Új hozzászólás Aktív témák

  • AirBooms

    addikt

    válasz CyDoN #200 üzenetére

    Igen, de itt nem ez az eljárás.
    Még a legkisebb webshopnak is ilyenkor kötelessége a nagykerrel kötött szerződésnek megfelelően együttműködni, a nagyker pedig nem áll útjában a cserének, hiszen őket egyrészt nem éri kár, s a partnereivel (mondjuk Giga, Asrock, Asus, stb.) kötött szerződések alapján kell eljárniuk. Márpedig az alaplapgyártóknak nem érdekük, hogy elpártoljanak tőlük egy ilyen hiba miatt a vevők. Az Asrock ezért is toldja meg mindenkinek "ajiból" egy évvel a garit. Namármost, szerintem az eljárás a következő (abban az esetben, ha a kérdéses lapból megérkezett a nagykerhez a B3-as revizió):
    Szólsz a kiskernek, hogy a náluk vettél egy ilyen és ilyen lapot, s közleményben kiadott infóknak megfelelően ezt szeretnéd velük cseréltetni. Nekik ekkor kötelességük berendelni a nagykerből a B3-as lapot, s egyeztetni veled egy időpontot, mikor viheted be, vagy postázhatod el nekik a tiédet. Így elvileg ők azonnal, de kiszállítás esetén is legfeljebb egy-két napon belül küldeniük kell a már hibátlan B3-at! Pont az Asrock erre nagyon odafigyel most! Csak tényleg az van, hogy még nincs B3-as Asrock szállítmány, ám ettől a boltnak nem kéne még kamuznia, meg kavarnia. Egyébként úgy gondolom, hogy napok, de legfeljebb egy-két hét, és az Asrock szállítmány is megérkezik. nekem is Asrock P67-em van (Fatal1ty Pro), tehát én is érintett vagyok, csak van némi közvetlenebb kapcsolatom a nagykerrel. Ahol látom, hogy még nincs B3.

Új hozzászólás Aktív témák