Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz nirvana333 #62543 üzenetére

    Nagyon nehezen érted meg hogy a pénzed nem ment el a bankból.
    Te magát az AliExpress online piacteret fikázod, pedig ott több százezer eladó adja el a portékáit és természetesen van köztük problémás, vannak amikor szállítás közben eltűnnek a csomagok, de hogy ezért az AliExpress lenne a felelős és a csaló, ez a valóság elferdítése.
    Te is kevered az AliExpres és az AliExpress-en eladó kategóriát, amit hallottál problémákat azok az utóbbiak miatt vannak, szóval tévesen dolgozod fel az információkat.

    Nem is jártál utána annak hogy a bank, aki egy vásárlásnál szintén része a folyamatnak mit is csinált. Többen ismerjük az OTP-t, tudjuk hogy a munkatársaik nem mindig ismerik a saját munkájukat és azt is hogy képesek pontatlanul dolgozni.
    Már most jelzem hogy az ügyintéző nem lát rá arra hogy ténylegesen mikor és milyen adatokkal lett elutalva a kártyás fizetés ellenértéke, azt egy másik részlegtől kell megkérdeznie, nem véletlenül említettem az utalás technikai azonosítóját, a másik bank az alapján tud róla mondani valamit, anélkül nincs mit reklamálni. De ez akkor van ha tényleg el lett utalva a pénz.

    Sértegetsz bennünket, pedig leírtuk hogy miként kell eljárnod, leírtuk hogy mi okozhatta a problémát, de te csak mondod a magadét. Vádaskodsz megfelelő bizonyíték nélkül.

    Ez itt nem rajongói klub, de ha az lenne neked nem kell klubtagnak lenni.

Új hozzászólás Aktív témák