- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Starlink
- Windows 7
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz werszomjas #69605 üzenetére
Azt amit már sokszor írtam, hogy a 15 napos kézbesítési vállalást csak AliExpress Standard, AliExpress Selection Standard esetén biztosítják. Vegy Express One (158.......) vagy MPL futáros (PNLUC....) lesz
-
edk-
őstag
válasz Marcell1578 #69607 üzenetére
Ha már itt tart az ügy, szerintem ne disputálj
"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://cutt.ly/edkelado
-
gador
csendes tag
Nekem még egy sem jött meg 15 napra amit az MPL hozott ki. Az Express One-ra lehetett számítani. Most is 10 napja ül a posta egy PNLUC. alis küldeményemen és meg sem mozdul. Ebből lesz 1 hónap amire 15 napot garantált az ali. Katasztrofális amit a Posta csinál több olyan küldeményem volt hogy kinából hamarabb ideért magyarországra mint amennyi idő alatt a postától megkaptam. Az ECS küldeményket ha egy mód van rá mellőzőm. (több is elveszett) .Újabban nem rakja össze az ali a csomagokat , ezt tapasztaltam.
Nem az a tapló aki utolsó pillanatban közli még sem kell, hanem aki még közölni sem képes! Ha megtisztellek egy levéllel illik válaszolni is.
-
stomi61
tag
Az hagyján, hogy nem rak össze kettőt, hármat, de már kétszer előfordult, hogy combined címszóval saját magával csomagolta össze . Tulajdonképpen csak kapott egy EO számot a PNLUC helyett, de ez belekerült néhány nap csúszásba, ami visszajön itthon, ha nem a királyi posta hozza.
-
ggabor02
aktív tag
Nálam ugyanez. Egyik sem ért ide 15 nap alatt.
Nemrég inkább egy hazai webshopban vásároltam Sonoff cuccokat. Akciós volt éppen, pár száz Ft-al volt több a költségem, mint az Alin. Egyre több ismerősöm, munkatársam kerüli mostanában a posta miatt az Alit.
Nagyon jól írtad, az EO-ra mindig lehetett számítani.
Vámolás után még aznap "átszállítás folyamatban", majd "központi raktárba érkezett" Másnap reggel futárnak kiadva, aztán hozták. Mikor kettővel korábbi címnél járt, lementem a ház elé. 30-90 másodpercen belül csörög a telefon, közli a srác, hogy most fordulok be az utcába. Működött.Múlt héten egy német kereskedővel leveleztem az Ebay-en. Ő DHL-el szállít. Azt nálunk a posta hozza. Írtam neki, hogy vásárolnék nála, de csak Hermes szállítással, mert azt normális cég (EO) szállítja nálunk. Belement, feladta Hermes-el. Mondta, hogy ez így +1 nap, mert kell keresni neki egy packetshop-ot, majd munka után hazafelé menet oda bevinni a cuccot.
Ahol lehet, messze kerülöm őket. Valljuk be, hogy ezért a "szeretetért" tettek is rendesen az elmúlt 10 évben.
-
Topikgazda
A PNLUC-ra.
Nem Posta ül rajta, amikor átadják nekik akkor a követő munkanap kézbesítik, mert ez 1 napos kézbesítésű üzleti csomag.
Van olyan értesítőd az MPL-től hogy ha átadják nekik akkor megkezdik a feldolgozást? Ez akkor készül amikor megrendelik tőlük a kézbesítési azonosítót, de ahogy írják akkor kerül hozzájuk ha átadják nekik és ez később van. Lehetetlen a 10 nap, mert már a ha az első napon nem próbálják meg kézbesíteni jár a neked kártérítés.
Ekkor még nincs náluk:
A küldeményt a feladó előrejelezte, az átadást követően megkezdjük a feldolgozást
Ekkor van náluk:
A küldeményt a feladótól átvettük
Ennek dátuma utáni munkanap kell megkisérelni az első kézbesítést. Követő munkanap a második kézbesítést, ha ez sem sikerül ezután a cím szerinti postahivatalban adják le hogy a címzett át tudja venni.[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
Ma olyan furcsaságot tapasztaltam az Alinál amit még soha, és nem tudom hogyan lehet kibogozni majd ha zűr lesz a csomagoknál.
Ott kezdődött, hogy egy eladótól vettem 5 terméket egy rendeléssel (15 napos szállítás, direkt úgy válogattam, hogy 1 helyről jöjjön).
Valamiért több PNLUC csomagként adta fel.
Ezt az Ali upgradelte standard shipping-re és 2 combined csomagot csinált belőle (eddig szuper).
Ebből az egyiket (Parcel2) megkaptam, a másikat elvileg csütörtökön fogom megkapni.
Amitől nekem zűrös lett a történet, hogy az a termék amit megkaptam (meg még 2 amit nem) ilyen státuszban van (még nincs tracking info, ami nyilván nem lehet igaz mert megkaptam):
Ha több infóra kattintok akkor az mindig az első csomagra mutat minden terméknél (akár még ami csak várható, akár amit már megkaptam, akár aminél nincs tracking info).
Leigazoló gomb, hogy megkaptam a csomagokat mivel 1 rendelés volt csak 1 van.
Viszont úgy tűnik nem lekövethető melyik termék melyik csomagba került, ami persze nem gond, ha mindet megkapom... -
Wolfram
aktív tag
Innen hogyan tovább (ECSCCA csomag):
🙄 -
ggabor02
aktív tag
Megmutattam volna azt a PNLUC trackinget, mikor az első napon önszántából bejegyezte a postás a sikertelen kézbesítést, másnap este 23 órakor szintén bejegyeztek egy ilyent, majd harmadszorra a következő napon emailes értesítés nélkül kihozták. Azt mondta a postás, inkább ne kérdezzek semmit.
Most nézem, hogy utólag a nyomkövetést módosították. Ez nekem is új, eddig ezt még nem csinálták. Gondolom a hozzászólásodban írt kártérítés miatt tették. De ez akkor sem ok. -
cidalain
veterán
Van egy csomagom 10 USD felett 15 napos postával, 2 tételt tartalmaz. Szept 2-ai rendelés. Departed from warehause 09.07-én, azóta semmi infó (EO track ugyanaz mindkettőnél, ebből gondolom hogy már összerakták egybe, de még a parcelsapp sem látja).
Estimated delivery-re 09.25 van írva, de ha külön nézem a termékeket akkor októberi meg novemberi időpontot írnak.Mikor reklamáljak hogy mi a csuda van a csomaggal? A 15 napos határidő lejárta után? Vagy a termékenkénti határidő lejárta után?
És kinél raklamáljak? Az eladónál, vagy az Alinál? Mert ehhez a csomagösszevonáshoz logikusan nem sok köze van már az eladónak...>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Topikgazda
válasz ggabor02 #69618 üzenetére
Nem a postás viszi az PNLUC kezdetű üzleti csomagokat hanem az MPL futár. Te valami 10 napot írtál, ez szerintem 3 volt.
Kapnod kell értesítőket a kézbesítés napján is, az MPL-t legalább 12 éve használom csomag szállításra, ilyen soha nem volt. A sok csomagból egy veszett el, egyet meg rossz városba küldtek, de azután 2 nap csúszással kézbesítették.
Ezzel nem azt mondom hogy nincsenek náluk problémák , de nem 10 napig foglalkozik az MPL a PNLUC csomagokkal.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Wolfram #69622 üzenetére
Mondjuk úgy hogy hiába mutogatod a egy küldemény logisztikai azonosítójának történetét egy postásnak, hiszen az nem postai azonosító.
Ha kapsz egy bankkártyát a bankodtól (azt is egyszerű üzleti levélként kezelik, mint ezeket) és megmondja a bank a tömeg levél vonalkód azonosítóját azzal sem mennek semmire, annak ellenére hogy postai rendszer generálja. Nem könyvelt küldemény, nincs nyilvántartva.
Az a levél ami 24 mm-nél vastagabb az kap tőlük egy belsős azonosítót amiről kapsz egy értesítőt és átveheted a postán. Az előfordulhat hogy nem készül értesítő mert elmulasztják megírni, vagy kifújja a szél a postaládából, akkor lehet könyörögni hogy a címed és neved alapján nézzék meg hogy van-e bent hivatali kézbesítéses levél.
De akkor amikor 25-40 percet állnak sorban az ügyfelek a hivatali kézbesítőknél akkor nem fogja keresgélni szerintem egyik sem. (Most adtam fel csomagot 40 percig vártam)
Ami 24 mm-nél vékonyabb az minden feljegyzés nélkül a postaládába kerül kézbesítésre, erről nem tudnak felvilágosítást adni a bentiek. Lehet próbálkozni, de nincs kötelezettségük a segítésre.Másrészt szerintem jojoando arra utal hogy eleve kell a dispute indítás mellé egy igazolás a Postától, mert azt a reakciót kaphatod hogy vedd fel a kapcsolatot az itteni kézbesítő céggel, no már most ha eleve csatolod hogy ők nem tudnak róla semmit, akkor nem tud az AliExpress erre hivatkozni.
Nagyjából ezért is írtam az Összefoglalóba hogy miként kell megpróbálni reklamálni.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
-
phrenetiX
tag
Sziasztok!
Ez a csomag már a magyar vámon van? [link]
3 db Casio óra eladó (2 db G-Shock, 1 db Edifice)
-
phrenetiX
tag
Közben jött még két update azóta:
2023-09-26 18:09
GMT+2
Clearing Customs
Import customs clearance complete2023-09-26 18:09
GMT+2
Out for delivery
Departed from customsKözben ránéztem egy régebbi, szintén EO-s rendelésre, és ez még nincs bent az országban. Viszont innen már csak pár lépés:
Parcel outbound from transit facility > Received by local delivery company > Beérkezik a Budapesti központba és másnap már szállítják is.
[ Szerkesztve ]
3 db Casio óra eladó (2 db G-Shock, 1 db Edifice)
-
phrenetiX
tag
Ha régebbi csomagot nézek, akkor az ettől a fázistól számítva 2 napon belül kézbesítésre került. Benne van a pakliban, hogy pénteken megjön.
De ha nem akkor is örülök, mert szerintem a jövőhéten mindenképp megérkezik.
Legjobb az egészben, hogy 18-án rendeltem és semmi 15 napos szállítás nem volt rajta.3 db Casio óra eladó (2 db G-Shock, 1 db Edifice)
-
Wolfram
aktív tag
"eleve kell a dispute indítás mellé egy igazolás a Postától, mert azt a reakciót kaphatod hogy vedd fel a kapcsolatot az itteni kézbesítő céggel, no már most ha eleve csatolod hogy ők nem tudnak róla semmit, akkor nem tud az AliExpress erre hivatkozni."
Tehát egy külföldi tracking oldalt kell lobogtatni a postán, amin még a célállomás/cím sincs rajta. 😵
Van olyan nyomkövető oldal ami kiírja a postázási címet hogy legalább a posta komolyan vegyen?Gyakorlatilag csak ennyit látni: (global.cainiao.com)
Meg az általános rizsát:[HU] Arrived at local delivery center
Carrier note: Arrived at local delivery center
2023-08-24 16:10:00 GMT+8
... -
Topikgazda
válasz Wolfram #69634 üzenetére
Nem egészen értem hogy mit szeretnél, mert az AliExpress-en vásárolt termékek szállítását a Cainiao szervezi, az a logisztikai cége, lényegében az AliExpresstől kérné igazolást az AliExpress felé.
Ha már Magyarországon van a csomag akkor itteni kézbesítő cégtől kell igazolás, a logisztikán lévő helyzetről nem igazol senki semmit a csomag címzettjének, nemvelük van ügyfélkapcsolatba.[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
This time, we delivery 1 orders to you in one parce. Here is the list.
Összevontak 1 csomagot
9 terméket rendeltem ugyanolyan 15 napos szállítással, abból ma megjött hat egy csomagban, kettőt összevontak önmagával, egy meg külön jön. Mondjuk nem akartam 4 nap is várni a futárt de ez van.Jester
-
-
Topikgazda
válasz Wolfram #69637 üzenetére
miért állítana ki bárki igazolást egy ismeretlen címzett részére.
Miért állítottak akkor eddig ki a Posta ügyfélszolgálata részéről igazolásokat? Nincs itt ismeretlen, mert te kéred, így ismert vagy.
Az alább idézett vagy ehhez hasonló angol nyelvű szöveges igazolást az AliExpress eddig elfogadta és nem volt gond a pénz visszatérítéssel, szerintem a továbbiakban is........egy olyan postától származó igazolást, hogy ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére, nincs a postai nyilvántartásban, nem került hozzájuk és ezért nem is kézbesítették .....
De ahogy gondolod, lehet hogy az is megoldás lehet.
-
Wolfram
aktív tag
-
smog86
senior tag
Sziasztok!
15 napos szállításnál mikor és hol tudok reklamálni ha letelt a 15 nap és még csak ma indult el kínából a csomag? Tehát ebből kb 25 nap lesz. -
Topikgazda
válasz Wolfram #69639 üzenetére
Többen megosztották az igazolással kapcsolatos dolgokat, keress rá. De kezdem azt gondolni hogy bár minden segítséget leírtam neked és ennek ellenére nem akarsz hinni nekem, kétségbevonod amit írtam, én a tényeket osztottottam meg, nem elméleti síkon beszéltem, ennél többet már nem tudok tenni.
Hiába működik amit javasoltam, már másokban is kétség merül fel, de nem javasoltam volna ha "halott ügy lenne".[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz smog86 #69640 üzenetére
Majd ha megérkezik azután van dispute ok erre is, ha volt értékhatár akkor a vásárlások összegének azt meg kell haladnia és minegyiknél szerepelni kell az összeghatáros 15 napnak. De gyakorlatilag semmit sem kárpótolnak, az 1 USD kupon ha megkapod szerintem semmit sem ér.
-
Wolfram
aktív tag
válasz herion #69641 üzenetére
Dear Customer,
thank you for contacting our customer service.
We wish to inform you that the item starting with ID number ECSCCA is not registered by the Hungarian Post, so we do not have any information about its whereabouts.
When such mail is forwarded to the Hungarian Post, we deliver it to the letterbox of the addressee without registry. If the size of the mail does not fit the letterbox, we provide the addressee to pick it up at a post office.
In our postal register, we register only mailed items with international identifiers conforming to the ISO standard. We are not in a position to conduct a detailed investigation of such shipments.
We only record registered items with international identifier according to ISO standards, therefore we cannot make investigation of such items.
If you have not received your item, please contact the sender.
Thank you for your understanding.
Yours faithfully,
<név kihagyva>
contact center operator
Hungarian Post
Customer Service
Contact us:https://posta.hu/customer_service -
Jester01
veterán
Rendeltem egy ilyen kerékpár nyerget. A hagyományos nyeregcsőhöz való bilincs viszont nem volt hozzá. Jóformán az összes képen rajta van, és még ki is van emelve, hogy "removable seat holder". Szerintem csak az lehet removable ami rajta van. Gondoltam megdisputálom úgy 2$ visszatérítésért. Mi a véleményetek, igazam van? (Közben szerencsére találtam itthon bilincset.)
Az eladó válasza: "Dear, our saddle does not include a removable bracket! If you need it, I can send you the link later and you can buy it directly! Sorry, this is only for display purposes and is not included!"
[ Szerkesztve ]
Jester
-
interstate76
addikt
válasz Jester01 #69645 üzenetére
Sztem teljesen jogos, mert egyértelműen (és nyilván nem is véletlenül) félrevezető a hirdetés. Én pontosan annyi visszatérítést kérnék, amennyi az általa ígért linken szerepel majd a "removable bracket" áraként (+ a szállítási költség, természetesen).
[ Szerkesztve ]
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő... eladó HP mini PC, Ryzen 5-ös HP laptop, Nintendo Switch stílusú bt kontrollerek, Teclast P20HD tablet, továbbá PS4 játékok (Far Cry 4, Heavy Rain & Beyond Two Souls, Prey, The Evil Within 2)
-
herion
tag
válasz Wolfram #69644 üzenetére
Nah, akkor majd azt is írd már meg, hogy az Ali ezt elfogadja e, mint "bizonyíték"(amit erősen kétlek). Mert ugye ez egy sablon szöveg, amit szerintem instant copy paste küldenek minden ECS csomaggal kapcsolatban érdeklődő károsultnak.
Btw van egy ECS csomagom ami ma, hogy 9. napja még mindig "arrived at local delivery center" státuszban várja a gazdáját. Ha a héten nem érkezik meg, akkor vlsz. megint keresztet vethetek egy csomagra.
Who Let The Dogs Out?
-
internetezoo
senior tag
A Magyar Posta az angol nyelvű választ emailben vagy vízjelezett PDF-ben küldi? Ali milyen formában fogadja el a hivatalos választ? Nekem is jön ECSCCA, cainao szerint magyarországi "linehaul office" helyre megérkezett.
-
csaba17
senior tag
-
Topikgazda
ECCSCCCA.... azonosítós küldemény meg nem kapása témához.
Vannak a küldemény címkén ilyesmi szövegek
Konsz: = postai konszolidátor, aki megrendeli az üzleti levélként történő kézbesítést és majd a hónap végén ki is fizeti ezen üzleti levelek megelőlegezett kézbesítési díját.
A küldemény megérkezik Budapestre, a Cainiao itteni megbízott logisztikai cége levámoltatja, majd átadják annak a cégnek, amely a Magyar Postánál megrendeli és átadja kézbesítésre. Az átvevő postai részleg az 1005-ös postai egység. (NPKK Vecsés)
Megbízó a Cainiao és a postai konszolidátor (aki a Magyar Postát megbízza üzleti levélként történő kézbesítéssel) a European Chinese Supply Chain Zrt. röviden ECSC.Látható, hogy van olyan írva DÍJ HITELEZVE Magyar Posta, ez azt jelenti, hogy a postások megelőlegezik a feladási díjat és hónap végén kiszámlázzák az összes ilyen levél feladási díját a megbízónak, aki az ECSC lenne.
Ez azért adja, hogy létezik valamiféle nyilvántartás, valójában a mezei leveleket is tudnák úgy könyvelni, hogy mi is lássuk, hogy hol tart, de ehhez nincs akarat a posta vezetésében, a technikai feltételek már most adottak ehhez a nyilvántartáshoz.
Persze a Magyar Posta csak 1 darab levélnek számolja, annak ellenére hogy a logisztikai cég által nyilvántartott levélről van szó. Technikailag nyilvántarthatnák ők is, a postai rendszer tudna azonosítót hozzárendelni.
A küldemény típusa Üzleti e-kereskedelmi levél (ez Magyar Postai fogalom) és alatta az ECCSCCCA.... azonosító. Ez a küldemény mivel az 1005-ös budapesti postán lett feladva belföldi küldemény, nem külföldi.
A nyomkövetési információknál az Arrive at local delivery office dátum, időpont azt jelenti, hogy akkor adta át a Cainiao képviseletében az ECSC a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg.
Persze véleményem szerint a postások megkapják ezek többségét és ha nem is kézbesítik akkor is felszámolják a ECSC (Cainiao) felé az üzleti levél bérmentesítési díját. (Ennél átvesznek X küldeményt naponta és a hónap végén leszámlázzák az addig átvett X+X+X... számú üzleti levelet. Se kártérítés, se tételes elszámolás, csak nyereséges üzlet nekik.)
Van egy "hivatalos" bejegyzésünk a mondjuk ezen az oldalon nézve hogy mikor rendelik meg a kézbesítést, adják át a Magyar Postának ezt a küldeményt.
Innentől kezdve két dolog lehetséges megkapják és kézbesíteniük kell, vagy nem kapják meg csak egy könyvelési, pénz elszámolási darabszám lesz.Akkor most rátérek arra ha ezt az ECCSCCCA.... azonosítójú levelet nem kapjuk meg.
Indíthatunk meg nem érkezett dispute-t az AliExpress-en, ehhez kell mellékelni valami bizonyítékot. It jön a probléma, mert a nyomkövetésnél az utolsó bejegyzés amit látnak az hogy Arrive at local delivery office. Erre az lehet válasz az AliExpress részéről hogy érdeklődjünk a kézbesítő cégnél és nem kapunk vissza semmi pénzt.
Nekünk azt kell bizonyítani hogy nem kaptuk meg.
Az előbb írtam a két esetet, az elsőnél jön most az hogy elveszíti a posta.
Hogy sikeres legyen a dispute olyan valami kellene ahol a Posta leigazolja hogy
1. elvesztették és ezért nem került kézbesítésre vagy azt igazolja a Posta hogy
2. nem kapták meg a Arrive at local delivery office bejegyzés ellenére és ezért nem lett kézbesítve.Amit itt idéztetek megkapott postai értesítőket ezek nem azok amelyeket elfogadna az AliExpress bizonyítéknak a meg nem érkezett dispute-hoz, mert semmit nem írnak bennük a konkrét azonosítójú küldemény helyzetéről.
Amikor hablatyolnak arról hogy nem nyilvántartott, meg nincs kártérítés stb. nem arra válaszolnak hogy akkor most az dokumentáltan átadott Üzleti e-kereskedelmi levél elveszett, vagy azt hogy ez az átadás nem történt meg.
Erről kell nyilatkozniuk hogy most melyik van, nem kell semmi más, az alábbi szöveggel (amit már néhány embernek leírtak)
Ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére, nincs a postai nyilvántartásban, nem került hozzájuk és ezért nem is kézbesítették.
ekkor eleget tesznek annak hogy segítenek nekünk mert a nem nekik kell kárpótolni bennünket, tudjuk, teljesen feleslegesen írják, de illendő lenne valahogy a meg nem kapott küldemény ügyét rendezni.
Elkérik a pénzt a European Chinese Supply Chain Zrt-től nem kézbesített tételekre is?Szóval én csak azért javaslom az igazolás kérést hogy biztos legyen az hogy a meg nem érkezett dispute pozitív végeredményű legyen.
De semmi kötelezettség, csak egy egyszerű javaslat, amit vagy elfogad valaki vagy nem, de az biztos hogy ha valaki igazolta hivatalos kézbesítő céges igazolással hogy nem kapta meg a küldeményt valamilyen okból, azt elfogadták és visszaadták a pénzt.
Szóval nem az lényeg hogy most igazolás így, igazolás úgy, adsz valamilyen bizonyítékot be vagy nem adsz be.Kiegészítés: Hogy még érdekesebb legyen a téma, az European Chinese Supply Chain Zrt. egyik tulajdonosa a Magyar Posta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- NVIDIA® driverek topikja
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Nyaralás topik
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen