az eddigi felhasználói nevét a következőre módosítsa:
(I)felhasználó_név(/I)@3c-hungary.hu
2014. november 1-jét követően, csak az új felhasználói nevével fog tudni csatlakozni az internetre!
A felhasználó név módosítást a Windows hálózati kapcsolat indításakor vagy az esetlegesen használt router beállításai között teheti meg.
Amennyiben segítségre van szüksége a módosítás elvégzéséhez, az alábbi linkeken találhat hozzá segédletet:
http://www.btel.hu/docs/letoltheto/ADSL_kapcsolat_beallitasa.pdf
http://www.btel.hu/docs/letoltheto/ADSL_kapcsolat_beallitasa_XP_eseten.pdfA változtatás csak az internet felhasználónevét érinti, a jelszó, az email és web hozzáférésben nem történik változás.
Amennyiben bármilyen kérdése merülne fel, vagy segítségre van szüksége az átállítással kapcsolatban, hívja bizalommal 1442-s ügyfélszolgálati telefonszámunkat, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Tájékoztató:
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a Business Telecom Távközlési Nyrt. az Önnek nyújtott ADSL internet szolgáltatását 2014. október 31. napjával megszünteti, az új szolgáltatója a Vidanet Zrt. lesz. Az átruházott előfizetői szerződésekből eredő szolgáltatói jogok az új szolgáltatóhoz kerülnek át.
A szolgáltató személyében bekövetkező változás és az ahhoz kapcsolódó átadás nem eredményezi az előfizetői szerződés feltételeinek módosítását. A szolgáltatás igénybevételének feltételeiben és minőségében változás nem lesz tapasztalható, azokat a továbbiakban megszakítás nélkül, változatlan feltételekkel nyújtja az új szolgáltató. A Business Telecom Nyrt., mint régi szolgáltató által kiállított számlákat még változatlanul a régi szolgáltató felé kell fizetni, a Vidanet Zrt., mint új szolgáltató által a jövőben kiállított számlákat pedig már az új szolgáltató felé kell teljesíteni.
Az Ön egyedi szerződésének lényeges feltételeiben (így: szolgáltatási díj, szolgáltatás időtartama, szolgáltatás-minőségi követelmények) egyéb módosítás nem történik, azonban a szolgáltatóváltás hatályba lépésétől, azaz 2014. november 01-től - különösen a szolgáltató személyére, adataira, az ügyfélszolgálat és a hibabejelentő szolgálat elérésére, a hibabejelentés elintézésére, a panaszkezelésre - a Vidanet Zrt. ADSL szolgáltatásokra vonatkozó általános szerződési feltételei lesznek irányadóak és a továbbiakban az Ön egyedi előfizetői szerződésével együtt alkotják a teljes előfizetői szerződést.
Amennyiben Ön határozatlan idejű előfizetői szerződéssel rendelkezik, felhívjuk figyelmét, hogy ha a fent leírt módosításokhoz nem kíván hozzájárulni, úgy Önnek lehetősége van a jelen értesítés kézhezvételétől számított 15 napon belül az ügyfélszolgálatunkon személyesen (írásban meghatalmazott képviselő útján), vagy levélben megküldött nyilatkozattal az előfizetői szerződést legalább 8 napos felmondási idővel felmondani, ellenkező esetben a fenti határidőtől a módosított feltételekkel marad hatályban az előfizetői szerződése.
Amennyiben Önnek határozott idejű szerződése (hűségszerződés) van, a szerződés a határozott időtartam lejáratáig fennmarad, a határozott idejű szerződésében biztosított kedvezményeket nem érinti, a szolgáltatást változatlan feltételekkel nyújtja tovább a Vidanet Zrt.
A Vidanet Zrt.-vel folytatott tárgyalások során meggyőződtünk arról, hogy nagy tapasztalattal bíró, korrekt szolgáltató lép a helyünkbe. A Vidanet (www.vidanet.hu) Magyarország egyik legnagyobb telekommunikációs szolgáltatója. Szolgáltatási palettája analóg, digitális TV szolgáltatásokat, nagysebességű internetet és kedvező áru telefonos és mobil internet megoldásokat kínál. Jelenleg több mint 80.000 kábeltelevízió, 45.000 internet és 20.000 telefon előfizetőt szolgál ki. A cég működésének minden területén megfelel a piac kihívásainak és ügyfelei elvárásainak, igényeinek. A minőségi kiszolgálás a műszaki megbízhatóság mellett szolgáltatások folyamatos fejlesztését is jelenti. A kibővült szolgáltatási körnek és kedvezményrendszernek köszönhetően Ön várhatóan számos új, kedvező árú szolgáltatást is igénybe vehet majd az új szolgáltatónál.
A Vidanet Zrt. a további teendőkről, tudnivalókról, a szükséges információkról a kellő időben fogja Önt tájékoztatni a zökkenőmentes és zavartalan átállás érdekében.
2014. október 31-ig természetesen a Business Telecom Nyrt. munkatársai változatlan helyen és változatlan elérhetőségekkel állnak rendelkezésére.
Tisztelettel köszönjük többéves együttműködésüket és bizalmukat cégünk iránt!
Üdvözlettel,
Business Telecom Nyrt."No, de miért nem lehetett erről előre tájékoztatni a felhasználókat??
Nem is értem, miért nem Vidanet-es címeket osztanak?A 3C Kft-nek meg aztán nagyon up-to-date a weboldala...
[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Fecogame #2643 üzenetére
Nem csak a már említett domain-ből adnak új felhasználónevet az előfizetőknek, hanem pl. a zalaszam.hu-ból is.
Szerintem ott rontották el a BTEL-nél, hogy az új azonosítók mellett a régieket nem okt. 31-én, hanem tegnap kapcsolták le... Lúzerek!
Most már azt mondom,talán jobb is, hogy leépítenek maguktól... kíváncsi vagyok, mit fog nyújtani a Vida...| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz MolnárPéter #2649 üzenetére
Aki nem fizetett elő a világújdonság és csúcsszuper Xprime-ra (kb. 18.000 ügyfél), azt már eladták a VIDANET-nek. Hivatalosan nov. 1-től kerülünk át.
Ez utóbbiról viszont nem tudok semmit.| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz notafa3 #2645 üzenetére
Xprime-os vagy?
Nekem simán @btel.hu volt az acc, de ugye szó nélkül cserélték le @3c-hungary.hu-ra. De mint írtam, találkoztam @zalaszam.hu-val is...
Neked pedig btelnet.hu van... lehet, hogy akkor a tied csak később, vagy egyáltalán nem változik?! A fene se tudja, érti, hogy mit, miért csinál a BTel, vagy a Vidanet, vagy a nemtomki...| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Klikodesh #2648 üzenetére
Amikor 16-án kora este, majd éjjel megpróbáltam hívni őket a 1442-n, előbb majd' 2 órás várakozási időt prognosztizált az automata, később meg 58 percet...
Persze, ezt nem akartam végig várni.A fura az, hogy a tájékoztató oldal nem jött be egyből, csak a hibaüzenet. Ahhoz, hogy a "megfejtést" megkapjam, restartolnom kellett az ADSL modemem.
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2660 üzenetére
"Nem tudom most mi volt náluk a gond... nem is érdekel."
Azért én mégis röviden összefoglalnám: a Vidanet-ek nov.1-től átadásra kerülő ADSL előfizetők (18.000 fő!!!!!!!) felhasználónevét egyik percről a másikra átállították. Azaz késő délután még működött a régi (kb. délután 4-5 óra körül), majd kora este (este 6-7 óra) meg már nem. Az újat pedig nem küldték meg előre egyetlen egy felhasználójuknak sem - az új felhasználónévre csak akkor derült fény, miután újraindítottad az ADSL modemed, majd nyitottál egy böngészőt és ott megpróbáltál valamilyen tetszés szerinti weboldalt megnyitni.
Ezek után magasról lexarom, hogy hány ügyfélszolga ül a hibabejelentő telefonvonal végén, ha 2 fő, ha 15 fő, vagy 30 fő, tökmindegy. Ha csak az előfizetők 1%-a, azaz 180 fő(!!!!!) hívja közel egy időben a 1442-t, akkor szerintem 60 ügyfélszolgálatos is kevés lehet... főleg, ha azok a szerencsétlenek sincsenek is képben és hosszú-hosszú percekbe telik, mire megtalálják a helyes felhasználónevet az egyes ügyfelekhez és elkalauzolják az 1-bites júzert a router-ük/Windows-ük menüjében az új beállítások elvégzéséhez.
Tehát jelen esetben a bajt magának kereste a BTel...
Mégis mire számítottak?? 18.000 főt OFF-ra tesznek kb. 2 óra leforgása alatt, s gondolták, hogy majd csak 3-4 emberke fog betelefonálni a hibabejelentőre??"Mit vársz egy olyan cégtől, ahol még az is probléma, hogy a saját alkalmazottakat kifizessék? Hm?"
Engem, mint fizető ügyfelet (akit előezetes értesítés nélkül eladott + engedélyem nélkül kiadta személyes adataim harmadik félnek - ellentétesen mindazzal, amit a kettőnk közt létrejött szerződés tartalmaz!!!!!!) ez hol és mikor kell, hogy érdekeljen?? Amíg szerződés szerint teljesít, sejtheted, hogy ezt is magasról...
[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2662 üzenetére
"És persze elhiszem, hogy téged semmi sem érdekel, csak hogy netezhess, és minden más körülmény le van szarva
így tök feleslegesen mondom el a háttér infókat."Napra pontosan fizetek minden hónapban az ADSL-ért. Innentől kezdve miért kell érdekeljen, hogy házon belül melyik munkavállalójával milyen a vezetőség viszonya??
Sok háttérinfot nem adtál eddig, konkrétumokat biztos, hogy nem.Ha vannak számaid - mondjuk - az elmúlt 5 évből, amivel alátámaszthatnád az állításaid, pl. hogy miért is halódik, döglődik a BTEL? Mert amiket leírtál, leírhattam volna én is, attól függetlenül, hogy soha nem álltam náluk alkalmazásban.
A magenTa miért tiltott volna le találomra ADSL loginokat? Nem tartom életszerűnek...
Gondolod, örülök, hogy kérdés és előzetes értesítés nélkül eladnak/átadnak egy másik szolgáltatónak?
Nem néztem utána, de szerintem ilyen opcióról nincs egy betű sem a szerződésben...
A Vidanet-ről eddig sokat nem hallottam, de mivel utána néztem, azt én is láttam, hogy ADSL-t eddig nem árultak. Valószínűnek tartom, hogy a BTEL alkalmazottakat is átad, nem csak előfizetőket.| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2666 üzenetére
Lassan írom, hogy értsd: bi-zo-nyí-ték?
Azaz mivel tudod alátámasztani állításaid?Mert inkább hiszek a Portfólió-nak, mint neked. Már bocs. Valószínűleg a Portfóliónál sötétebb emberek ülnek, mint bármelyik bulvár szennylapnál, azért írkálnak azt, amit. Biztos nem igen értenek a pénzügyekhez, meg a tőzsdei eseményeket is folyton félre értelmezik.
OFF
2003 óta jópár ADSL szolgáltató ügyfele voltam: Enternet (kétszer), Datanet (GTS)(szintén két alkalommal), Externet, TVNet (ADSL 3G), és most BTel.
A szolgáltatókkal sok problémám nem volt, a legkevesebb gondom a Datanet-tel és a BTel-lel volt... Fizettem, szolgáltattak - működött a dolog. Ennyi.Ellenben a jó és magasságos T-vel vagy 10 alkalommal kellett vitába, levelezésekbe bocsátkoznom... és b+ a végén mindig az derült ki, hogy ők szabtak el valamit. Ügyfélként utáltam és utálom is őket rendesen, elhiheted. Ja, és üzletfélként/partnerként(?!) is gyűlölni valóak voltak, szerencsére 2013. óta ezen a téren már nem köt hozzájuk semmi. 3 évnyi "együtt nem működés" és ennyi idő távlatából is azt mondom, hogy fizessenek bármennyit, nem kell tőlük semmi, pláne nem egy üzleti jogviszony!
ONLécci-lécci, addig pedig hagy üljek nyugiba a monitorom előtt és a routerem mellett, amíg 99,999%-ban megkapom tőlük azt, amiért fizetek. Minden cégnél vannak ostoba dolgok, inkorrekt lépések, meg sz*arakodás - ez nem újdonság (Welcome to Hungaristan!). Nálunk is vannak olyan dolgok, amiket ha tudnának az Ügyfeleink (de nem tudnak, persze), akkor valószínűleg(?) sokan(?) nem jönnének többet hozzánk...
Ha ekkora a sz*r, miért csak lögybölitek? Miért nem tesztek valamit? A kifogás keresésen kívül, hogy miért nem tesztek semmit? Adjak tippeket??
OFF
Túl vagyok 2 munkaügyi peren, sikeresen! A 2 cégből az egyik azóta csődbe ment - részben nekem, illetve a bírósági döntésnek köszönhetően -, a másik meg vegetál...
ON[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2668 üzenetére
A szemét portfólió meghazudtol. Pfúj. Holnap első dolgom lesz jól alájuk rúgni. Biztos jó sok pénz tettek zsebre ezért a cikkért.
De most komolyan, mutass már valami konkrétumot, mert ez eddig csak egy szimpla üzletrontás, némi fröcsögéssel felöntve.
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2674 üzenetére
Munkaügy: én elmentem a Munkaügyi Bíróságra és beadtam egy fizetési meghagyás iránti kéremet.
Röviden: az ex-munkaadóm és annak könyvelője keverte a nettó sés bruttó fogalmakat (LOL!) az én hátrányomra. Összeszedtem minden papírt (munkaszerződés másolata, havi jelenléti ívek másolata, hiteles bankszámlakivonatok a számlavezető bankomtól - ebben ugye benne volt, hogy a cég munkabér címén mennyit utalt, szemben a munkaszerződésemben foglaltakkal és a beadvány, amiben leírtam, hogy ennyit kapok, de ennyit kellene és ez a különbözet, amivel szerintem nekem tartoznak + a kamatok).Erre a cég ugyanazt(!) a munkaszerződést is beadta, amit én is + írt és benyújtott még egy sima XLS-táblázatot(!!) hogy "háát aaaaaz neeeem úgy van": íme, ennyi pénzeket utaltak át nekem adott hónapokban. Tehát látható volt, hogy egyrészt ellentmondanak saját maguknak és egy sima XLS táblázat (aláírás, pontos dátumok, céges bélyegző, könyvelő szoftver megnevezése nélkül) azért nem igen tud hiteltérdemlő lenni - a bíróság meg simán körbe röhögte őket.
Ha többen vagytok (4-5-8-15 fő akár), akiknek van vér a pucájukban és nem futamodik meg később sem, akkor közösen menjetek ügyvédhez, mondjuk hétfőn. Szvsz a bíróság másként kezel egyedi, mint csoportos eseteket. A lényeg, hogy ne higyjetek el semmit, amit a cég mond nektek, hanem mindenről legyen aláírt, bélyegzett papír, dokumentum. (pl. ha nem kaptok időben fizut, vagy valami igazolhatóan eltér a munkaszerződésben vállaltaktól).
http://adozona.hu/archive/20110607_fizetesi_meghagyas
A tőzsdei állapotra meg azt mondták hozzáértők(?), hogy azért ilyen, mert a kormány belengette az internetadó tervezetet...
[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
Én nem vettem észre semmit.
Nem lehet, hogy valójában csak hétfőn kerülünk át (az lesz az első novemberi munkanap)?| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Klikodesh #2693 üzenetére
Totális a káosz, ahogy látom - még most, az (állítólagos) átadás után is.
Van, akinek zalaszam.hu-ra, van, akinek 3c-telekom.hu-ra változott az ADSL felhasználóneve... de vajon miért?Persze, a Vidanet.hu-n semmi, azaz SEMMI új információ nincs fent erről.
Én a Vidanet-től nem kaptam eddig semmit, hogy "helló, szia, üdv Minálunk", vagy valami hasonló... KÍváncsi vagyok, hogy a novemberi számla hogyan és miként fog megérkezni?!A btel.hu-n a lakossági ADSL menüpont és a rendelési lehetőség továbbra is ugyanúgy ott szerepel a kínálatban, mint korábban. De minek?
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz benderlog #2698 üzenetére
Egy tipp: indítsd újra az ADSL modemet és amíg áram nélkül van, köss rá egy notit/pc-t valamelyik LAN-ra és miután bebootolt és felépítette a kapcsolatot a modem, egy böngészőt nyitva próbálj egy weboldalt megnyitni.
Elméletileg látnod kellene már az általam is említett weboldalt, rajta az új account-oddal... vagy nem. Próba cseresznye.
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
Az SMTP vaj' mire változhatott?
A 'mail.businesstel.hu' mátol nem megy... nálam legalább is.| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
Akkor ennek itt és most VÉGE, jól értem?!
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
Figyelemre méltó a mai árfolyam: http://bet.hu/magyar_egyeb/dinportl/companyprofile?security=7526 (125 Ft -> 110 Ft)
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2755 üzenetére
Ez remek.
Tehát nov. 4-én bedobják, hogy nov. 7-ig megérkezik az orosz pénz, hurrá, minden szép és jó lesz.Ehhez képeset nov. 12-én nem veszi fel senki a telefont a BTel-nél, nincs élő és telefonos üfsz, az e-mailekre nem válaszolnak, egyetlen szerverük sem érhető el ... és 15 Ft-ot zuhan a részvény a nyitási utáni 45 percben a BÉT-en. Többeknek nincs élő ADSL kapcsolata...
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
Jelentem a prémium kategóriás BTEL részvény már "csak" 109 Ft (12,8%-os esés mára).
[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz radio100jozs #2764 üzenetére
Akkor a cég utolsó műszaki berendezését is áramtalanították...
Most már kimondhatjuk?
Ááá, inkább meghagyom Drenadar-nak a lehetőséget.[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
Esetedben szerintem vis maior helyzetként is értékelhető a dolgok jelen állása: előre nem látott kényszerítő körülmény, elháríthatatlan akadály, ami meggátol valamely kötelezettség elvégzésében.
Szerintem nyugodtan kezdeményezz váltást, 24-48 órán belül úgy is fix lesz, hogy nekik annyi, más szolgáltatók pedig örülni fognak az új ügyfeleknek.
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz PapírVilla #2769 üzenetére
Van az a pia mennyiség, amiben fogadni mernék veled, hogy 72 óra múlva (ebből már 19 óra letelt!) sem lesz 0-nál több szerverük online.
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2752 üzenetére
Olyan nem lehet-e, hogy kicsi elszámolták magukat?
És mikor látták, hogy ebből nem jöhetnek ki jól ebből (okt. vége), akkor fogták eltűnősre a dolgot egy kis csavarral (orosz befektető), és vissza sem nézve hagyták összedőlni, ami még megvolt? Azaz az utolsó pillanatig azt a látszatot akarták kelteni, hogy itt minden a legnagyobb rendben van, közben meg....| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz PapírVilla #2773 üzenetére
Szóval:
- telefonos üfsz elérhetetlen napok óta,
- személyes üfsz zárva (talán nem mától, hanem már hétfő óta?),
- e-mailekre nem válszolnap napok (hetek) óta,
- egyetlen szerverük sem működik kb. tegnap 5 óta.Azaz sem élőben, sem élőszóban, sem elektronikusan nem elérhető a szolgáltatód.
Nincs backup site, nincs közlemény, nincs sajtókommüniké, nem tudsz elérni egyetlen egy embert, alkalmazottat, portás bácsit, takarító nénit a cégnél ... tehát nincs semmi. Nincs SEMMI - szó szerint.| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz PapírVilla #2769 üzenetére
Hibajavítás... persze.
A hwsw szerint: "Lapunk birtokába került, nem hivatalos információk szerint a mai általános műszaki leállás legfőbb oka, hogy a BTel nem fizette ki fennálló tartozásait a BIF Zrt-nek, a cég szervereinek áramellátását így egyszerűen megszüntették a Victor Hugo utcában."
Jó nagy és régi lehet az a tartozás, ha BIF egyszer csak lenyomta a kapcsolót.
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz PapírVilla #2780 üzenetére
Ha egy kis szerencséd van, akkor 24 óra múlva az új helyen már megint mehetnek a domain-jeid.
A privát adataid kiadását pedig - szerintem - hivatalos úton, levélben kérheted.
De még ma írd meg, mert a tartozások fejében a szerverpark egy részétől is megválhat a BTEL és a végrehajtót és az új tulajt nem biztos, hogy érdekelni fogja, hogy kinek milyen fontos/nem fontos cucca van a szervereken.| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
Pletykák szerint a BÉT-en (valamiért) egyre többen kínálják eladásra BTEL-es részvényeiket...
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz PapírVilla #2787 üzenetére
Pihi.
Ha frissítetted a DNS-rekordokat, akkor már csak várni tudsz.
Vagy gmail-es fiokról küldesz egy körlevelet az érintetteknek, hogy kényszerpihi van. (én ez utóbbi lépést már csak pr-szempontból is megtenném)Később pedig - egy jó ügyvéddel a hátad mögött és ha látod értelmét - beperelheted a BTel-t a mulasztásuk által okozott kárért.
| regular IT guy |
-
-
Deller2010
tag
Ha már felhívták rá a figyelmem, akkor posztolom itt is a linket, jobb, ha minél több helyen ott van:
http://www.portfolio.hu/vallalatok/telekom/regen_kamuzott_magyar_ceg_ekkorat.206365.html"Egyre durvább a BTel sztori. A magyar tőzsdén jegyzett botránycégről most éppen az derült ki, hogy hamis a tavalyi éves beszámolóhoz csatolt könyvvizsgálói jelentés. Egyszerűen odabiggyesztették a jelentésre a könyvvizsgáló nevét. Botrány."
"A BTel 2013-as IFRS szerinti éves beszámolójához csatolt könyvvizsgálói jelentést valószínűleg meghamisították, ez a jelentés tartalmazza a könyvvizsgáló nevét, de a dokumentumot nem ő bocsátotta ki
A BTel a hiányzó független könyvvizsgálói jelentés helyett ténylegesen hamis független könyvvizsgálói jelentést tett közzé"Akkor ha ez így van, mit a tököt keresnek még mindig a tőzsdén??
És a cégvezetés mostanra miért nem összebilincselt kézzel magyarázza a bizonyítványt a rendőrségen?| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2861 üzenetére
Csak itt, csak most, csak neked
http://bet.hu/newkibdata/118129867/BTEL_rendk_v_li_k_zlem_ny_2014._11._13..pdf
"A kiszolgálást érintő leállás, annak alapjául szolgáló szerződés módosításának és pénzügyi teljesítésének átfutási ideje miatt következett be, melyet a Társaság a lehetőségeihez mérten gyorsan és hatékonyan kezelte le."
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz kovpeti #2867 üzenetére
"Most akkor én csakúgy lógok a levegőben?"
Igen, a levegőbő' veszi ki a zinternettet.
Na, a viccet félre téve: http://www.t-home.hu/lakossagi/segitunk/hasznos_tudnivalok/adsl_tesztszerver
Csináld meg a tesztet, majd hívd a 1412-t (a teszt során kapott egyedi mérési-azonosítót jegyezd le). Szerintem a T segíteni fog megmondani, hogy a te végpontod melyik ISP-hez tartozik.
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
Igen, de valószínűnek tartom, hogy az infrastruktúrát (egykor a Btel-nek) bérbe adó T azért napra készebb információval rendelkezik, mint a speedtest.net... ezért is javasoltam neki az ADSL Teszt Szervert.
A Btel domainjeinek, IP-inek is utána kerestem tegnap és találtam olyan külföldi weboldalt, ahol október 21-i és 23-i állapot volt a legfrissebb...
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
"egyébként az xprime egy vicc, véleményem szerint. Régen lejárt akciók, háborgó hirdetők , kb 8-10 hirdetés..."
http://www.btel.hu/hirek/345 - pedig állítólag hatttalmaaas "siker"!
Amúgy - én legalább is - elég keveset tudunk erről a varázslatos és nagyon jól profitáló szolgáltatásról.
Pér mondatban elmesélhetnéd a működését (mennyivel másabb vele a böngészés, mint a "normál" netezés), milyen is a gyakorlatban, stb, stb.| regular IT guy |
-
-
Deller2010
tag
válasz radio100jozs #2895 üzenetére
Ez igen!
A magam példáját ismerve, mire a végrehajtó összekapja magát és kilátogat a cég székhelyére, a naptár 2015. februárt/márciust fog mutatni...
De ne legyen igazam!| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
Mivel ez a btel-es főtopik, bemásolom FireKeeper hozzászólását egy másik topikból:
"van saját hálózatuk, Kecsón ill vidéken (tudom, mert egy rövid ideig náluk melóztam, egy-két végpontot mi lőttünk be), leginkább mikrós linkekkel operálnak, ingyenes frekin, kommersz eszközökkel, vicc az egész.
bp-n, meg gondolom néhány egyéb helyen is, már meglévő kis szolgáltató hálózatát vették át, szóval nem hiszem h van backup, max ha egy másik szolgáltató átveszi tőlük.
egyébként amatőr egy banda nagyon, pedig alapvetően ez lehetett volna egy fasza jól jövedelmező cég is. csak az ügyvezetők (Takács tesók) szakmailag nincsenek épp a helyzet magaslatán, és valószínűleg jobban érdekelte őket hogy mennyi pénzt lehet kiszipolyozni saját használatra, mint hogy mennyit/hogy lehetne ügyesen visszaforgatni...
ami befektetési pénzt meg kaptak, mikor tőzsdére mentek, meg akiktől kapták... nem csodálkoznék rajta ha csőd esetén feltűnne az irodánál néhány sötétített ablakos kocsi meg néhány uzis ukrán/orosz maffiózó és példát statuálnának."
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
Embörök! Naaagy levegő, és: megérkezett a BTEL harmadik negyedéves jelentése! FIGYELEM! A nyugalom megzavarására alkalmas tartalom! Itt-ott nyomokban már (erősen) negatív értékeket tartalmaz.
Ajánlom mindenki szíves figyelmébe.
Aztán 2015. februárban majd össze kell hasonlítani a 2014Q4-gyel és lehet "gyönyörködni"...| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2919 üzenetére
Sok kommentárt nem fűznék ehhez, olvassátok.
Összezuhant a magyar botránycég
"A vállalat árbevétele összezuhant, a harmadik negyedévben csupán 450 millió forint volt, külföldi bevételei gyakorlatilag nem voltak a vállalatnak. Az XPrime (akár ingyenes internetet ígérő szolgáltatás) franchise jogainak értékesítéséből az első 2 negyedévben 805 millió forint származott, a harmadik negyedévben viszont külföldről már nem jött bevétel, a hazai bevétel is összeesett. Nagyrészt a jelentősen eső bevételek miatt a BTel már üzemi szinten is veszteséges volt, az üzemi eredmény 167 millió forint mínusz volt, EBITDA szinten közel 18 millió forint volt a veszteség. A negyedéves veszteség közel 600 millió forint volt, ennek oka az üzemi veszteségen felül a pénzügyi műveletek eredménye soron keletkezett 425 millió forintos veszteség.
(..)
Szeptember végén a hosszú lejáratú kötelezettségek között közel 1 milliárd forint névértékű forintos és szintén közel 1 milliárd forint értékű eurós kötvénytartozást tartott nyilván a BTel, a rövid lejáratú kötelezettségek között 894 millió forint kötvénytartozás szerepelt, vagyis szeptember végén több mint 3 milliárd forint kötvénytartozása volt a cégnek.A harmadik negyedévben 6,5 milliárd forintra nőtt a követelésállomány. Ezen belül a vevőkövetelés 4,4 milliárd forintra hízott: itt arról van szó, hogy a vállalat tavaly és idén, részben az XPrime projekttel kapcsolatban kiszámlázott bevételeket, de ezeket szeptember végéig nem egyenlítették ki. A kapcsolt vállalkozásokkal szembeni követelések (2 leányvállalatnak, az XPrime Saleshouse Kft-nek és a BTEL Technologies Kft-nek nyújtott kölcsönök) 517 millió forintot, a váltókövetelések (három régi partner váltójának elfogadása) 439 millió forintot tettek ki.
Szeptember végén a készpénz és az értékpapírok állománya összesen 172 millió forintot tett ki.
A Kilátások című fejezetbe a korábbi negyedévekhez hasonló optimista lózungok (dinamizmus, tapasztalatok, növekedés, referenciák, hatékony struktúra stb.) kerültek, a "társaság továbbra is a jól megtervezett stratégiája mentén halad" rész a kötvényesek elmaradt kifizetése, a befektetőkkel folyatott (önkéntes) kommunikáció szinte teljes hiánya, az MNB és a BÉT bírságai tükrében nehezen értelmezhető.
Az igazgatótanács október 31-i ülésén egy átmenetei menedzsment működéséről döntött, és felhatalmazta a BTel elnök-vezérigazgatóját, Takács Krisztiánt, hogy készítse elő a társaság szervezeti átalakítását. Sokan úgy gondolták, hogy Rahimkulov tőkeemelését követően Takácsot eltávolították a cég vezetéséből, a gyorsjelentésben található nyilatkozat (a jelentés adatai és állításai a valóságnak megfelelnek) alatt azonban a korábbi beszámolókhoz hasonlóan még mindig Takács Krisztián elnök-vezérigazgató neve szerepel"
A portfolio.hu véleménye a fentiekről:
"A vállalat bevételei összeestek, külföldről egyáltalán nem érkezik árbevétel, és az előző negyedévek magas bevételei is megkérdőjelezhetők, a tavaly és idén kiszámlázott bevételek nagy részét ugyanis szeptember végéig nem egyenlítették ki. Ebből a szempontból hasznos lenne egy cash-flow kimutatás, ilyet azonban a vállalat sem az éves, sem a negyedéves jelentésekben nem tesz közzé.A gyorsjelentésből nem kaptunk választ arra, hogy mi hozhat fordulatot a cég bevételeiben, a kilátásokkal, a megváltóként kezelt XPrime jövőjével kapcsolatban vagy csak a korábbi gyorsjelentésekből kimásolt általánosságok, vagy újabb lózungok jelentek meg.
A társaságnak szeptember végén még mindig brutális kötvénytartozása állt fent, és mivel a bevételekből láthatóan nem sikerül kitermelni a lejáró kötvények visszafizetését a BTel újabb kötvénykibocsátásokat hajt végre, zártkörű kötvénykibocsátást még október végén is tartottak.
A gyorsjelentésből az is kiderült, hogy néhány napja még mindig Takács Krisztián volt a társaság elnök-vezérigazgatója (amennyiben a dokumentum a 2013-as éves beszámoló könyvvizsgálói jelentésével ellentétben nem hamis), ez megcáfolja azokat a vélekedéseket, miszerint Takács Krisztiánt eltávolították a cég vezetéséből."
Van kérdés?
| regular IT guy |
Új hozzászólás Aktív témák
- EVGA RTX 3070 8GB GDDR6 FTW3 ULTRA GAMING Eladó! 125.000.-
- MICROSOFT XBOX SERIES X - EXTRÁKKAL
- ASUS X409FL - ezüst 14"iPS FHD, i5-8265, 16ddr4/256 nvme, nVIDIA MX250-2 Magyar-LED, type-C SZLA+GAR
- Apple iPad Pro 12.9 2022 128GB, asztroszürke (GPS, Paperlike tok +fólia): iCentre gari 2027.02.23-ig
- Precision 5540 15.6" FHD IPS i7-9850H T1000 16GB 512GB NVMe magyarított vbill gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen