- Zyxel NAS326
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Facebook és Messenger
- SkyShowtime
- Windows Insider Program
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz csori23 #20351 üzenetére
Akkor úgy néz ki, hogy módosítani kell azt a meggyőződésemet az elmúlt 5 évről hogy nem hallottam AliExpress fiók feltörésről. De Egyébként hogy lett az árú kifizetve?
Semmi értelme arra várni, hogy majd valaki random vásárol random valamit és az én címemre, mivel átírtam, fog kerülni valamikor. Ez nagyon gagyi megoldás.Másik dolog hogy fizetés előtt nagyon is látszik az összesítő képernyőn - még mobil app-ban is - hogy milyen címre fogom kérni amit megveszek. Azt sem szoktad elolvasni?
Nem egészen világos ez feltörés.
A végén a Slovenia mi lenne? -
Topikgazda
válasz csori23 #20355 üzenetére
De azt gondolom belátod hogy ha teljesen véletlenszerű a vásárlás időpontja, a vásárolt termék és azért hangyányi figyelemmel már az első vásárlásnál kiszúrható az eltérés, nem igazán normális hackerre vall.
És sem a magyar, sem a külföldi oldalakon nincs utalás ilyen feltörésre.
Nagyobb a valószínűsége annak, hogy sérült a cím adatbázis, vagy valaki így akart megszívatni.
De ha neked a hacker jobb választás, ám legyen. -
Topikgazda
válasz csori23 #20379 üzenetére
Ezt írtam: Mivel nem fog megérkezni, mert rossz címre lett küldve lehet rá disputet-t indítani és visszakapod a pénzed.
Ennek előfeltétele, hogy vársz addig amíg a várható érkezési idő vége felé jársz, vagy a nyomkövetésnél az látszódik hogy máshol átvették.
Visszanézve látom, hogy te rögtön indítottál, nem kellett volna.
Nem akar lerázni, kapott egy kifizetett rendelés X címre, ő feladja. Az hogy ez nem annak a címe aki fizetett, különösebben nem érdekli, mert ő szabályosan járt el, teljesítette az ő részét.Idő előtt lett dispute és neki abban igaza van hogy legyen Cancel.
Akkor még később lehet újra indítani, de mivel leírtad neki a szituációt, tudd erről a "feltörés"témáról, akkor is ezt fogja az AliExpress értesítésére leírni és kicsi az esély, hogy javadra döntenek.
Az Alipay-n nem volt regisztrálva a kártyád? -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz csori23 #20383 üzenetére
Sajnos nem lehet mert a postai szállítás, kézbesítés ha elindul nem állítható meg a megérkezésig a címzetthez.
Még postára adás előtt is igen csak meg kell indokolni, de az időben indított cancel order is megoldja ezt a problémát, rögtön a vásárlást követő 24 óra és a feladás közti időben. -
Topikgazda
válasz csori23 #20597 üzenetére
Ha a vámom és postán van akkor az a szerencsétlen eladó mi a francot tudna tenni, nincs vásárlói védelem arra, ha ezek miatt nem kapod még meg a küldeményedet. Nyaggasd a postát, mert mindkettő az ő saruk, ha nem nemzetközi nyomkövető számod van, akkor meg a vámon és postán az kamu szöveg.
De itt az AliExpressen a vásárló türelme az elfogadott erény, tehát ha majd eltelt a 31-ből 29 nap és a 28-ból 26 nap akkor dispute.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csori23 #20684 üzenetére
A HU végződésű az, amit Magyarországról küldünk el Kínából a Magyar Postával nem lehet szállítani.
Öf-ból idézet:
Ha válaszol, akkor a következő lehetőségeink vannak:
1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.
3. Olyat ajánlat jön, hogy várjunk még egy kicsit, emeli a vásárlói védelem idejét, máshogy kárpótol stb. akkor a balszélen a Cancel dispute (dispute megszakítása) gomb. Ez valójában az lesz, mint ha nem is indítottunk volna dispute-t. Ezért amíg él a vásárlói védelem, lehet másik dispute-t kezdeményezni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz csori23 #20713 üzenetére
Igen, látom.
1. Mivel nem te adtál meg rossz címet és ezt és csak ennyit írsz neki válaszul nyomod a Reject-t.
2. Vagy elfogadod hogy nem kapsz semmit, az Accept-el.Most át kell menni agyi-nyomi kategóriába, annak ellenére hogy a szituáció nem ezt indokolja, nincs más opciód. a 2.-t gondolom nem akarod.
[ Szerkesztve ]
-
csori23
aktív tag
válasz csori23 #20351 üzenetére
Hali, csak jelzem azoknak akik kiváncsiak voltak a végkifejletre. A 2 dispute lezajlott. Picit hosszasan, de nem adtam be a derekam semmiféle ajánlatoknak. Majd átvette az ügyet az Ali support és visszautalták a pénzt , miután teljesen lejárt kiszállitási idő.
UI: Csak keményen, és köszi mindenkinek aki segitett.https://logout.hu/tema/re_qiku_360_n4s_a_biztonsagban_rejlo_energia/friss.html
-
Topikgazda
válasz csori23 #25495 üzenetére
Ha a pénz kell mindenképp vissza kell küldened.
átvételt még nem erősitettem meg, gondoltam meg lehet vele egyezni
Valamikor le kell igazolni, de ha van neki Postai nyomkövetési száma annál látszik az átvétel, így ez lényegtelen, abból a szempontból nem, hogy ami még szállítás alatt van arról nem tudhatod, hogy nem jó.Az hogy az AliExpress tudta nélkül visszaküldöd, meg majd a PayPal-ra küldi a pénzt (ahol nem szokták a beérkező pénz után fizetendő jutalékot rászámolni, így mindig kevesebbet kapsz kézhez) az egy dolog. De hogy fizeti a visszaküldés úgy 3500-4700 Ft-os (12-16$) költségét hát az olyan hihetetlen.
Minden fogyasztóvédelmi szabály, vásárlói védelem azt írja elő, hogy az eladónak visszafizetni a vételárat akkor kell ha kézhez kapja a terméket.
Dispute keretében is visszaküldheted, vagy úgy dönt az AliExpress hogy nem kell visszaküldened. -
csori23
aktív tag
válasz csori23 #25497 üzenetére
Ha valakit érdekel mi lett a végkifejlett az esetből.
Az eladó elismerte a hibát, a pénzt vissza utalta paypal számlámra, ugy hogy nem adtam megerősitést az áru megérkezésről. A disputot mellőztem addig amig meg tudok vele egyezni. (Ezt javasolja a leírás is a bevezetőben). Majd írta hogy küldjem vissza a hibás kijelzőt. Leirta, hogyan adjam fel a csomagot. Mondom, ok. Feladtam, és elküldtem neki a követési számot üzenetben, és hogy mennyi volt a postadíj.(9€). Majd ujra írt hogy ha ennyi a posta, akkor nem kellett volna feladnom. LOL Jókor szólsz...
Visszamondani már nem tudtam a csomagot. Úton volt kína felé.
Erre támadt egy ötletem. írtam neki, hogy ha kifizeti a postadíjat is, akkor megy az 5 csillag.
Másnap a paypal számlán volt az összeg..
UI.:
Vannak közöttük jó arcok is nahttps://logout.hu/tema/re_qiku_360_n4s_a_biztonsagban_rejlo_energia/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- ACER NITRO 17" 120Hz iPS, i5, RTX3060-6, 32/1024 SSD, több zónás RGB bill, erős akku szla +garancia
- HP ProBook 440 G6 (FHD 14"/i5-8265U/8GB DDR4/250GB SSD) olcsón,csak a hétvégén!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY OLED G8 S34BG850SU
- AMD Ryzen 7 5800x3D Aqua Garancia 2026.10.16
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs