Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Highend55 #50767 üzenetére

    Nem szar lámpa csak simán LCI.... a sima xenon LCI-be sima izzót raktak a LED-es lámpa már más.... Mondjuk ha tönkremegy nem mind1,hogy egy LED-es modult kell venned 80K-ért vagy egy izzót foglalattal 10K-ért....

    (#50751) NoZoli

    Egy ilyen művelet ~ 1,5M de ugye itt van pár olyan tétel amit alap esetben nem kellene cserélni és rohadt drága... Pl klíma kompresszor és a hozzá tartozó szárítószűrő+ töltés / vízhűtő / Főtengely szíjtárcsa ( Gyakorlatilag a legdrágább szíjtárcsa ezen a típuson van ) összes görgő szíj stb....

    (#50753) MoP_FX 57

    100E Km-nél olyan sok dolgot talán nem kell cserélni.... Hűtőkazetta takarítás szívósor ellenőrzés EGR takarítás váltó olaj csere / diffi olaj csere ilyesmi. Ezen a motoron 200E Km után voltak esedékesek ezek a dolgok: [link]

    (#50744) PRO_KoRa

    N52B25-öt nem ajánlom. Probléma szokott lenne a hengerfej olajjáratokkal és nem is egy erős motor. a B30 a legjobb / legkevésbé nyűgösebb motor. Erős könnyen kihozható még belőle plusz teljesítmény Az N53B30 is hasonlóan jó mint az N52B30 de mivel közvetlen befecskendezéses ezért annyival komplikáltabb a dolog,hogy hengerfej szívójáratot kell takarítani minden ~100E Km után. Illetve nyűgösebbek lehetnek a nagynyomású injektorok / nagynyomású pumpa. Egyébként ez is egy jó / erős motor és szintén könnyen kihozható belőle még egy kis plusz. Ha megfelelően karban van tartva jó az N53 is.

    (#50733) negro

    Ezek a személyes tapasztalatok ( és nem csak nekem hanem más ismerősöknek / szerelőknek stb ) ...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák