Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz bl4ze #48205 üzenetére

    Akkor megpróbálom leírni újból. Van az UPU adatbázis ahova beírják a nyomkövetési számokat. Van a Postának egy nyomkövetési adatbázisa.
    A kettő közt automatikus szinkronizáció van beállítva, ami azt jelenti hogy a nemzetközi adatbázisból az ott lévő magyar vonatkozású (Magyarországra mutató nyomkövetési számok) amit a másik posta vagy annak logisztikai cége beír adatokat azokat átszedi a Magyar Posta adatbázisába. Nincs emberi beavatkozás.
    Szintén elektronikus adat betöltés történik a megérkező postai konténerek postai szállítólevelén szereplő könyvelt küldemények adatai esetén. Nincs emberi beavatkozás, mert automatikusan bejegyezhető az Egységképző érkeztetése és a A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben szöveg a listán, az adatbázisban szereplő küldeményhez és ez történik.
    Akkor is ha a küldő posta olyan adatot visz fel amit nem kellene, akkor is ha az adott küldemény nincs benne postai szállító konténerben.
    Két hete tárgyaltam velük ez utóbbival kapcsolatban. Az előbb írt két bejegyzés szerepelt a nyomkövetésben, pedig nem volt itt a csomagom és akkor is megerősítették hogy nem ők írják, elektronikus automatikus feldolgozás van.
    Az kellett elérnem hogy ugyan írják már be az adatbázisba hogy nem kapták meg és küldtek a másik postának egy "leletjelentést" hogy hiányzik, mert csak azután tudunk (feladó és én) reklamálni.
    Amikor átesik a küldemény a vámvizsgálaton onnantól már emberi beavatkozással rögzítenek mindent.
    Részemről én le is zárom ezt a vitát, nem hiszel nekem, tudomásul vettem.
    Ha te úgy gondolod hogy igaz a beérkezési információ és 1-7 napon belül nem továbbítják akkor reklamálj náluk akkor is ha U betűvel kezdődik a nyomkövetési szám. Nem könyvelt, nem lesz róla információ annak ellenére hogy látod azt hogy itt lenne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák