- Aliexpress tapasztalatok
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- JavaScript topic
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Docker konténerizálás
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #26657 üzenetére
Nincs probléma a folyékony mosószerrel, öblítőt és "calgont" ne használj. A por alapú mosószer szintén mellőzendő. Mosás után alaposan öblítsd ki. Ha a szálak már nagyon elgörbültek, egy lágyabb szárú "köröm"kefe röstéivel kifésülheted óvatosan és olyan lesz, mint az új.
-
veterán
válasz MPowerPH #26657 üzenetére
Csinálhatod azzal is végül is, sokféle lehetőség van, csak az öblítőt hagyd ki.
(#26660) gyomordzsák
Karcher Nilfisk csak hogy 2 nagy márkát említsek. Van természetesen még sok lehetőség, van aki egyikre van aki a másikra esküszik, kinek melyik vált be.
Nekem a Karcher vált be a legjobban, most egy K7-et használok 160bar/600l ez tökéletesen jó minden ház körüli munkára, meg természetesen kocsihoz is. Ha Karcher mellett döntesz akkor minimum K5-öt vegyél.
Ha lenne rá sok pénzem akkor egy Kranzle gépet vennék, de ott aminek jó a teljesítménye az 300-400k-tól kezdődik.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #27264 üzenetére
Ezt a plecsnit sok mindenre rá lehet sütni Mi szükség a terepjáróra, erdőbe nem mész vele. Mi szükség egy sportautóra, ha az utca nem versenypálya. Miért vesz valaki német prémiumot, ha japán jobban bírja a strapát, vagy a koreai fele annyiért adja ugyanazt a felszereltséget. Szerintem mindenkinek megvan a saját érzelmi kötődése ahhoz amit vesz. Én is lehurrogtam az SUV-ket, aztán feltettem magamnak a kérdést, hogy miért mentem mindenhova a céges transittal, amikor ott volt a 250+ lóerős 2 ajtós sportkocsim. Mert utáltam a földön ülni, gyűlőltem hogy kirázza a vesémet és nem látok a forgalomban az előttem guruló autó hátsó kerekénél előrébb Majdnem vettem egy sedant utána (535i) de véletlen kipróbáltam egy SUV-t és azt mondtam ok, ez az amit keresek. Tökéletes útfekvés, belátom a forgalmat és nem a földön ülök, a kátyúk meg mintha nem is lennének. Most már nem vennék mást, csak hobbi autónak. Ízlések és pofonok, de részemről semmilyen státuszt nem szimbolizál, hogy SUV-ben ülök. De ahogy elnézem itt nyugaton a japán/koreai SUV-k terjedését, kötve hiszem, hogy ők is státusz szimbólunként vásárolnák. Egyszerűen kényelmesebb.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz MPowerPH #27261 üzenetére
Na akkor Bejelentkeztem egy 2017-es x5-el. Imádom. Habár amikor parkolni kell vagy megfordulni szűk helyen( ennek minden szűk) akkor utálom
De ahogy kolléga írta,iszonyat kényelmes. Nincs szinte út hiba. Elférsz benne, előre látsz a sorban úgy ahogy. Neked van elsőbbséged útszűkületben,mert mindig megadják.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
-
#00809728
törölt tag
válasz MPowerPH #27323 üzenetére
Hy...
Nem minden mosás után de ha áttőrőlgeted vele nem fogsz neki ártani max fogy az anyag.
Reload egy mosásnál ill. esőnélt azért többet kibír.Zsetonos mosó: azt kell még meg tudakolni viz vissza forgató rendszerrel rendelkezik vagy nem?
Ha igaz mekkora a szűrő benne ill. hány mikronos.300bar+ 10micronos cuccokkal olyan mintha homokszorást csinálnál....[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #27884 üzenetére
Nehéz mosás számot mondani. Ha nagyon ki akarod maxolni a reloadot, akkor 2 havonta feldobod, de szerintem bőven elég a 3. Én amúgy is azt mondom, ha karcmentesen akarod tartani az autód, akkor minél kevesebbszer érj hozzá. Egyszerűen nem létezik karcmentes ápolás, csak ha érintés mentes (de az sem garantált)
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #27998 üzenetére
Én inkább a munkafolyamatban, felhasznált anyagokban keresném a hibát. Elvileg ilyen nem történhet meg, ha rendesen előkészítették, kiégették, lakkozták. Akkor a lakkozott autókon sem lenne festék. Nálunk télen fél ujj vastagon áll minden autón a só, egyszerűen borzalmas szinten sóznak. Elmegyek a zsetonosba és már olyan szinten telitődnek a fitlerek (vagy ki is kötik) hogy sólével mosom le az autót. Ilyenkor hanyagolom is, marad a kétvödrös a garázsban heti rendszerességgel.
Reload rulez Szeretem, jó kis sealent, kár hogy a ráír fél évet vitrinben sem hozza. Azért a 2-3 hónap átlagos felhasználás mellett megvan. Persze kinek mi a "hozza". Nálam, ha nem hánnya le a vizet magáról azonnal, akkor az a bevonat már kuka. Más addíg számolja, míg egy utolsó csepp vizet lát még rajta gyöngyözni
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #28271 üzenetére
Azért tisztázzuk, hogy az a 2-3 mikron mennyi. A fényezésed 100 mikron, ami egy papírlap vastagsága. Szóval a 2-3 mikron majdnem csak a századrésze, ergó semmilyen karc ellen nem véd. Ha nem véd karc ellen, akkor fizetsz egy (jó esetben) másfél-2 év tartósságú hidrofobitásért 150k-t (hivatalos helyen) ellenben egy tégely Fusso 9000Ft, amiből 30x lekened az autódat. Az én értelmezésemben ez vetélytárs, főleg miután nálam fél éve alatt hullott le a 150k-s kerámia Arról nem is beszélve, hogy másfél év múlva sosem fogod azt a hűha effektet látni, mint a frissen bevonatozott autódon, lehet hogy egy év múlva már semmi örömödet nem leled benne.
(#28269) Winner_hun Sorry, való igaz, itt a javított link.
u.i: az meg külön nettó bullshit, hogy kötelező hosszirányban felvinni, pont így lehet elkúrni és egy szó sem esik erről a használati utasításban csupán egy kitétel van, hogy oszlassuk el alaposan. Ezt viszont körkörösen lehet a legjobban megtenni, én magam is így tettem fel és egy teljes sötét színű autón, mindössze 3 ujjnyi méreten találtam utána hologramot, amit egy mikroszálassal letöröltem. Ez is csak a kapkodásomnak volt köszönhető, mert időhiányban szenvedtem
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #28282 üzenetére
8 év? Na ne idegelj Ezt az infót ki és honnan vette? Csak mert a Cquartz Finest rendelkezik hivatalos applikálás esetén 2 év Limited Warranty-val. Az ettől jobb termékekre, mint Ceramic Pro vagy Servfaces adnak sok esetben 4-5 év garanciát is. Ha jól tudom neked meg közel sem a Finest van fent.
Túl van hypeolva a kerámia dolog. Azért nem karcosodik még az autód, mert van rajta egy baromi vékony, szuperhidrofób réteg, ami természetesen keményebb, mint egy wax, de ez nem lesz olyan hosszú életű, mint reklámozzák. Térjünk vissza rá 1 év múlva és jelezd 2018 nyarán, hogy hogy állsz a mosó karcokkal
szerk: ha az ajánlott, "minden mosás utáni reloadozást" megkapja, akkor 20 év múlva sem veszed észre, hogy nincs már rajta kerámia az pedig h most nem karcolsz, jó részt a mélytisztított és konzervált felületnek köszönhető.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz MPowerPH #28355 üzenetére
gyönyörű, bamme. 320-325ci mekkora copo? nagyobb motor nem kell.
kopó, fogyó alkatrészárak minimálisa drágábbak, mint a tsi jettán csak...ha 1 éven belül túlleszek a lakáscserén, fel szeretnék ülni a szopórollerre és kétajtós, simogatós autó kell, akkor már úgyis lesz asszonynak is valami tördelős autója (Lupo pár száz k-ért pl.. amivel nyilván melóba fogunk járni - egy helyen dolgozunk, parkoló van.)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
FeRRaR1
őstag
válasz MPowerPH #28360 üzenetére
Én papír nyuszi voltam, mielőtt vettem az S80 V8-at néztem Audi RS, BMW M, Merc AMG, de ami nagyon tetszett az az előző 6-os V8 vagy M6. Nem is lett volna árban különbség nagyon, de amiket olvastam tulajoktól... Csapágyas, hengerfal repedéses, kenési rendszer hibás, SMG váltó 30-40e km és kuka, stb... így Volvo lett, amit nagyon nem bántam meg, de egyszer majd kipróbálok egyet tuti, meg a szívó V8 M3 is tetszetős, viszont az újabbak nem tetszenek egyáltalán
Formaster
Ismerősöknek is gyorsan fogyott a sport contact 5, állítólag a hatos már sokkal jobb. Meg ott is változtattak egyszer a keveréken, hogy tartósabb legyen, cserébe romlott más paramétere. Nekem egyenlőre nagyon bevált a michelin pilot sport 4, tavaly decemberben vettem.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
-
Formaster
Topikgazda
-
veterán
válasz MPowerPH #29025 üzenetére
Persze használd először 1:10-be, aztán meglátod mi lesz. Igazából nem is az hogy nem szedi le, hanem az hogy wax barát. A PH Semleges az ami 100% hogy nem okoz kárt a felületkezelésen, de ugye az nem annyira hatékony mint egy kicsit lúgosabb szer.
Szóval nehéz megtalálni az egyensúlyt hogy le is szedje a dolgokat rendesen, viszont a waxot kerámiát egyéb dolgokat ne bántsa.De ezzel jól jártál nagyon, nem fogod megbánni egyáltalán!
A habzással nekem egyáltalán nincs gondom. K7 + MJJC párossal legalábbis van hab bőven ebbe a 1:7 arányba.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz MPowerPH #29027 üzenetére
Az a helyzet hogy vidéken lakom nagy családi ház kerttel mindennel, úgyhogy elkél az erő. Betonkerítést szabadítottam már meg a moháktól K2-es géppel, na akkor megfogadtam hogy eladom a fenébe és megveszem K szériából a legerősebbet. Felrakom a szennymaró fejet és sokkal de sokkal gyorsabban végzek bármilyen munkával.
Kocsihoz meg igazából az állítható vario power fejet használom, annál meg annyi hogy elég távolra tartom hogy ne okozzon kárt benne.
Kerékjárati ívet viszont gyönyörűen meg tudom szabadítani az összes létező dzsuvától.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #29025 üzenetére
Egy kis közérdekű:
ValepPro Citrus PreWas ph teszt
A műszer nincs frissen kalibrálva, de nagyjából így áll a csapvíz ph-ja mindig, max 1-2 tized lehet az eltérés, de a lényeg, hogy a csapvizen nem sokat változtat a helyesen bekevert VP Citrus Prewash. Őszintén szólva ez valamivel 1:10-nél erősebb higítás, olyan 1:8-1:9 között lehet. Balra a csap, jobbra a Prewash...
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #29061 üzenetére
Nekem ilyen van csak carpro-ból, régen nem szerettem, de tudni kell használni. Csak húzni szabad rajta, mivel nincsenek szőrei, így ha elkap valamit, akkor nyomásra karcol. Én csak ráterítem és húzom a felületen. Szépen szívja a vizet, már amit én használok, de lehet rendelek is ebből egy szettet.
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #29282 üzenetére
Ha ez a RainX szélvédő bevonata, akkor abból szerintem sírás lesz a sztori vége. Nem szabad locsolni, szigorúan vékonyan kell felvinni valamilyen applikátorral, majd szinte azonnal letörölni. Ha nem így tett, akkor sötétben+esőben nem fog tudni vezetni, amíg nem polírozza le. El sem tudom képzelni, hogy a p#csába locsolhatott rá 2 falkont Fényezésre felejtős, hisz ez gyakorlatilag folyékon szilikon. Mindegy, ne legyen igazam, de majd meglátjuk a sztori végét, azért írj ha megtudsz valamit. Amúgy annyira nem drága, kb 10 fontos tétel, úgy 5-8x leápolod vele a szélvédőt, alsó hangon.
(#29283) Speeedfire: Collonite, vagy Fusso. Én az utóbbira gerjedek
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #29292 üzenetére
Gondolom azért félsiker, mert nem volt hozzá korong, vagy megfelelő abrazív anyag. Megpróbálhatod a prewasht tisztán, de az is csak 10 körüli lúg. Ha van kéznél valamilyen APC az lenne a legjobb hígitatlanul. Amit még megpróbálnék az valamilyen szilikon lemosó, mert ez szilikon bázisú anyag.
(#29293) Petyyyyy Attól függ, milyen wax? A fussonak szerintem nem számít, de spriccelj oda vizet és meglátod.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Kés topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen