Új hozzászólás Aktív témák

  • Lite

    őstag

    válasz Speeedfire #59247 üzenetére

    Lehet, hogy ezért kapok itt a szakavatottabb emberektől és csak én vagyok süket, de...

    Ég és föld - ahogy én tapasztalom.

    Az egyik kocsiban Hanno PF830 van és Kicx 6020 az ajtóban. Tényleg lemegy mélyre, de valahogy az már abban az ajtóban nekem nem tetszik, ha nem vágom meg az alját. Nagyon kopogós, a szub kihagyhatatlan.
    (Pio 80 PRS + Mosconi One 130.4)

    A másikban STP Antirust S van és Sinus Live SL160 az ajtóban ([PiciPeti, teljesen életre kelt a cucc,miután az erősítőt állítgattam! :)). Papíron ez a középmély is lemegy 30 Hz-ig. Gyakorlatban biztos nem, de... Ha kikapcsoltam a szubot és alul levettem a vágást, gyönyörű mélyet adott. El sem akartam hinni, hogy ez tényleg az egyéni produkciója. Mióta rendesen preparált kocsijaim vannak, fel sem merült, hogy szub nélkül is van élet, de most először gondoltam arra, hogy bekötök egy combosabb erőt és ki is köthetem a szubot.
    (Pio X5900BT + Sinus Live SLA3505)

    A hangszórókábel ugyanolyan mindkét kocsiban, az rca-k egy szinten vannak kb. (szobai teszt alapján).
    Ezt a különbséget, a gyengébb rendszer javára, csakis a szigetelésnek tudom be. Ha valakinél lett volna lehetőségem anno meghallgatni, erre bőven áldozok. Most agyalhatok azon, hogy a Hanno-t hogyan lehet kivakarni a kocsiból és újracsinálni STP-vel. A súly is sokat számít - a zsanéroknak.

    Erre nyugodtan áldozz, bőven megéri!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák