- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
válasz #70869248 #7852 üzenetére
Nem emlékszem rá, hogy bármelyik Dream Pack-et ingyen kaptunk volna... de lehet csak vissza kéne keresni. Igaz, én arra sem emlékszem, hogy bármiben is inkorrektek lettek volna, szerintem mindig mindent úgy megkaptunk, ahogy ígérték. A DP1-re sztem vmi kedvezményes elővásárlás volt.
(leszámítva a határidőket persze... )
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Chosen
addikt
válasz neilszab #7853 üzenetére
Visszakerestem a sztorit mert már engem is érdekelt.
Szóval a DP1 tavaly 15€ volt teljes áron. Az első egy-két hétben 10€-ért, 33%-os kedvezménnyel vehette meg bárki.
Kunos ígérete az volt, hogy az Early Accessek 50% kedvezménnyel kapják majd az összes DLC-t, ami pedig 7,5€-t jelentett volna. Ez volt az elégedetlenség oka, hogy bár az árkülönbség nem sok, de az ígeret nem volt betartva.
Ingyen nem kapott senki semmit.
-
Chosen
addikt
De még milyeneket!
Legendás pakk volt a DP1, főleg a pálya miatt. Tartalma:
Nordschleife (Sima, Endurance, Tourist verziókkal)
és
Alfa Romeo GTA
Alfa Romeo 155 V6 TI
Alfa Romeo 4C
BMW M235i Racing
Corvette C7.r GTE
McLaren F1 GTR
McLaren P1
Mercedes-Benz Sauber C9
Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II DTM
NISSAN GT-R NISMO GT3 2014Sok kedvencemet hozták be ezzel a csomaggal.
-
manya777
tag
Igazából nemtudom mióta kezdte, de tegnap megnéztem, a generalban kivettem a pipát minden olyan app elől ami nem gyári. És ugyan úgy csinálja tovább is. Nem tudom, a VGA drivert mindig frissítem, lehet hogy az újabbak tényleg megbolondítják a dolgot?
i5 12600k - Asus Maximus VI Hero , 2x16 Gb ddr4 3200 Ram.
-
manya777
tag
Nálam az első "fura" dolgok az Asettoban mielőtt jött ez az fps zuhanás egyébként azzal kezdődött úgy az 1.4 es frissítés után hogy elkezdett beszaggatni a kép mint anno mikor még amd fx 6100 proci volt a gépemben és beraktam pár autót ellenfélnek. De egy i7 el ne szaggasson már... talán a VGA-m sem a legelavultabb még, de mégis valamikor elkezdődött és mai napig előfordul, gyakorlok szerveren, és egyszer csak mondjuk féktávon olyan iszonyat szaggatásba kezd mintha + 100 autó került volna a pályára. És még csak fel sincs húzva a grafika. Ilyen elsimítás és társai kikapcsolva, tükör meg füst is csak közepes, 1 monitor 1920x1080 felbontásban, részletesség meg az árnyékok sem ultra vagy ilyesmi. Egyébként 23 AI val vígan elrajtolok, zokszó nélkül 80 vagy feljebb az fps, de néha meg mikor egyedül körözgetek szerveren meg 1-2 óránként előjön ez a lagg vagy minek nevezzem, néha többször is. Azt figyeltem meg hogy gyakorlatilag csak szerveren, offline nem emlékszek hogy bármikor is előfordult volna. Lehet ennek bármi köze az internethez? Digis 100/50 es netem van. Mert hát ha offline kb sosem online meg többször is szaggatott már abban gondolnék valami összefüggést.
i5 12600k - Asus Maximus VI Hero , 2x16 Gb ddr4 3200 Ram.
-
#70869248
törölt tag
Nem tudom már volt valami kavarc az ziher, amit ingyen kaptunk volna EA tagként azt mindenki megkapta ingyen, akkor valami kedvezmény volt, de aztán amúgy is nagy kedvezménnyel jött ki...
Nem igazán emlékszem én akkoriban a seggem verdestem a földhöz a lézerszkennelt Nordschleife miatt
Nem igazán tudtam együtt érezni azon problémán hogy most kinek mennyire lett olcsó. pedig nem winter sale alatt vettem meg az E.A-t, hanem ahogy kijött, a 10%-s alap. Az előtt meg a Netkar miatt ingyen 'pre' verziót használtam.
sosem gondoltam volna hogy ennyi energiát belefektet valaki Nordschleife-be, és az elérhető lesz. ..ráadásul 10 euro körüli összegért -
Attila2003
tag
Hát nekem ez az új gumifizika nem nagyon jön be, nagyon csúszkál, és a fizika már nagyon a race 07 irányába megy el, amibe azt utáltam hogy ha elindult akkor nem reálisan lehetett megfogni. Épp emiatt szerettem az Assettot eddig, de eléggé elszúrták szerintem
-
kinghaxor
aktív tag
Használja valaki rajtam kívül a Racedepartment-en fellelhető lut generator nevű programot? Wheelcheck - ben kell csinálni egy linear tesztet a kormányról aztán a lut generator segítségével el kell menteni a kész file-t lut kiterjesztésben. Majd picit át kell írni a konfig file-t és onnantól a saját kormányod alapján létrehozott file-t használja fel az Assetto az ffb-hez. Szerintem nagyon jó cucc. Sokkal gyorsabban reagál a kormány, eddig mindig az volt az érzésem, hogy késik. Ez miatt nehezebb is volt megfogni az autót ha megcsúszott. Ez most eltűnt. Lehet érezni a súlypont áthelyeződéseket kanyarokban, jobban érezhetőek a megcsúszások, sokkal előbb is lehet érezni mikor fog megcsúszni az autó. Aki még nem próbálta szerintem próbálja ki. Érdemes.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz guftabi96 #7867 üzenetére
Nekem Thrustmaster kormányom van de szerintem bepipálhatod. Valami hasonló nevű opció nálam is van a driverben. Az a lényeg, hogy azokkal a kormány beállításokkal csináld a mérést amivel játszol mert ha később módosítod az erőket akkor újra kell csinálni az egészet. Más beállítás más eredmény. Majd írd le hogy mi a véleményed róla a próba után. Kíváncsi vagyok mit hoz G27 mellett.
-
guftabi96
addikt
válasz kinghaxor #7868 üzenetére
Na, kipróbáltam még tegnap este.
Nem rossz, nem rossz.
A GT40-et próbáltam, mert azzal eléggé szenvedtem, és sikerült elég jól irányítani. 5 kört mentem vele Nürburgringen, ezalatt volt 3 olyan mentésem, hogy még én is azon csodálkoztam, hogy ezt hogy fogam meg (kisebb ellenkormányzások meg ugye kb minden kanyarban)
Bár előtte elég régen mentem már vele, szóval nem tudom, hogy a sok update közrejátszik-e, de amikor kijött, akkor meggyűlt vele a bajom rendesen.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
neilszab
őstag
Ma esti FunRace: Abarth 595 SS - Magione!
Itt az idő, hogy végre kipróbáljuk a legendás kis "figyót", a 60-as évek kultikus kisautóját, az Abarth 595 SS-t! Nagy száguldásra ugyan nem kell számítani, de a harc határozottan kemény és fordulatos lesz minden centi előnyért! A szerver egész este menni fog kisebb futamokkal, bármikor lehet csatlakozni a mezőnyhöz, 7-től indul a buli!
Futaminfók: Abarth 595 SS - Magione - 04.19
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
kinghaxor
aktív tag
válasz guftabi96 #7869 üzenetére
Én kipróbáltam közvetlen a módosítás előtt. Mentem 4-5 kört Nord-on. Szinte csak azon játszom, így elég jól ismerem már. Tudom, hogy hogyan reagálnak a kedvenc autóim a pálya kritikus részein. A módosítás után pedig az összes nekem tetsző autóval megdöntöttem az akkori rekordomat. Ez számomra bizonyította, hogy jó kis progi ez a lut generator.
-
Chosen
addikt
válasz kinghaxor #7865 üzenetére
Az ajánlásodra kipróbáltam én is. Egyelőre annyit érzek, mintha kisimult volna az FFB, az egész tartomány sokkal egyenletesebb.
Így néz ki 50 mintából készített LUT-om. Középső kék vonal az elméleti erő és a narancssárga az amit már a kompenzált érték. Látható, hogy az elején az FFB lyuk környékén masszívan több erőt ráad, a közepén amikor már beindul a szerkezet ott pedig visszavesz kicsit. Főleg a merevebb felfüggesztésű autóknál érezni a változást.
-
guftabi96
addikt
Miközben néztem a WTCC-t azon gondolkoztam, hogy nekem mennyire hiányzik az Assettoból pár túraautó.
Nincs róla pletyka, hogy esetleg később lesz valamilyen WTCC(akár régebbi)/TCR autó?#KeepFightingMichael
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #7882 üzenetére
Amatőr modder "csapat" csinálta már meg a Citroen-t és a Volvo-t. Nem tudom, hogy kik, csak pár ingame és garázs fotót láttam róla. Meg ha jól emlékszem a tavalyi Civic van valahol, de ez egy régebbi projekt. Nem tudom az menne-e a mostani verziós AC-vel.
Megpróbálom majd megkeresni, hogy hol láttam, hátha ott több infó van fent .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
kinghaxor
aktív tag
Olyan érzés mintha be lenne kapcsolva manuálisan a config file-ban a gyro effect. Annyi a különbség, hogy bekapcsolt gyro esetén gyengébb lesz az ffb mint a lut file használatakor. Bár nekem ez inkább pozitívum mint negatívum. G27-el nem tudom kipróbálni de T500-assal sokkal jobb az ffb lut file-al mint nélküle. Én azóta is így használom. Alapon nagyon nem tetszik.
-
tobias88888
őstag
válasz guftabi96 #7882 üzenetére
Hétvégén volt WTCC fun assetto-val:
http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5829-AC-Fun-WTCC-Hungaroring&p=225917#post225917Engem nem győzött annyira meg a hang és a vezethetőség sem, de embere válogatja.
-
guftabi96
addikt
köszi, ránézek majd a modokra.
Mondjuk elsősorban gyári tartalomként gondoltam ezekre az autókra.
A Civic modról tudtam, meg asszem van egy Chevy is.
Egyébként Tommy78-nak van most valamilyen munkája folyamatban? Titkon reménykedek benne, hogy a Skoda Octavia kupát megcsinálja. Vagy ha nem ő, akkor valaki más. (itt indul Tim Gabi is)[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
Motion_Blur
félisten
Kb. 2 hete feküdtem neki a Huracan GT3 + Spa kérdéskörnek, hosszas setupolgatások után ma tudtam lehozni azt a kört amit úgy gondolom hogy megosztok veletek. Szerintem nagyon kiadta... Természetesen setuppal együtt, ott van a link a videók alatt:
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Chosen
addikt
válasz Motion_Blur #7890 üzenetére
Szép köridő. Versenytávon hogy bírják a gumik? Az a gyanúm, hogy az frontok nagyon kapnak azoknál a 180 fokos kormányfordításoknál. Egy 1,5 órás versenyen nagyon necces lenne így venni a kanyarokat.
-
neilszab
őstag
válasz tobias88888 #7892 üzenetére
Ez volt az Update előtt, de azóta már változott a helyzet..
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Motion_Blur
félisten
Hétvégén tudom tesztelni, de eddig nem éreztem hátrányát. Sőt, ha elgurulsz 3-4 kört, ugyanolyan százalékban kopik a gumi mintha éles köröket mennél. Legalábbis 1.5.9-ig így volt, azóta nem mentem hosszú etapot.
Én azért vezetek így (szerintem) mert mindennél jobban után a túlkormányzottságot bejáraton és így kerülöm el hogy megússzon a hátulja bekormányzásnál. Innen aztán persze nehéz eljutni oda hogy kijáraton már egy egészséges túlkormányozottság legyen, de ez a cél
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
manya777
tag
Kipróbáltam én is ezt a lut file-t, de valamit vagy nem jól csináltam vagy nemtudom. Annyian dicsérik, de nálam iszonyat kemény lett az ffb. menüben már kb 20 % ra lehúztam de még mindig olyan érzés mintha egy traktorkormányt akarnék elfordítani amin nincs szervó g27 et használok.
i5 12600k - Asus Maximus VI Hero , 2x16 Gb ddr4 3200 Ram.
-
manya777
tag
válasz guftabi96 #7896 üzenetére
igen 0 ra van állítva. Úgy csináltam hogy először futtattam a wheelchek progit, ott megcsináltam azt a linear fors tested lépést. utána indítottam a lut generatort. Aztán kikerestem a dokumentumok között az asetto/cfg mappában az ff_post_processini file-t. Ott meg kézzel átállítottam az enabled nél az értéket 1 re, de fogalmam nincs jól csináltam e
[HEADER]
VERSION=1
TYPE=GAMMA
ENABLED=0[GAMMA]
VALUE=0.5[LUT]
CURVE=crazy1.lut[ Szerkesztve ]
i5 12600k - Asus Maximus VI Hero , 2x16 Gb ddr4 3200 Ram.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB