Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz kardkovacsi #71391 üzenetére

    Ezek csak a mesék az ilyen váltó beállítás és többi szarság. Egy M2 / M3 Audi S7 AMG mercinél M140i stb autónál milyen váltóbeállítás meg a többiről beszész? Nem úgy vannak hangolva,hogy szarul menjenek :) Senkit nem mértem le az utcán de nem is 10-20 éves autókról beszélek hanem fiatal kocsikról. A pados mérést meg hagyjuk leszarom,hogy padon mit mutat ( amit rendszerint oda csalnak el vagy mérnek ahova akarnak.. És itthon több helyen nem mérnek egyszerűen jól.) Egy dolog nem hazudik az idő amit fut 100-200-on vagy épp 402m-en erre van dragy-m és mérem és az ügyfeleknek is :) . amit a Dragy mutat azt nem tudod elcsalni az pontosan megmutatja mennyi az annyi.... Ha nem számítana a nyomaték nem verném el gyorsulásban a papíron ugyan olyan erős M3-at ami még könnyebb is... Vagy épp egy M2-őt vagy bármi mást. Hiába van gen2 6HP28-am XHP-val akkor se vált annyira gyorsan mint egy DKG vagy 8HP váltó. Az áttétel se rövid az enyém alatt most akarok még hosszabbat berakni amúgy is. Nincs nagyon mit levezetnem a tények az utcán azt mutatják,hogy működik amit leírtam :) Elég régóta járok ki az éjszakába és találkozok mindenféle autóval,hogy tudjam mit beszélek de vezesd le nekem,hogy miért nem van úgy ahogy én mondom :) 1800KG a súlya a kocsimnak üresen mérlegen mert ,hogy oda is elvittem.

    100-200 9,72s corrected
    200-250 9,79s

    GPS dragy 293-at mentem vele de nem ott van a vége csak nem akartak kimenni a belsőből és fékezni kellett valahol 300 felett van a vége 305-310.
    De nézd meg mennyit csal az óra az M5-ben a dragy-hoz képest :)
    Igaz E61 de M5 507le keseredéssel megy talán valós 300-at de gyorsabb nekem a 100-200 200-250-em is meg úgy minden. Ha fent lesz a nagy hibrid akkor úgy fog menni mint egy jobb E60 M5

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák