Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    Sziasztok!

    Tanácsra lenne szükségem:

    - április 9-én vásároltam barátom telefonjára üvegfóliát [2 Front + 2 Lens]
    - július 12-ig kellene megérkeznie (mondjuk más, április 2-án vásárolt cucc még áprilisban ide is ért :Y )
    - nyitottam dispute-ot, kértem az ár visszafizetését és jeleztem, ha mégis megérkezne, akkor ezt jelzem és kifizetem akkor

    Válaszolt az eladó a vitában és ehhez kellene tanács a "profiktól" :R

    Seller's Proposal
    Proposal:No return & No refund

    "To apologize for delivery delays , We sent a new parcel for free. is that ok to Cancel Dispute immediately? Also, we promise you full refund if no received it in 25-30 working days.as the shipping is much better than before.trust you will received new parcel with one more try. So could you please cancel dispute right now? Thanks"

    Ha elfogadom az ajánlatát, miszerint újra feladja, akkor annak megérkezéséig (vagy várható megérkezéséig) lesz-e/marad-e vásárlói védelem?
    Nem ismerem az eladót, korábban nem vásároltam eddig tőle

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák