Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SpeedR

    őstag

    válasz VR6-Fan #7349 üzenetére

    Száraz, tiszta, pormentes aszfaltos versenypályáról beszélek. Itt a 2WD-vel a profik jobb időket mennek mint AWD-vel. A nagyon erős autók (500-600+ le) esetén talán már jelent valami előnyt az AWD, mert két keréken nehezebb lerakni azt a sok pacit.
    Nyliván a 4x4 az aszfalton kívül minden más felületen előnyt élvez, ezt senki nem vitatja. Az Audi is főként a rallyban jeleskedett ha jól tudom, mivel itt tudta legjobban kihasználni az összkerékhajtás előnyeit.

    (#7350) E-Max
    Miért, BMW-ből nincs 4x4-es? :DDD
    Egyébként igazad van a 4x4 sok esetben bolondbiztosabb, ezt nem vitatom. Abban a hozzászólásban az AWD-t, mint "nyűg"-öt úgy értettem, hogy autópályán már gátolja a jobb gyorsulást. Vess egy pillantást a bmw.de-n a sima és az xdrive-os BMW-k rugalmasságára.

Új hozzászólás Aktív témák