- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Milyen routert?
- Mozilla Firefox
- ASUS routerek
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
Azért ha teszel be új rugót és lengéscsillapítót, az picit fog változni ahogy telik az idő... ha gyári és nem sport változatról van szó... nálam a hétköznapi használatú kocsinál legalább is ez volt a tapasztalat... előszőr kifejezetten magasan volt a kocsi, de pár hét alatt ez a feszesség normalizálódott.
-
cOxeR
Ármester
válasz chess001 #40229 üzenetére
Kiderül. Több z4 fórumban írtak tapasztalatokat és ez volt aminél még közútra alkalmas komfortot írtak, picit az m futómű alá ültet, viszont annál keményebb, a sok km-es m-esekben is erre váltanak, az ár miatt.
A B16 helyett már kint airride van inkább... a közelítő ár meg az univerzális használat miatt.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz chess001 #40236 üzenetére
Ja úgy... de azzal pont elcseszed az értelmet közútra.
B16-hoz van egy gyári “kulcs” és menetes megoldással tudod allitani egyenként az összeset, igazából menetes a külső fele és két ellenkező menetű anya tartja a magasságot, egyik állít másik rögzít. (YT-on találsz ilyet biztos ahogy állítják)
Nincs róla rossz vélemény, csak túl kemény... ahhoz olyan ut kell, azaz pálya.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz chess001 #40241 üzenetére
Nem azért, de ennek mennyire van racionalitás alapja?
Ha valaki pályakocsit akar, akkor azt épít, ha valaki időnként kijár egy pályára annak meg úgy sem az fog számítani és csak kis százalékban fog tekergetni jobbra balra mindent. Legalább is én ezt a gondolatmenetet tartom logikusnak, a saját fejemmel gondolkozva.
Persze ez pénztárca kérdése is... -
cOxeR
Ármester
válasz steven84 #40266 üzenetére
Azért ezek az alkuszok is szemetek... nekem pl minden kedvezményt kiírtak, majd mikor megrendeltem visszahív a biztosító, hogy ez nem annyi... mert ez meg az meg amaz kis pontnak kell meg megfelelni...
Szóval a körültekintést nem uszod meg.
Nekem AEGON van amugy, lakásra, kocsikra. -
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #40313 üzenetére
Jövő hétre terveztem, de vasárnap már volt egy velencei tó nyitott tetővel, szar lesz megint ha esni fog a hó.
-
cOxeR
Ármester
Kezd emelkedni a benzines autóim ára.
-
cOxeR
Ármester
Nekem leszedték a fejem, a felnis topikban, mert belső elhelyezkedéshez igazítva számoltam ET-t a gyárinál szélesebb J számú felnikhez... vége a világnak. Tudnám, aki ugyanilyen kocsira, még 1-1,5J-vel szélesebb felnit tesz (mint amit én vettem), az mennyire rágódik ezen...
(#40441) BMW001
Mondjuk az tény, hogy az ültetés, meg a 21" az másként néz ki, én se vállaltam be a 19"-t... pedig elég sokan azt tesznek.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #40545 üzenetére
Ez nem így van azért... nagyon sokan mennek napi 60-100km-t oda vissza a munkahelyükre, ehhez azért combos hibrid kell"ene".
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #40547 üzenetére
No persze nem a városba... de azért a nullás külső vonaláról indulva sokan járnak ennyit oda vissza.
Rossz esetbe teljesen át a városon, jó esetben sokat a nulláson és keveset bent.
Viszont pont ilyen ingázókból van nagyon nagyon sok... akik a budai villákban "tengenek", többnyire nem a napi bejárású vállalkozók. -
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #40618 üzenetére
AMTS-en volt kint valaki? Talán visszatérünk a mederbe.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz MPowerPH #40641 üzenetére
A gyártó az elvileg refurb felniket ad el, azt látom az oldalon, hogy 12 hó gari van a felületre.
First, the wheel is placed into the oven for the preheating process. After this new powder primer is applied - After the powder is applied the wheels go back into the oven for the curing process. - After the curing process, the wheels are allowed to cool down slightly before the colour application and powder coat clear lacquer. -The wheels are then taken placed back into the oven to harden the coatings and ensure a full cure.
-
-
cOxeR
Ármester
válasz Skimaster #40689 üzenetére
Körben 46? Ezt hol láttad? Mikori évjárat, mert én sehol nem látok körben 46-os ET-t.
Ha meg van egy 9J széles felnid, ami ráadásul beljebb is ül, mint a gyári, akkor simán lehet ilyen gondod.Diameter: 17 — 21
Width: 7.5 — 8.5
Offset: 32 — 43
Sehol nincs itt 46, ha ennyire tág tekintetbe nézed se. -
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #40767 üzenetére
Én imádom a Bi-Xenon-t a Z4-be... de sokat számít, mihez viszonyítod...
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #40770 üzenetére
Miért nem rendelsz eBay-ről?
-
cOxeR
Ármester
(#40808) CharlieDrop
Reklám helye: [link](#40809) Möhe
Tényleg, kérek egy kis kedvezményt a képekért cserébe.
Amúgy nagyon szép lett az új felnijük is...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen