- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Hálózati / IP kamera
- Starlink
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- DIGI internet
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- SkyShowtime
- Microsoft Excel topic
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Zyxel NAS326
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Degeczi
nagyúr
Járt már úgy vki, h rögtön visszamondott Ali-s rendelése ismét aktív lett?
Péntek éjjel rendeltem vmit, amiről aztán pár perc alatt kiderült, h másik eladó jobbat kínál vmivel olcsóbban, ezért lemondtam, "I dont want this item" indoklást kiválasztva.
Szombat reggel aztán mégsem volt Cancelled státuszban... hát ismét cancel.
Vasárnap reggelre megint.
Hétfőn megint.
Ma pedig Shipped lett belőle...Dispute-ot nyitni nem lehet, csak 10 nappal szállítás után. Próbáltam chat-et, be is jelentkezett vki, ígérte, h pár perc amíg utánanéz, de közben bontotta a kapcsolatot a rendszerük, azt is kezdhetem újra.
Nem tudom, vajon Ali-s hiba miatt tűnt-e el naponta a Cancelled státusz, vagy az eladó szüntette-e meg. Ez talán majd kiderül, ha sikerül normális supportot kifogni.
Addig gondoltam megkérdezem, járt már vki így? -
Degeczi
nagyúr
válasz tomazin #23277 üzenetére
Asztali böngészőben nem jelent meg a jobb ár a másik eladótól, csak amikor mobilon benézem a rendelés után (mert app-only. Nem sale, alaposan szétnézem. Ráadásul míg az első nem, a másik eladó extra kedvezményt ad 6 db-tól, amit szintén ki tudtam használni, de a normál keresésben ez sem föltűnő, ha látható egyáltalán). Mivel max. ha 10 perc telt el (és kínai idő szerint szombat hajnal lehetett, nem munkaidőben), gondoltam nem probléma lemondani. Idő volt is, bő 3 nappal később (hétfő este) adta föl az eladó.
A supportot végül sikerült elérni, ott is azt írták, h érthetetlen az eladó viselkedése, nem volt indokolt postázni.
No, meglátjuk mi lesz belőle.[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
válasz Rayden02 #23382 üzenetére
Nyugi, még vmivel 11e Ft fölötti érték esetén is visszautasíthatod az áfafizetést.
-
Degeczi
nagyúr
válasz internetezoo #23529 üzenetére
Az teljesen normális.
Egy táblázatban követem a kínai rendeléseimet, dátummezőkkel, ahol az átlag 24 nap.
Ali-ról kicsit hosszabb, jellemző az egy hónap körüli, Banggood-ról általában gyorsabb, két hétnél vmivel több. -
Degeczi
nagyúr
válasz internetezoo #23532 üzenetére
Koreából is 14 nap volt nemrég egy cuccom - bár nekem Banggoodról is gyakori a 15-16 nap (mindez a vásárlástól számítva, nem a feladástól)
Van egy egyszerű Google Sheets táblázatom, azt szeretem, mert egyszerű belecopyzni termékurl-eket és bármit lekérdezni (úgy mint ez az átlagos időtartam is) -
Degeczi
nagyúr
Általában a gépen szoktam az Alis kosaramba tenni vmit, aztán a telefonos alkalmazásban kifizetni, mert ott gyakran van némi automatikus kedvezmény, és előfordul, h picit kevesebb a fizetendő végösszeg.
Most viszont pont fordítva: ha telefonról fizetném, kétszer annyi lenne a legolcsóbb, standard Ali szállítás egy terméknél, furcsa, nem futottam még bele ilyenbe...
(persze gépen is be vagyok jelentkezve, tudja, h Magyarországra kell szállítani, és ugyanúgy 1 db-ot) -
Degeczi
nagyúr
Nem a termékoldalon, hanem még a kosárban is $0.77 szállítást mutat - aztán ha megnyomom a fizetést, ott már megduplázza asztali böngészőben is...
Szóval valóban a mobilalkalmazás mutatja jól, és a weboldal rendelésösszeállítása hibás.
[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
Á, megvan: a böngésző vmiért átállt USA-ba szállításra! (pedig persze nem állítottam át, talán egy linkre kattintás ronthatta el). Ezért kalkulált a kosár amerikai díjjal (ezek szerint oda féláron postáz az első eladó) és csak a fizetésnél alkalmazta a magyar címre érvényeset.
Köszi, az általad talált valóban jó lesz (bár nálad vmi kedvezményt adhat az alapárra, mert nekem $7.56 + 0.22 böngészőben és telefonon is. Mindegy, így is korrekt)
-
-
Degeczi
nagyúr
És az ár szerinti keresőt is rendbe tehetné már végre az Ali, mert használhatatlan így, h rengeteg eladó ugyanazon a termékoldalon listáz vmi filléres kiegészítőt is, vagy nem is kapható olcsóbb (pl. doboz nélküli) kiszerelést is csak azért, h a lista elejére kerüljenek...
-
Degeczi
nagyúr
Kellemesen csalódtam az Ali vevővédelmében: a $10-ért rendelt 10 db alkatrészből csak 2 bizonyult használhatónak, ezért a dispute-ban $8-at kértem vissza - és még egy óra sem telt el, már jóvá is hagyták (az Ali, nem az eladó)
Vasárnap délután, kínai idő szerint vasárnap éjjel...[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
válasz gyulazsolti #43172 üzenetére
A "dear friend" kezdés egy ismeretlen eladótól egyértelműen kínaira utal, szóval az a "Chris" max vmi nickneve lehet
-
Degeczi
nagyúr
válasz nünüke1975 #43241 üzenetére
3db AAA vagy praktikusabban USB-s töltőről
-
Degeczi
nagyúr
válasz Castell #43339 üzenetére
A borotvapenge nem ugyanaz, mint a borotvabetét, borotvafej!
Semmi gondom az Aliról beszerzett Astra borotvapengékkel, nagyon jól vágnak.[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
Persze, mert biztonsági okokból nem tranzakciós, hanem napi limitet adsz meg a legtöbb ilyennél (én is futottam már bele amikor az emlékemben tegnapiként élő vásárlás valójában már vmivel éjfél után történt, ezért hozzá kellett adjam annak összegét is az új napi limithez)
[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
Nem, sima LT...NL
Azért furcsállom, mert az még a vámolás előtti rész - hogyan tűnhet el ott vmi? Utána még megérteném -
Degeczi
nagyúr
Na, ez szép...
Egyrészt a nyomkövetés is vacak, mert amikor írtál, akkor egy pillanatra tényleg megjelent a "2020.09.17. | 12:01 Egységképző felbontása" státusz is, noha nekem előtte "2020.09.17. | 08:51 Egységképző érkeztetése" volt az utolsó - és most megint az:De a lényeg, h a magyar posta válasza szerint sem jutott még be ide a csomag: "Elektronikus nyilvántartásunk szerint a keresett küldemény a Magyar Posta kezelésébe még nem érkezett meg." - de akkor ez az "Egységképző" nem is nálunk van, vagy csak a nyomkövetés használhatatlan?
-
Degeczi
nagyúr
Sajnos azt sem mindig tartják be, jártam már úgy, h pár percen belül nyomtam cancelt, ráadásul kínai idő szerint éjjel, másnap mégis törölte a cancelt és nekifogott a feldolgozásnak. Írtam az eladónak többször is, oda se bagózott, és az ügyfélszolgálat sem segített.
Szerencsére nem volt túl drága cucc, nem katasztrófa, h mégis megjött, csak azért írom, h nem mindig sima ügy a lemondás. -
Degeczi
nagyúr
Ez kb két éve volt, nem emlékszem már milyen okot jelöltem be. De gondolom vmi saját hibást ("i do not want this item" vagy hasonló) mert tényleg a saját hülyeségem volt a vásárlás.
Történt olyan is pár hónapja, h már nem a kosárba kerüléskori akciós árat fizettem hanem magasabbat, ott "seller has raised the price" vagy vmi hasonlót okot jelöltem meg, az a törlés át is ment. -
Degeczi
nagyúr
Nekem ez a friss tapasztalatom, ami írtam.
Augusztus végi akciózásban vettem egy rakás dolgot, aztán kb. két hét múlva néztem rá a rendeléseimre, melyik szállítása hogyan áll - de meglepve láttam, h az egyiknél már jó ideje "shipment cancelled", és kész, nincs további fejleménye...
Elindítottam a dispute-ot, és pár perc múlva már jóvá is hagyta az Ali, visszaadták a vételárat. -
Degeczi
nagyúr
Nem, az eladónak semmi szerepe nem volt esetemben, rögtön az Ali ügyfélszolgálata lépett közbe és hagyta jóvá a teljes visszatérítést néhány percen belül.
De most elnéztem egy hónappal: már október közepén indítottam a dispute-ot, fölcsesződve azon, h már egy hónapja cancelled a szállítás, az eladó pedig magától nem lépett semmit. A lényeg, h még nagyon messze lett volna a szállítás várható vége (ami még most sem járt le) de ezt nem kellett megvárni.
-
Degeczi
nagyúr
De akkor lenne "Seller" bejegyzés is a dispute folyamatban, nem?
Mert nincs:
- AliExpress stepped in to help
- AliExpress Processing the Proposal
- AliExpress' Judgment
és mindez pár percen belül, az eladó aligha reagált volna ilyen gyorsan (pláne ha a lassan egy hónapja elakadt szállításra sem reagált magától) -
Degeczi
nagyúr
válasz grafikus17 #46594 üzenetére
Pár hónapja a Lidiben olyan akkus flexet lehetett kapni, aminek jópár példányában fordítva kötötték be a motort, ezért rossz irányba forgott (ami akár életveszélyes is lehet)
Szóval nem meglepő, kínai gyártásfegyelem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen