- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Simivok #30813 üzenetére
2007-2010-ig volt szériabetegség a láncszakadás. 2010 után javítottak rajta így ha volt rajta cserélve lánc akkor többet nem kellene cserélni. De hivatalosan az alap láncproblémát se ismerték el soha... Ha rendesen megcsinálták akkor ki van cserélve mindkét lánc és akkor nincs probléma ha nem akkor csak a fölső láncot cserélték.... Akkor pedig az alsó szakadhat... Egyébként ha nem lett volna cserélve akkor azt mondanám ezeknél 2007-2010-es kocsiknál 150E Km után el kell dobni 150E Lm fölött egyre nagyobb a valószínűség a szakadásra. Volt ügyfél akinek 170E Km- nél szakadt volt akinek 250E Km-nél És ezek mind első tulajos kocsik voltak így a Km és minden egyéb is biztos Pl itt egy régi albumom [link] Szemmel lehet látni,hogy vastagabb az új "javított kiadású"lánc
(#30820) BMW001
A "sima" is jó bele mert azt is lehet mindkettőbe használni de ha már ilyet rakunk bele akkor TD-t . Igen
(#30821) erikke17
Szerintem attól nem fog megjavulni de megpróbálhatod. Mondom látnom kéne,hogy többet mondjak. Igen vicc a 30E Km de a még viccesebbek a Lifetime olajok Azoktól is kivagyok.... Nincs Lifetime olaj és nincs olyan motorolaj sem aminek jót tesz a 30E Km.... el lehet menni 50E Km-et is nem mondom de a motor nem fogja díjazni Viccet félretéve Max 15E Km-et bír a olaj igazság szerint. De ha esetleg jobban tolod jobban melegszik vagy bármi akkor simán az ideális olajcsere 10-12E Km
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz Simivok #30822 üzenetére
ha tényleg 150 van benne és ismert a karbantartási ciklusa, akkor a láncon kívül semmi.
Futóműre érdemes ránézni, lengőkarokra, gátlókra. A turbó, injektor lehet nagyobb kiadás, de 150 ezernél ezek még nem szabadna előjönniük, kivéve ha ütve-vágva voltak.
érdemes persze állapotfelmérni, még ha mindent tudsz is róla, mert ha mégis van valami kezdődő baj már most képet kaphatsz róla
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Simivok #45801 üzenetére
Annyira jó mint amennyire egy 3 hengeres motor jó lehet..... 3 hengeres motorra azt mondani,hogy jó elég szubjektív dolog... Lehet vele közlekedni..... 16i 18i ugyan az csak a 16i szoftveresen butítva van. Fiatal motorok ezekkel nem hosszútávú utakat tesznek meg az emberek így sok Km nincs is bennük.... 150E Km-ig nem hinném,hogy aggódni kellene 150E Km feletti futással meg alig van jelenleg ilyen motoros autó....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen