Keresés

Aktív témák

  • kano

    nagyúr

    Ezek tényleg ennyire dilettánsak?
    Felhívtam a BM ügyfélszolgálatát és 8 perc alatt nem sikerült megondaniuk, hogy hogyan áll a márkaváltási kérelmem. Egyáltalán azt sem tudta, hogy mi az a márkaváltás, állandóan számhordozást említett. 8 perc után visszavette a vonalat és azt mondta, hogy még kéri a türelmemet...
    Letettem...
    Ez egy vicc... Úgy érzem rossz lóra tettem. Ahogy szokták mondani sz@rt a f*sra cseréltem.
    Le lehet állítani ezt a márkaváltási kérelmet?

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

  • kano

    nagyúr

    válasz club1 #777 üzenetére

    Úg yérzem, hogy az összes "szolgáltató" egy vicc. Csak tudnám, hogy akkor miért is fizetek, ha nincs ügyfélszolgálat sem, a percdíjak 3-4x-esek az EU-hoz képest, stb.
    Na mindegy. Le kell lépni ebből az országból, mert ennek, itt, így vége...

    [ Szerkesztve ]

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

  • kano

    nagyúr

    válasz Iomega #781 üzenetére

    Az lett volna a csúcs, ha egy sima belépésnél sem menne minden simán.

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

  • kano

    nagyúr

    válasz 1430 #787 üzenetére

    Akkor ez lesz az. Először érdeklődtem.

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

  • kano

    nagyúr

    válasz kano #788 üzenetére

    Ma hozta volna a futár a simkártyát. Természetesen rossz címre vitte. :W :W Meg volt adva egy kiszállítási cím és egy állandó lakcím, természetesen az állandó lakcímre küldték és nem a kiszállítási címre. :C
    Mi jöhet még???

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

  • kano

    nagyúr

    válasz Iomega #791 üzenetére

    De akkor minek van ott a szállítási cím? H*lye banda...

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

  • kano

    nagyúr

    Sziasztok!

    Leírom a történetet, hátha valaki nyer vele.
    Volt egy számom a Blue mobilenál. Hordozni akartam a Vodához, így megkérdeztem, hogy van-e mód arra , hogy a rajta lévő 2800 Ft-ot visszakapjam. Elsőre azt mondták, hogy nincs. Második hívásra azt mondta az ügyfélszolga, hogy persze, csak először meg kell szűnnie náluk a számomnak és utána igényelni kell a rajta ragadt összeget. Írásban is kértem, hogy erősítsék ezt meg az ügyfélszolgálatuktól. Leírták és még linket is küldtek ahol a hordozás után intézhetem a dolgot.
    Megtörtént a hordozás, gondoltam akkor kitöltöm a linken lévő űrlapot. A legnagyobb meglepetésemre hibával elszállt a dolog, mert azt írta, hogy a szám nem pre-paid. Ügyfélszolgálat felhív és kérdezem, hogy akkor most mi van. Frappáns válasz: Ja, azt nem kaphatom vissza mer már náluk megszűnt a számom és csak élőre lehetett volna visszaigényelni." Mondom, hogy rendben van de akkor miért adták írásba, hogy előbb el kell hordoznom? Erre 5 perc zene után inkább ígéri, hogy utánanéz és visszahív. Kb. 2-3 óra múlva vissza is hívott és azt mondta, hogy mindenben igazam volt és most akkor felvenne egy hiba jegyzőkönyvet (?), hogy az alapján visszautalhassák a pénzt. Felvette és meg kellett adnom egy számlaszámot. Kb. 3 hét múlva rákérdezek, hogy mégis mikor szándékoztak utalni, erre azt mondták, hogy ők már megpróbálták elutalni de nem tudták. :F Mondom, hogy ezt sajnos én nem tudom értelmezni.... Azt mondták, hogy technikai hiba miatt nem tudták elutalni és így postán fogom megkapni. Ok, csak küldjék mert nincs kedvem 2-3 hetente ezt figyelgetni.
    Várom, várom erre semmi.
    Megnézem a számlámat és láss csodát, kb 4-5 napja megérkezett az összeg.

    Szóval az a helyzet, hogy ennél t*ketlenebb és tudatlanabb ügyfélszolgálat nem nagyon van. Folyamatosan félretájékoztatnak és, ha nem kéred írásban is a dolgot simán átvernek.
    Katasztrófa sajnos.... :(((

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

  • kano

    nagyúr

    válasz 4Grider #5827 üzenetére

    Az lehet, de ez nem a töketlen üfsz miatt lett pozitív, hanem a blue szabályzata miatt.

    [ Szerkesztve ]

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

  • kano

    nagyúr

    válasz DS39 #5915 üzenetére

    Nálunk épp a Telekom aminek nagyon rossz a beltéri lefedettsége.

    bakbéka
    Központjukba? Ott egy nagy semmi van. Egy idős nénike csücsül ott minden nélkül és semmit nem tud segíteni, esetleg át tud venni 1-2 dokumentumot. Sajnos, ha ügyet kell intézni egy vicc a Blue.

    [ Szerkesztve ]

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

  • kano

    nagyúr

    Leírnám a tapasztalataimat az utolsó Blue kártyám kapcsán a szolgáltató ügyfélszolgálatáról.

    Röviden: katasztrófa.
    Részletesebben: Az utolsó kártyám is lejárt, így szeretném visszakapni az egyenlegemet róla (az első kártyámnál ez kb. 1,5 hónap után sikerült is). Tegnap próbálom kitölteni a webes formot, de a szokásos "Nem prepaid/MIX telefonszám" hibával elszáll (ezt már többször jeleztem nekik, legutóbb már azt írták vissza, hogy továbbítják az IT osztályuk felé kivizsgálásra a panaszt). Ok, gondoltam hívom az üfsz-t. Ott egy csaj azt mondta, hogy nem bír beazonosítani, mert nem a saját nevemen van a kártyám. :F Mondom neki, hogy ez lehetetlen, mert én vettem és én is aktiváltam telefonon keresztül a saját nevemre. Ő csak azt ismételgette, hogy nem bír azonosítani és így nem tehet semmit. Azt mondta, hogy menjek be egy Telekom üzletbe és ott majd azonosítanak. Kérdeztem tőle, hogy ez tuti, mert legutóbb elhajtottak, hogy semmi közük a Blue számokhoz és nem is látják azt a rendszerben. Azt mondta, hogy már más a rendszer és látják.
    Bementem a MOM-ba tegnap este és természetesen elhajtottak, hogy semmi közük a Bluehoz. Ugyan látta a fickó a telefonszámot, de egy 2015-ben lejárt számnak (a Telekom ismét kiadta a számot csak valószínűleg Blue körben). Este ismételten telefonos üfsz, csaj kapcsol kb. 5 perc után, mondom neki, hogy mi a helyzet, kéri az adatokat, azt mondja, hogy Ő látja, a nevemen is van a kártya (micsoda meglepetés), de Ő nem tudja, hogy milyen űrlapot kellene ehhez kitöltenie, töltsem ki weben. Mondom neki, hogy az nem működik (többször jeleztem már), kis zene után visszajön és azt mondta, hogy a help deskes kollégája azt javasolta, hogy töltsem ki weben vagy hívjam a Blue ügyfélszolgálatát. :Y :W Ezen a ponton már úgy gondoltam, hogy jobb lesz letenni a telefont, mert olyat mondok, hogy nem leszek rá büszke később. Nyeltem egyet és nagyon udvariasan felvilágosítottam, hogy most éppen a Blue ügyfélszolgálatával beszélnék, erre azt mondta, hogy éppen ezt mondta a kollégájának Ő is. :W Na itt elköszöntem tőle és mondtam, hogy inkább öngyilkos leszek, minthogy még 1x a T-nél fizessek elő bármire is.
    Most írtam egy e-mailt a mail címükre a hibával és a kéréssel, hogy legyenek kedvesek visszakérdezés nélkül a számlámra utalni a fentmaradó összeget a kártyámról.
    Ez valami hihetetlen. Hogy egy üfsz ennyire katasztrófa legyen....

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

Aktív témák