- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Aliexpress tapasztalatok
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Max
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hevizms
addikt
Igen te időben irtál,de bevallom én nem számolgattam,hanem irtam az eladónak hisz azt is javaslod mindig hogy először próbáljuk elintézni az eladóval,aztán ha nem megy,akkor jöhet a dispute és én is ezt tartom normálisnak,nem rögtön támadni
Figyelmetlen voltam,nem néztem hogy mindjárt lejár.
Igazából ma kezdtem vele foglalkozni ilyen téren,mivel az eladó nem válaszolt.Hát sajna most már késő.
Na meglátom mi lesz.Amúgy tényleg az általában 1 év garanciát akkor nem is lehet másképp kicsikarni tőlük,csak bizni lehet a segitőkészségükben?
Ha ők elzárkóznak tőle,akkor cseszhetem?Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!