- Béta iOS-t használók topikja
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Bittorrent topik
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Linux kezdőknek
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz
totyika93 #46351 üzenetére
pontosan ez a probléma
(#46352) kissusuly
ZF 6HP19 van rajta. Maga a váltó jó mai szemmel egy picit lassú de fel lehet szoftveresen javítani a váltót váltási idők stb az alaphoz képest kb dupla olyan gyorsan vált sebességet / reagál mint előtte de még úgy is elmarad a 2 generációs 6HP váltási / reakció idejétől. Leginkább a turbina szokott tönkre menni meg a siklócsapágyak elkopnak... Ha turbina felújításkor ki vannak cserélve ezek a csapágyak is illetve különböző tömítések mellé akkor elég sokáig jó lehet utána. Lamellákra nem jellemző,hogy szarrá kopjanak főleg nem egy "gyenge" M54 30i motor alatt mivel a teljesítmény kevés a nyomaték meg alacsony hozzá... Igazából olajat kell cserélni benne mindig és meghálálja...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz
totyika93 #49512 üzenetére
mi értelme lenne a B22-re felrakni bármi mást mikor a 20i-25i szívósor / befecskendezők ugyan az.???????? Egy remap amin érdemes elgondolkodni másnak nincs értelme ezen a motoron.... ( Ha nagyon bele akarsz menni 6 leömlő de ez a motor alapból nem a legjobb konstrukció) 25i 30i lényegesen jobbak.
(#49502) Drago1
Tudok coolert raktam már F30-ra nagyobbat.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
-
válasz
totyika93 #51209 üzenetére
Szerintem tele vannak a bontók ilyen üveggel, amit ők vágtak ki és nem robbant be (egyébként sem befelé, hanem kifelé robban, ha robban). Nekem anno jó régen volt egy Toyota Carina II-esem, amin Apámmal szélvédőt cseréltünk otthon a garázsban. Kivágtuk, letakarítottuk, beragasztottuk az újat. Nem ördöngősség. Egy komplett ragasztott szélvédő cserének a munkadíja 10-15e forint körül mozog egy mezei szélvédősnél, szóval nem nagy szám.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz
totyika93 #53911 üzenetére
Ha magad csinálod, akkor kb. 20-30e egy minőségi javítókészlet, és még 10e egy teljes szelepfedéltömítés. Ebben nincs benne sem új szolenoid, sem veztengely-jeladó, de azokra általában szükség sincs. Kell hozzá kb. 2-3 munkaóra attól függően, hogy mennyire takarítod el a VANOS-t összerakás előtt. Számlásan szerintem ez olyan 60-80e lehet, de ez csak tipp.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kés topik
- Milyen processzort vegyek?
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Béta iOS-t használók topikja
- Elemlámpa, zseblámpa
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó