- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Microsoft Excel topic
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- ASUS routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Synology routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Manjaro Linux
Új hozzászólás Aktív témák
-
András12345
aktív tag
Az a baj, hogy az ideális íven ment volna, ez látszik is a szemszögéből, csak kitolattál elé, és próbált kikerülni. Mindenképpen az ideális ívtől elfelé kell ilyenkor elindulni, azzal el lehet kerülni az ilyen baleseteket.
Viszont ha nem mozdultál volna, és úgy megy beléd, akkor nem büntetnek meg az 100% -
András12345
aktív tag
+1
Én sem kötekedésből írtam feljebb ezzel kapcsolatban.#GalaHU
Még annyi, hogy ha nem is tudsz egy ívben elindulni, csak mondjuk kettőben, akkor sajnos ez van (Bár ha rúgsz egy kuplungot, akkor el tudsz ) , akkor sem szabad keresztbe kitolatni az ideális ívre, hiába nem te okoztad a keresztbeállásodat. -
András12345
aktív tag
LFM-en nem büntetik meg az óvó felet, max leírják hogy te okoztad, no further action... SRC-ben nagyon máshogy (és szerintem egyrészt ezerszer amatőrebb módon, másrészt pofára megy pár embernél) kezeli a reportokat.
Sárga zászlónál meg addig nem fog szinte senki fékezni, ameddig nem az életeddel játszol, mint élőben.
Meg a térképen látszik is hogy hol van a probléma, oda meg lehet érkezni fokozott óvatossággal.[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
LFM Code of Conduct:
"IV. Deduction of 0.6 Safety-Rating: [+1,5PP ***]
a) Causing a collision which result in a significant impact on the driver concerned
b) Forcing another car off track
c) Ignoring yellow flags and causing a collision (e.g., colliding with a car, which had an accident)"Szóval járhat érte büntetés
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
válasz Bandit21 #5619 üzenetére
Nehogy azt hidd hogy ez felett jobb Egy ideje már tartósan split 1-ben megyek, de elég darálós tud lenni, sőt sokan sokkal agresszívabban vezet mindenki (én is...)
Annyi a különbség, hogy a rajtoknál nagyobb eséllyel éled túl, de így is előfordulnak tömegbalesetek néha. Ez a 45 percesekre, meg az endurance-ra vonatkozik, 25 percest nem szoktam már menni, az mindenhol szörnyű
-
András12345
aktív tag
Valahol le van írva, hogy mennyi időbe telik a külömböző pályákon egy boxáthajtás, vagy megállás kerékcserével? Készülünk a 24 órás versenyre, és nem találom sehol, hogy mennyi idő Spa-ban a box...
-
András12345
aktív tag
ACC mellé a legjobb választás egy 5800X3D, (vagy bármelyik 3D proci), valamiért szereti a sok cache-t.
3090-em van, R9 5950X-el, 3db 1440p-s monitorral, és hiába minél nagyobb a felbontás, annál kevésbé igényel proci teljesítményt, még így is sok esetben nem megy 99%-on a gpu a csodálatos optimalizáció (hiánya) miatt.[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
válasz Project: A #5726 üzenetére
Szia!
Kizárt dolog... -
András12345
aktív tag
Igen, mert ACC-ben a beállított hasmagasság annyi marad amennyit állítasz, ha tankolsz bele effektív hozzá állítja az autót, és játszál az üzemanyag szint szimuláló csúszkával, hogy milyen lesz majd, ha fogy a benzin... Baromság szerintem is...
Iracingben meg fordítva van, ott beállítod az értékeket, és ha több súlyt (üzemanyag) adsz rá, akkor lejjebb is fog ülni az autó.
Ez a része ACC-nek elég komolytalan. A minmax "esport" setupokról ne is beszéljünk, jó hogy azt ígérte Aris, hogy nem lesz ilyen, közben meg meg lehet nézni egy Go-s vagy főleg egy Hymos setupot. Másképp mint 1.8-ban, de ugyanúgy exploit setupok vannak, és ez egy vicc kategória.Annyira kiábrándító volt nekem, hogy az első 1.9-es LFM szezon vége óta nem is mentem ACC-t, egy hónapja Iracingezek, és nagyon élem az ABS nélküli LMP autókat
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
válasz RobbyJr #5845 üzenetére
Én is ellenkeztem sokáig, egy haveromnál próbáltam is már többször régebben, aztán besokalltam az ACC-től, és előfizettem 3 hónapot. Kicsit megszokós, meg pepecselős először, de ha ráérzel, akkor már sztem nincs visszaút (nekem már nem hiszem).
Az FFB összességében jobb, érezni hogy az autónak egyrészt van súlya, másrészt hogy hogyan vándorol a súlypont féktávokon mondjuk. Viszont még mindig 60hz az FFB samplingja, ami nem okoz hátrányt, viszont ha pl. 300-al megyek egy rázókövön, azt a frekvenciájú rezgést már nem tudja átadni olyan gyorsan a bázisnak, és olyan érzésre, mintha csak mittudomén 200-al mennél rajta, ACC ezt tudja simán, 400hz samplingal. De ez már csak szőrszálhasogatás.
Szerintem az ABS elektronika kicsit butább mint kéne legyen, de ACC-ben meg messze túl van tolva. Mondjuk nem sok ABS-es autóval mentem, mióta elkezdtem, egyedül GT4-el, még D licenszel, meg GT3 992 Porschéval Nordscleifén
A gumi fizikája is kicsit talán régi, de legalább nem kell guminyomás szimulátort játszani minden egyes versenyen
-
András12345
aktív tag
-
András12345
aktív tag
válasz Bandit21 #5926 üzenetére
Sztem felesleges a ram a jelenlegi felbontásodhoz, viszont ACC nagyon proci igényes, sztem előrébb lennél egy 5600X-el (5800X3D-vel főleg), meg egy erősebb videokártyával, ha úgy van.
Bár ha 75hz-es a monitorod, ha 75 fps van fixen, akkor felesleges hozzányúlni az egészhez, ha annyira nem akarsz fejleszteni amúgy sem. Ha sok autónál, mondjuk rajtnál beesik 75 alá, akkor a proci fejlesztés segít elsőnek.
-
András12345
aktív tag
-
András12345
aktív tag
válasz RobbyJr #6030 üzenetére
Nem fogyaszt többet, csak terhelésen nem fogja engedni az órajel droppokat, ha proci bottleneck van.
Nekem volt 6800XT-m még a megjelenése körül, a hangsúly a "volt"-on van, annál szarabb videokártyám sosem volt még...
Pár ismerős is kűzdött ACC-ben mikrolaggokkal, 6000-es radeonokkal, ez megoldotta nagyjából[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
Tegnap gondoltam megyek egy 1 órás nord LFM versenyt. Későn regisztráltam, és a GT3 slotok már tele voltak, gondoltam jó lesz a Porsche Cup. Majd az első körben ránéztem egy rázókőre, a youtube kanyar előtti lejtős jobbosban, amire amúgy rá kell menni, és elpattogott a világ végére az autó. Nem baj, box, javítás, következő kör, ugrató, picit elemelkedik az autó, majd mint a trambulin, úgy pattog ki a falig... Hamar emlékeztetett, hogy miért hagytam abba ezt a szimulátornak nem nevezhető trágyadombot...
VideóPontosan úgy viselkedik az autó, mintha nulla rebound csillapítás lenne. Amiről ódákat zengtek hogy majd milyen jó lesz az 1.9 majd megoldja. Egy vicc az egész.
Élőben ez úgy nézne ki, hogy leérkezik, összeül a futómű, csillapítva visszaemelkedik, és talán esetleg van még egy minimális le majd fel mozgás.Arról nem is beszélve, hogy ott volt a nord patchnote-ban, hogy "megint" javítottak a lengéscsillapító fizikán. Mondjuk ha a nullát szorozzák fel, az még mindig nulla lesz...
(Mellesleg a GT3 autók se jobbak még mindig, csak most ezzel az autóval volt szerencsém ezt átélni)[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
Kerek 20:00-tól érdemes nézni Videó
Ugrat egy akkorát mint a fene, lever az alja, és megy tovább, nincs pattogás, meg trambulinozás. Az autó tulajdonképpen egy road legal Porsche 992 GT3 Cup. -
András12345
aktív tag
Nem tudom mennyivel mentem, Porsche Cup volt az autó, 200 felett az biztos.
De nem is a sebesség a lényeg teljes mértékben, hanem az, hogy elemelkedik mind a 4 kerék, mint ahogyan Misha féle videóban, majd nálam elpattog az autó a falig, mert képtelen a futómű csillapítani, az élő felvételen meg szintén elemelkedik a 4 kerék, még jobban is talán mint ACC-ben (az van a videó indexképén) csattan egyet, ahogy leér, és nincs pattogás, mert képes a futómű megfelelően csillapítani, és ennek következtében tud korrigálni, és nem csapódik trambulinozva a falba, ahogy én.Porsche Cuppal biztos el kellene venni ott a gázt, vagy kicsit fékezni akár eltte, ez nyilván hiba volt (ahogy túlvállalás volt az irl videóban is) , ellenben az irreális amit utána az autó produkál, ez a lényeg a mondandómban.
-
András12345
aktív tag
válasz RobbyJr #7668 üzenetére
Az a baj, hogy nem csak ez ilyen. Csak ez rosszabb. Az többi autóban is megvan ez a tendencia. M4 GT3-al mentem még, az is elpattog, meg 2-3x lever az alja, ahogy kirugózik, majd visszarántja valami erő a föld felé, csak nem ennyire durván, meg nem állsz bele a falba vele rögtön...
-
András12345
aktív tag
Ma gondoltam adok neki még egy esélyt, be tudtam regelni GT3 BMW-vel.
A legjobb köröm versenyben 8:16:420 volt. Majd az utolsó körben a Foxhole utáni gyors balosban beindult a random trambulin megint, és repültem . Asszem megint félrerakom az ACC-t egy pár hónapra.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen