Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz atala #53290 üzenetére

    Az egyész ügyintézés egy humbug. Az ügyintézés legnehezebb része beszedni az ügyintézési díjat. Láthatóan ez sem sikerül nekik hibátlanul. Csak egy felesleges plusz kört futnak, az alitól kapott adatot ők továbbítják a nav felé, amikor az ali közvetlenül is kell gondolom ezeket beadja a navhoz - különben hogyan számolnának el az ioss pénzzel.

    Ugyan mi lesz majd következő hónapban, amikor a navhoz beérkezik a havi ioss elszámolás az alitól? A navnál nem lesznek párban az ioss befizetések alitól és a posta által csinált "vámkezelések". Van amit nem kezeltek, de alitól megy a pénz utána. Van amit kétszer is kezeltek és két befizetés is van hozzá. Van amit meg sikerül kb úgy kezelni, ahogy megálmodták. Mindezt pontosan ugyanolyan szállítási mód esetén is sikerül hol így, hol úgy csinálni.

    Teljesen átláthatatlan, hogy pontosan milyen adatokat kap meg a posta és miből számol mit. Fiktív szállítási díjak, dupla áfafizetés és hasonlók. A posta pedig nem teszi elérhetővé a díjszámítás alapját, hogy mi az az adat, amiből számolt. Az pedig nem válasz, hogy abból, amit megkap. Mert teljesen átláthatatlan és ellenőrizhetetlen számunkra.

    Ja és még egy találó kérdés: eVám használat bejelentés után ugyan a 800 forintért átadják-e a kapott elektronikus adatokat az ügyfélnek, hogy az el tudja végezni az ügyintézést? Ugye nem?

    A kárpátok géniuszain kívül (csehek, talán az osztrákok és a magyar posta) szed még más ország díjat azért, hogy lecsippantsa a vonakdókot, amit egyébként is meg kell tennie?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák