Új hozzászólás Aktív témák

  • csuhi17

    tag

    Hali most egy kicsit képzavarban vagyok :F
    Volt egy megrendelésem amit elméletileg a GLS_FR_EU val küldött volna az eladó.
    Kétszer kaptam kamu kövszámot. AG511529945 és LY272827255DE mind2-ő kamu.

    Lejárt a szállítási idő, automatán lezárták.
    Vártam 7 napot majd írtam az eladónak amire ez volt a válasza:
    dear, please open a dispute, we will refund you in dispute
    custom return the parcel to us

    Remélem jól értem hogy a szállító visszaküldte nekik és hogy indítsak disputot.
    Megtettem leírtam hogy a terméket nem kaptam meg, és bemásoltam bizonyítéknak az eladó üzenetét.

    majd most kaptam egy ilyen elutasítást:
    Seller’s proposal:Refund only
    Refund amount:US $0.02
    Seller's message:We have delivered the goods to the buyer on time. We found the buyer's logistics information in the rookie network. We are actively communicating with buyers. We want to teach him how to check logistics information. I hope that I can really help the buyer receive the product as soon as possible.

    Az eladó elutasította a disputot most nézem hogy írt nekem hogy indítsam újra.

    Ha most elfogadom ezt a disputot akkor újra tudom indítani vagy inkább utasítsam el?

Új hozzászólás Aktív témák