Új hozzászólás Aktív témák

  • kadesA

    újonc

    Többszörösen összetett problémám lenne egy rendeléssel ha van valakinek valami tapasztalata valamelyik részével kapcsolatban, kérem ne tartsa magában.

    1. 08.09 rendeltem/fizettem egy terméket, 08.10 az eladó visszaigazolta hogy pénz megjött, 08.11én jelezték hogy a csomag feladása megtörtént. Ezután csend. Az aliexpress felületén a csomagról azóta is annyi van hogy Tracking information is temporarily unavailable. Viszont kicsit utána túrva az alábbiak derültek ki ma. 11.08.2018 12:36 - Elektronikus értesítés a szállításról. 26.08.2018 19:17 Megérkezett a postázóba. Akárhogy nézem ez az 5 napos proccesing time megkerülése. Nyilván nem rendelek tőlük ha tudom, hogy 2 hétig ülnek rajta a postázás előtt. Lehet valahol valamilyen formában jelezni? Lehet ennek valamilyen következménye?
    2. Amíg vártam, kezdtem egyre türelmetlenebb lenni és arra gyanakodni hogy ez a csomag sosem fog megérkezni ezért próbáltam keresni másik forrást. Ekkor derült ki, hogy a termék gyártója ilyen típusú terméket egyébként nem is gyárt. Ezek után elég kíváncsi vagyok mit kapok (ha megkapom). Ezzel az indokkal, hogy nemlétező terméket küldtek, visszaküldhetem a rendelt árut?
    3. Mivel papíron a termék után áfá-t kell fizetnem (hacsak át nem csúszik a vámon) a visszaküldés után mi a helyzet a vámeljárás költségeivel? Az áfát visszaigényelhetem? A vámeljárás költségeit kérhetem az eladótól?

Új hozzászólás Aktív témák