Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz timolya #25850 üzenetére

    Ezt nem írta itt senki sem: Azért nem minden eladó szent, mint ahogy itt mindig írjátok
    Részemről még az értelmét sem látom, senki sem dicsőíti az eladókat, mi értelme lenne? Amikor türelmet javaslunk az sem az.
    De persze vannak eladók akiktől érdemes vásárolni, mert megbízhatóak, de ezek mégsem szentek.

    Amíg nem igazolod le a megérkezést és le nem telik a 15 nap végső dispute indítási idő addig az AliExpressnél van az általad kifizetett pénz. Ők küldik vissza, nem az eladó, csak a pontosság miatt. És a pontokat meg az érméket az AliExpress adja, az hogy egy nem teljesült vásárlásnál nem adják vissza az nem az eladó hibája, az Aliexpress szerződési feltétele zárja ki, ami szerintem sem logikus.

    Ha több ezer pozitív értékelése van pont nálad találja ki hogy csinál valamit amire te negatív értékelést fogsz adni?
    Az ingyenes DHL számok nem érnek ide annyi idő alatt, mint a fizetős DHL számok. Mert DHL kétféle van, a posta és a futár. Bár néha kavarják az eladók is dolgokat.

    Viszont nem egészen értem hogy ahhoz, hogy miért lehet a szállítás megszakított, ez a dolog amit írtál miként kapcsolódik, mert én néhány olyan lehetőséget írtam a hozzászólásomba, ami előfordulhat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák