Új hozzászólás Aktív témák

  • gabber01

    addikt

    Kb. másfél hónapja vettem egy S21FE-t használtan és eddig minden ok volt. Ma reggel kiírta, hogy a Sim1-nek valami baja van és nincs szolgáltatás. Repülő mód oda–vissza, restart, kiszedtem, visszaraktam a Sim-et, semmi. Ugyanúgy nincs szolgáltatás, csak segélyhívás. Tehát a kártyát látja, bekéri a kódot is, csak nem kap rendes hálózatot. A sim2-ben minden oké egyelőre.
    Persze egyből arra gondoltam, hogy átbasztak és tiltotta a szolgáltató az IMEIt, de furcsálltam hogy csak az egyiket.

    Bementem Telekomba, semminek nem tudtak utánanézni..., de hogy ha esetleg szolgáltatói tiltásról lenne szó, akkor mind a két simet egyszerre tiltanák szerintük. Szóval inkább hw-es hibának gondolják. Ami eléggé kizárt, ha látja a kártyát a telefon és bekéri a pin-t, amit el is fogad... Nem az első eset, hogy Telekom üzletben lényegében semmit nem lehet elintézni.

    Közben hallottam olyat másik topikban, hogy a szolgáltató ilyen esetben csak a Sim1-t tiltja a szolgáltató a Sim2-t nem.

    Kérdés, hogy mit lehet ilyenkor csinálni, azon kívül hogy megkeresem az eladót, aki garanciát vállalt...

    Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.

Új hozzászólás Aktív témák