Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz adamssss #7135 üzenetére

    Az exkluzív játék addig ér valamit, amíg olcsó. Egy AAA játék fejlesztési költsége ma 50 millió dollár fölött van, de vannak durvább például is, mint a Tomb Raider, amire 100+ milliót költöttek, vagy a BioShock Infinite ami 200+ millióban van. Ekkora kockázatot nincs értelme felvállalni. A VGA-piac amúgy sem egészséges, hanem egy haldokló szegmens, ami már rég lélegeztetőn van.
    A motor meg lényegtelen. Nincs benne üzleti vonzat. A PC-n ma már minden nagy kiadó fenntart egy vagy két technológiai stúdiót, melyek motort terveznek a kiadó összes játékához. Innentől kezdve, akik a motor licenceléséből akarnak megélni koppannak, mert a zsíros üzletek előtt bezárult a kapu. A Unity, az Unreal Engine és CryEngine nem véletlenül lett részben ingyenes. A nagy halaknak már nem kellenek ezek.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák